اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807284142112972

تلفیق هنر و معماری در بوتیک هتل کاروانسرای لاله بیستون

کد: 139807284142112972

http://bit.ly/32wMucb

، (اخبار رسمی): بوتیک هتل کاروانسرای لاله بیستون با ظرفیت پذیرش 100 میهمان، دارای 20 واحد پذیرایی استاندارد و سوئیت‌های رویال و امپریال با طراحی سنتی و برخاسته از معماری اصیل دوران صفوی است.

تلفیق هنر و معماری در بوتیک هتل کاروانسرای لاله بیستون
آژانس روابط عمومی سرآوا هنر

برای این که یک هتل به عنوان بوتیک هتل‌ معرفی شود باید تعداد اتاق‌های آن بین ۱۰ تا ۱۰۰ اتاق باشد و این شرط لازم برای ارائه سرویس به نحو احسن است چرا که قانون مهم بوتیک هتل‌ها کیفیت بالای سرویس دهی آنهاست.

بوتیک هتل‌ها به واسطه محدود بودن تعداد اتاق‌ها و طراحی داخلی فوق العاده‌ای که دارند به راحتی می‌توانند تجهیزات و امکانات یک هتل پنج ستاره را فراهم آورند و به عنوان یک هتل منحصر به فرد مطرح شوند.

یک بوتیک هتل ممکن است به طور مستقل مشغول به فعالیت باشد یا ممکن است زیر مجموعه‌ی یک هتل لوکس برند یا یک هتل زنجیره‌ای و مجموعهء آن باشد ولی در هر شکل، دستور کاری آن به گونه‌ای تعریف شده است که بایستی تمام فعالیت‌های خود را به طور مستقل انجام دهد و از هیچ تلاشی در خصوص ارائه‌ی خدمات با استاندارد و کیفیت بالا مضایغه نکند.

طراحی اتاق‌ها در بوتیک هتل متمایز هستند و مانند هتل های معمولی چسبیده به هم و نزدیک نیستند، این اتاق‌ها حتی گاهی اوقات به طور مستقل و در فضایی مجزا احداث می‌شوند تا فضایی گرم و خصوصی مشابه منزل خود مسافر به وجود آورند.

اتاق‌های این دسته از هتل‌ها، هنری و هر یک دکوراسیون ویژه‌ای دارند و مشابه همدیگر نیستند.

باید طراحی این هتل‌ها بر اساس آخرین روش‌های روز و با به‌کارگیری طیف رنگی بی‌نقص، با آمیزه‌ای از رنگ‌های نمادین صورت گیرد و نکته‌ی دیگری که در طراحی این هتل‌ها بسیار مهم است عدم استفاده از مبلمان پر زرق و برق در چیدمان فضای داخلی آن است.

بوتیک هتل‌ها به شیوه‌های مختلف موجب شگفتی مهمانان هتل می‌شوند که از این موارد می‌توان به استفاده از اسباب اثاثیه خاص همچون یک گلیم سنتی و ... اشاره کرد.

یک بوتیک هتل باید دارای یک رستوران فوق العاده باشد، رستورانی که با سرو انواع و اقسام غذاها و نوشیدنی‌ها به گردشگران این امکان را می‌دهد که به دور از شلوغی‌های شهر با آرامش به صرف غذا بپردازند‌ و حتی ممکن است آشپزخانه‌ی این هتل‌ها یک سرآشپز معروف هم داشته باشد.

بوتیک هتل‌ها آن‌ها را از هتل‌های معمولی متمایز می‌سازد، بوتیک هتل‌ها اغلب همانند اثری هنری هستند و برخی از آنها قدمت تاریخی دارند.

برخی از بوتیک هتل‌ها تلفیقی از جزئیات تاریخی، با ظرافتی مدرن و شیک هستند، معمولا المان‌هایی از هنر معاصر با زرق و برق و حتی ادغامی از آثار هنری در دکوراسیون و طراحی داخلی آن‌ها قابل مشاهده است.

معماری و طراحی فضا، سبک، تفاوت، جذابیت، دوستانه بودن رفتار پرسنل، کلمات کلیدی هستند که در طراحی و معماری یک بوتیک هتل نظر سخت گیرانه یک مشتری خاص که به دنبال فضایی شخصی و متفاوت با معیارهای خاص او تطابق داشته باشد را بوجود می آورد.

این دسته از هتل‌ها بدون شک تجربه‌ی اقامتی فراموش نشدنی را برای گردشگران رقم می زنند، بطور کلی بوتیک هتل جایی است که در آن مهمانان علایق خود را خواهند یافت و احساس خاص بودن را در آن بدست خواهند آورد، جایی که پس از رفتن از آن تجربه شان را برای دیگران باز خواهند گفت و بزودی به آن باز خواهند گشت.

این هتل‌ها اغلب معرف محلی هستند که در آن واقع شده‌اند و مفتخر به حفظ میراث فرهنگی محلی هستند که در آن احداث شده‌اند.

با تعریف و معرفی مشخصه‌های بوتیک هتل‌ها، می‌توان هتل کاروانسرای لاله بیستون را یکی از برترین بوتیک هتل‌های کشور دانست که یادآور محلی است که در آن واقع شده است. 

بوتیک هتل کاروانسرای لاله بیستون با ظرفیت پذیرش 100 میهمان، دارای 20 واحد پذیرایی استاندارد و سوئیت‌های رویال و امپریال با طراحی سنتی و برخاسته از معماری اصیل دوران صفوی است که با وجود روم سرویس 24 ساعته، کافی شاپی آرامش‌بخش و رستوران سنتی با غذاهای ایرانی و فرنگی، لمکده‌ای زیبا و رستوران تابستانی، در کنار سیستم‌های مجهز سرمایشی و گرمایشی، تجهیزات حفاظتی پیشرفته و سایر امکانات رفاهی، شرایط حضور گردشگران داخلی و خارجی را به بهترین شکل ممکن فراهم آورده‌است.

اتاق‌های سنتی بوتیک هتل کاروانسرای لاله بیستون در طبقه همکف قرار دارند و با امکانات مدرن تجهیز شده‌اند، فضای سنتی هتل کاروانسرای پنج ستاره لاله بیستون کرمانشاه، اقامتی نوستالژیک و به یادماندنی را در خاطر مهمانان ثبت می‌کند، این هتل عضو گروه هتل‌های بین المللی لاله است.

همجواری این مجموعه با سایت جهانی بیستون که یکی از مهم‌ترین و ارزشمند‌ترین محوطه‌های باستانی در کشور و حتی دنیاست، موقعیت ویژه‌‌ای به بوتیک هتل کاروانسرای لاله بیستون داده‌است که موجب می‌شود با اقامت در این مجموعه خاطره ای به یادماندنی در دیار اسطوره های جاودانه عشق (شیرین و فرهاد) به دست آورد.

برای افرادی که ترجیح می‌دهند به دور از شلوغی استراحت کنند و همچنین افرادی که تمایل دارند از هیاهوی مسافرانی که به منظور کسب و کار اقدام به سفر کرده‌اند به دور باشند یا مهمانانی که ترجیح می‌دهند در محلی منحصر به فرد ساکن باشند، اقامت در بوتیک هتل‌ کاروانسرای لاله بیستون بسیار جذاب است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | سرگرمی و تفریح