کد: 139807084089713375

مشاوره و منابع کنکور ارشد برق و کامپیوتر

کد: 139807084089713375

http://bit.ly/32c1xrK

، تهران , (اخبار رسمی): لایو آموز به عنوان ارائه دهنده منابع کنکور ارشد برق و کامپیوتر قصد دارد در ادامه به بررسی دلایل شرکت در کنکور ارشد و سپس مشاوره کنکور ارشد کامپیوتر و برق بپردازد و در انتها منابع کنکور ارشد را معرفی کند.

مشاوره کنکور ارشد
مشاوره و منابع کنکور ارشد برق و کامپیوتر

دلایل شرکت در کنکور ارشد

اولین سوالی که ممکن است به ذهن برسد، این است که چرا لازم است در کنکور ارشد و دکتری شرکت کرد؟ هر داوطلب می‌ تواند اهداف متفاوتی داشته باشد، که برخی از رایج ترین دلایل در ادامه آمده است.

1. قوی‌تر کردن رزومه

اولین دلیل خوبی که ممکن است باعث شود افراد به ادامه دادن تحصیلات دانشگاهی متقاعد شوند، برطرف کردن ضعف رزومه‌ است.شاید فردی رزومه‌ی ضعیفی دارد و اکنون می‌خواهد با تحصیل در یک دانشگاه تراز اول، رزومه‌ی خود را بهتر کند.

2. ورود به بازار کار

دانشجویان با ارتباطاتی که در طول دوران تحصیل با اساتید دانشگاه برقرار می‌کنند، خواهنید توانست فرصت‌های شغلی مناسبی پیدا کنند. بسیاری از سازمان‌ها برای جذب نیرو، به جای آگهی دادن از اساتید دانشگاه‌ها مشاوره می‌گیرند. از این گذشته، خود این اساتید بسیاری از پروژه‌ها و کارهای پژوهشی و اجرایی را مدیریت می‌کنند.

3. مهاجرت

بعضی از دانشجویان قصد مهاجرت دارند. اگر افراد در دانشگاه مطرحی درس خوانده باشند و رزومه‌ی خوبی داشته باشند، می‌توانند با گرفتن توصیه‌نامه از دانشگاه‌های خوب دنیا پذیرش بگیرند. برای این مورد، بهتر است برای تحصیل در دانشگاه‌های خوب کشور مثل شریف و تهران تلاش کرد.

4. ویزای کار در استرالیا

دانشگاه‌های نهران و شریف، می‌توانند به دانشجویان ویزای کار در استرالیا بدهند و به این ترتیب می‌توان به این کشور مهاجرت کرد.

5. شغل‌های دانشگاهی

دانشجویانی که به کارهای آموزشی و پژوهشی علاقه دارند، باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد داشته باشند تا بتوانند در موسسات آموزشی به عنوان مدرس یا پژوهشگر مشغول به کار شوند.

منابع کنکور ارشد کامپیوتر

منابع

زبان عمومی و زبان تخصصی

زبان

فیلم آموزش استاد عالم زاده + سوالات سال‌های گذشته

ریاضیات

ریاضی عمومی 1و 2فیلم آموزش استاد سارا احمدی + نگاه دانش آقاسی
معادلات دیفرانسیلفیلم آموزشی و کلاس آنلاین استاد توسلی+انتشارات نصیر
ریاضیات گسستهفیلم آموزش استاد یوسفی + پارسه
آمارمدرسان شریف

دروس مشترک

نظریه زبان‌هاعلوم رایانه شاپوری + تمرینات کتاب لینز (زبان اصلی )
ساختمان دادهفیلم آموزشی استاد یوسفی + نصیر +600 مسئله دکتر قدسی
طراحی الگوریتمفیلم آموزشی استاد یوسفی+ پارسه +مدرسان شریف
معماری کامپیوترفیلم آموزش معماری کامپیوتر استاد یوسفی
مدار منطقیفیلم آموزش مدار منطقی استاد یوسفی + نصیر
شبکه‌های کامپیوتریانتشارات نصیر
سیستم عاملانتشارات پارس رسانه

علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر در مورد منابع کنکور ارشد کامپیوتر می‌توانند به سایت لایو آموز به ادرس amoozesh.live مراجعه کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

لایو آموز

گروه آموزشی لایو آموز از سال ۹۰ فعالیت خودش را با مدیریت استاد توسلی شروع کرد و در طی این چند سال با بهره گیری از اساتید به نام موسسات برتر کشور که همگی مولفین و مدرسین برتر ایران هستند به ارایه فیلم های آموزشی و کلاس های آنلاین در زمینه کنکور ارشد و نرم افزار پرداخته اند. نقطه تمایز ما با سایت های آموزشی دیگر استفاده از اساتید برند که در کلاس های حضوری تدریس دارند و به هیچ عنوان از افراد بی تجربه برای آموزش کمک نگرفته ایم.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش