اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807094092013239

جدیدترین و زیباترین رنگ مو ترکیبی سال

کد: 139807094092013239

http://bit.ly/2nLCHjs

، (اخبار رسمی): رنگ مو یکی از محصولات آرایش بهداشتی پر طرفدار است که افراد به ویژه خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از آن دارند. رنگ مو بسته به فصل و سال متفاوت است و به روز می‌شود. در این مقاله بهترین و جدیدترین انواع رنگ مو همراه با آموزش آنها ذکر شده است.

جدیدترین و زیبا ترین رنگ مو ترکیبی سال + آموزش فرمول
جدیدترین و زیباترین رنگ مو ترکیبی سال

رنگ مو ترکیبی نسکافه‌ای

برای تهیه این رنگ مو به عنوان یک ترکیب رنگ مو 2019، باید از رنگ بلوند شکلاتی متوسط و به میزان 3/2 تیوپ، واریاسیون 2 سانت، اکسیدان نمره 1 و پایه 8 دکلره استفاده کرد. برای مصرف این رنگ مو باید ابتدا آن را روی ساقه موهای خود زد و 20 دقیقه صبر کرد؛ سپس رنگ مو را به ریشه موهای خود زد و صبر کرد تا آنها هماهنگ شوند.

ترکیب رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای

برای تهیه این رنگ ترکیبی، باید از رنگ بلوند نسکافه‌ای تیره با شماره 47/6 استفاده کرد. بعد بلوند طلایی خیلی روشن 3/1 را به آن افزود. برای تهیه رنگ مو قهوه‌ای نسکافه‌ای، نیاز به اکسیدان شماره 2 است. این رنگ مو یکی از زیباترین رنگ موها است و طرفداران زیادی نیز دارد.

رنگ مو نسکافه‌ای براق و روشن

قبل از استفاده از این رنگ مو باید موها دکلره شود. سپس برای تهیه رنگ مو نسکافه‌ای براق و روشن، نیاز به کرم کارملی روشن 50 میل، بلوند شکلاتی روشن 50 میل، بلوند روشن 25 میل، اکسیدان نمره یک 180 میل، واریاسیون نقره‌ای 5 سانت و پایه 8 دکلره است. این رنگ مو می‌تواند جذابیت شخص را تا چندین برابر افزایش دهد.

ترکیب رنگ مو شکلاتی عسلی

برای تهیه رنگ مو شکلاتی عسلی به عنوان یکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگ مو 2019، نیاز به رنگ عسلی 707 میل، رنگ مو شکلاتی روشن 20 میل، دودی 307 میل، واریاسیون نقره‌ای ده سانت، واریاسیون طلایی پنج سانت اکسیدان 2 130 میل و دکلره پایه 6 نیاز است. با استفاده از این رنگ موی زیبا می‌توان حس متفاوت بودن را تجربه کرد.

رنگ مو ترکیبی دودی عسلی

برای تهیه این نوع از رنگ مو و استفاده از آن، نیاز به بلوند شکلاتی به مقدار 20 میل، عسلی روشن به میزان 70 میل، دودی روشن به میزان 30 میل، واریاسیون نقره‌ای به میزان 10 سانت و واریاسیون طلایی به مقدار 5 سانت و اکسیدان با شماره 9 درصد به میزان 135 میل است. این رنگ می‌تواند شخص را تا حد زیادی جوان کرده و چهره او را تغییر دهد.

ترکیب رنگ مو کاراملی

برای تهیه این رنگ مو به عنوان رنگ مو ترکیبی 2019 نیاز به بلوند طلایی خیلی روشن 50 میل، بلوند خاکستری پلاتینه 30 میل، بلوند بژ 50 میل، پایه دکلره 10 و واریاسیون نقره‌ای 10 سانت است. این رنگ مو برای افراد مشکل پسند بسیار مناسب است و می‌تواند به زیبایی آنها کمک زیادی کند.

رنگ موی کنفی کاراملی با هاله شکلاتی

تهیه این رنگ موی جدید 2019 همانند رنگ موی کاراملی است ولی نیاز به اکسیدان یک درصد و رنگ‌های شکلاتی نیز است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه انواع رنگ مو با قیمت بسیار مناسب و کیفیت عالی به سایت زیبالون مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]