اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144195813239

بهترین روش صحیح زدن کرم صورت

کد: 139808144195813239

http://bit.ly/2qChh9C

، (اخبار رسمی): کرم صورت یکی از پر استفاده‌ترین محصولات جهت داشتن پوستی بهتر، شاداب‌تر و به عنوان یک لایه محافظتی به حساب می‌آید. برای اثرگذاری بهتر این محصول افراد باید به خوبی با طرز استفاده آن آشنا باشند.

بهترین روش صحیح زدن کرم صورت !!
بهترین روش صحیح زدن کرم صورت

پس از انتخاب یک کرم صورت مناسب و باکیفیت، نوبت به قرار دادن آن بر روی پوست می‌رسد و برخلاف آنچه که به نظر می‌آید، انجام این کار به صورت صحیح، به رعایت چند نکته مهم احتیاج دارد

پس از انتخاب یک کرم صورت مناسب و با کیفیت، نوبت به قرار دادن آن بر روی پوست می‌رسد و برخلاف آنچه که به نظر می‌آید، انجام این کار به صورت صحیح، به رعایت چند نکته مهم احتیاج دارد. در ادامه بیان شده است که برای اثربخشی هر چه بیشتر کرم صورت، افراد چگونه باید از این محصول استفاده کنند.

ابتدا باید صورت و دست‌ها را به طور کامل تمیز کرد

افراد باید پیش از خارج کردن کرم صورت از کشوی لوازم آرایش، تمام قسمت‌های صورت خود را با آب ولرم و یک پاک کننده مناسب، شست‌وشو دهند. و به خاطر داشته باشند که در هنگام خرید این محلول یا صابون پاک کننده، باید به نوع پوست خود و عواملی از قبیل وجود جوش یا لکه، توجه داشته باشند. پس از پاک کردن صورت به طور کامل، باید مقداری آب سرد را روی پوست خود پاشید و به آرامی آن را با یک حوله نرم خشک کرد.

مقداری تونر صورت را با یک توپ یا پد پنبه‌ای باید روی صورت خود مالید

انواع تونر به بازیابی PH و همچنین بستن منافذ پوست کمک می‌کنند. به ویژه اگر شخص تصمیم دارد که پس از استفاده از کرم صورت، آرایش یا میکاپ کند، به کار بردن یک تونر پوست از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود. باید توجه داشت که اگر شخصی پوستی خشک یا حساس دارد، اولویت با تونرهای عاری از الکل است.

اگر از کرم دور چشم استفاده می‌شود، آن را قبل از کرم صورت باید روی پوست مالید

مقدار کمی از کرم دور چشم را روی انگشت حلقه خود قرار داده و آن را به آرامی در نواحی اطراف چشم‌های خود مالید. در هنگام انجام این کار، از کشیدن پوست زیر چشم‌ باید خودداری کرد. انگشت حلقه، دارای ضعیف‌ترین پوست نسبت به بقیه انگشتان است و این ویژگی، آن را به یک گزینه ایده‌آل برای مالیدن کرم به اطراف چشم، تبدیل می‌کند.

به اندازه یک نخود از کرم صورت را بر روی پشت دست خود قرار داد

در هنگام خارج کردن کرم صورت از تیوب، آن را نباید زیاد فشار داد، چرا که مقدار کمی کرم، ناحیه بزرگی از پوست را پوشش خواهد داد. همچنین، اگر لازم شد، می‌توان بعدا دوباره کرم را اضافه کرد. اگر کرم صورت در شیشه قرار دارد، مقدار کمی از آن را با استفاده از یک قاشق کوچک برداشت. این روش از آلوده شدن بقیه کرم موجود در شیشه، توسط انگشت جلوگیری می‌کند.

شروع به مالیدن کرم بر روی پوست صورت خود کنید

کرم صورت را به شکل نقطه‌های کوچکی روی پوست خود پخش کرد و تمرکز خود را بر روی نواحی مشکل مانند گونه‌ها و پیشانی قرار داد. همچنین بهتر است که از مناطقی که خیلی چرب هستند مانند طرفین بینی، صرف نظر کرد. اگر پوست از نوع ترکیبی است، کرم صورت را بیشتر بر روی مناطق خشک قرار داد.

با استفاده از انگشتان خود، کرم را روی صورت مالش داد

به آرامی و در حرکات دورانی و رو به بالا، پوست صورت خود را با کرم ماساژ داد. در هنگام انجام این کار، هرگز چرخش‌های به سمت پایین را نباید امتحان کرد. همچنین باید مطمئن شد که یک حاشیه نیم اینچی (تقریبا ۱.۲ سانتی‌متری) را در اطراف چشم‌ها رها شده است، چرا که بیشتر کرم صورت، برای پوست حساس و ظریف دور چشم، مناسب نیستند.

در صورت لزوم، کرم بیشتری بردارید

باید در آینه به صورت خود نگاهی انداخت. اگر قسمت‌هایی خشک و کرم نزده است، از کرم صورت کمی بیشتر برداشت. با این حال در مصرف این محصول اسراف نکرد، چرا که کرم صورت بیشتر لزوما به معنای نتیجه بهتر یا موثرتر نیست.

زدن کرم صورت بر روی گردن را نباید فراموش کرد

بیشتر افراد این قسمت را از یاد می‌برند. پوست گردن بسیار حساس بوده و به شدت در معرض آسیب‌های ناشی از بالا رفتن سن و سال است. بنابراین، به توجه نیاز دارد.

مقدار اضافی کرم را با استفاده از یک دستمال پاک کرد

با دقت به صورت خود نگاه کرده و اگر در قسمتی از آن، کرم صورت، به صورت توده‌ای مشاهده شد، به آهستگی آن را با استفاده از دستمال برداشت.

باید پیش از لباس پوشیدن یا آغاز آرایش، صبر کرد تا پوست، کرم را جذب کند

در حین این مرحله، می‌توان موهای خود را درست کرده یا دندان‌ها را مسواک زد. همچنین می‌توان از این زمان برای پوشیدن لباس‌های پایین تنه مانند شلوار یا دامن بهره برد. به این صورت، از مالیده شدن کرم صورت به لباس و وسایل دیگر جلوگیری می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید بهترین کرم صورت با بهترین قیمت و کیفیت به سایت زیبالون مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی