اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807104095713279

کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی با تدریس غلامرضا ابیاک

کد: 139807104095713279

http://bit.ly/2nQyE5h

، تهران , (اخبار رسمی): هدف از آموزش‌های مبتنی بر مهارت‌های عملیاتی فروش تلفنی، ایجاد بستری برای پیشرفت افراد شاغل در این حوزه در کشور است.

کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی با تدریس دکتر غلامرضا ابیاک
کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی

کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی در تاریخ 8 مهرماه سال 98 بصورت درون سازمانی در محل شرکت پخش لبنیات پانل ویژه تیم بازاریابی و فروش تلفنی  شرکت مذکور برگزار شد.

به گزارش مدیر برنامه‌های غلام رضا ابیاک، کارگاه آموزشی بازاریابی و فروش تلفنی با حضور  تیم فروش تلفنی شرکت لبنیات پانل در تاریخ 8 مهر ماه 98 به میزبانی شعبه پخش شرکت لبنیات پانل توسط دکتر غلامرضا ابیاک برگزار شد.

غلام رضا ابیاک هدف از برگزاری دوره فوق را ارتقای سطح دانش و مهارت بازاریابی و فروش تلفنی، تیم فروش لبنیات پانل بیان و گفت: «به دنبال آن هستم تا با آموزش‌های مبتنی بر دانش روز  و مهارت‌های عملیاتی فروش تلفنی  ایجاد بستری مناسب در راستای ارتقا کیفی و افزایش توانمندی فروشندگان تلفنی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر عزیزان شاغل در این حوزه در کشور فراهم شود.»

غلامرضا ابیاک درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: «در این دوره آموزشی سعی کردم، حاضران با مباحث و مفاهیم علم بازاریابی و فروش و البته تکنیک‌های ارتباطات موثر تلفنی با مشتریان و اصول مذاکرات و فروش تلفنی آشنا شوند.»

بنا به اعلام مدیر برنامه‌های غلامرضا ابیاک، جلسه دوم این موضوع  آموزشی که به مباحث تخصصی‌تر در حوزه فروش و ارتباطات تلفنی با مشتری و نیز تکنیک‌های مذاکرات تلفنی اختصاص پیدا می‌کند، نیز در ماه آینده در محل شرکت لبنیات پانل برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است رضا ابیاک دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D.) مدیریت بازاریابی از انگلستان و البته سال‌ها سابقه اجرایی در پست‌های مدیریتی و اجرایی دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکت‌های مختلف و برندهای معتبر را در کارنامه خود دارد که بیش از پانزده سال در مقام مشاور و مدرس حوزه بازاریابی و فروش فعالیت دارد.

علاقه مندان جهت ارتباط با دکتر ابیاک می‌توانند به سایت وی به نشانی www.drabiak.com  مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر ابیاک

مدرس و مشاوره حوزه بازاریابی و فروش برگزاری دوره های اختصاصی ویژه شرکت ها و سازمان ها در خوزه های بازاریابی وفروش مشاوره بازاریابی و فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش