اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807134102213279

رضا ابیاک باور دارد قلب تپنده سازمان ، واحد بازاریابی و فروش است

برگزاری دوره مهندسی فروش و تکنیک‌های فروش توسط غلامرضا ابیاک در اصفهان

کد: 139807134102213279

http://bit.ly/2McNNpS

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی مهندسی فروش توسط غلامرضا ابیاک با حضور مدیر عامل، اعضاءهیات مدیره، مدیریت محترم فروش، سرپرستان امور فروش نمایندگی‌ها، سرپرستان و تیم فروش شعب پخش و توزیع مویرگی در مهر ماه 98 در برترین شرکت تولیدی لوازم آموزشی کشور برگزار شد.

برگزاری دوره مهندسی فروش و تکنیکهای فروش توسط دکتر غلامرضا ابیاک در اصفهان
دوره مهندسی فروش توسط دکتر غلام رضا ابیاک در شرکت شیدکو

دوره آموزشی  مهندسی فروش و تکنیک‌های فروش حرفه‌ای به همت معاونت منابع انسانی شرکت تولیدی شیدکو در  مهرماه سال 98 بصورت درون سازمانی در محل شرکت شیدکو در استان اصفهان ویژه مدیران و سرپرستان سازمان فروش و  همکاران شعب کشوری فروش شرکت مذکور برگزار شد.

غلام رضا ابیاک هدف از برگزاری دوره فوق را ارتقای سطح دانش و مهارت‌های فروش و تقویت الگوی پرزنت و بازارایابی و نیز توسعه مهارت‌های مذاکرات فروش مدیران عالی و نیز مدیران میانی سازمان فروش شرکت شیدکو بیان و گفت: «سعی دارم  تا با آموزش‌هایی نوین مبتنی بر دانش روز و تکنیک‌های علمی و عملی  فروش، مهندسی فروش و مدیریت فروش بستری مناسب در راستای توسعه فردی و سازمانی و نیز افزایش توانمندی کارآفرینان و فعالان حوزه‌های مختلف تولید، معاونت‌های فروش، پخش و توزیع، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر فعلان اقتصادی-تولیدی و نیز عزیزان شاغل در این صنعت در کشور فراهم شود.»

رضا ابیاک درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود: «در این دوره آموزشی سعی کردم حاضرین با مباحث و مفاهیم علم فروش، مباحث مهندسی فروش و فروش سازمانی و البته تکنیک‌های ارتباطات موثر با مشتریان و اصول مذاکرات فروش و در ادامه تکنیک‌های فروش حرفه‌ای آشنا شوند.

رضا ابیاک خاطرنشان کرد سازمان‌ها باید بپذیرند بازاریابی و فروش علمی عملی و عملی علمی است و تنها مسیر موفقیت و تعالی سازمان فروش در شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی، سرلوحه قراردادن این نکته است. 

بنا به اعلام مدیر برنامه‌های دکترغلامرضا ابیاک، ادامه سلسله  جلسات آموزشی فوق  که به مباحث تخصصی‌تر در حوزه فروش و ارتباطات با مشتری و البته فروش سازمانی و ساختاریافته می‌پردازد، نیز در ماه آینده در محل شرکت شیدکو برگزار خواهد شد .

رضا ابیاک دارای مدرک دکترای تخصصی (Ph.D.) مدیریت بازاریابی از انگلستان و سال‌ها سابقه اجرایی در پست‌های مدیریتی و اجرایی دپارتمان بازاریابی و فروش در شرکت‌های مختلف و برندهای معتبر را در کارنامه خود دارد که بیش از پانزده سال در مقام مشاور و مدرس حوزه بازاریابی و فروش فعالیت دارد  و بسیاری از مطالب آموزشی وی در سایت www.drabiak.com  جهت علاقمندان در دسترس است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر ابیاک

مدرس و مشاوره حوزه بازاریابی و فروش برگزاری دوره های اختصاصی ویژه شرکت ها و سازمان ها در خوزه های بازاریابی وفروش مشاوره بازاریابی و فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش