اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904044388813279

در  خرداد ماه سال 1399 اجرا شد

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری توسط دکتر رضا ابیاک مشاور فروش

کد: 139904044388813279

https://bit.ly/31aRBB9

، تهران , (اخبار رسمی):  خرداد 1399، دوره ای با عنوان دوره آموزشی «مدیریت ارتباط با مشتری » در اتاق بازرگانی گیلان برگزار شد تا علاقه مندان موضوع ارتباط و رفتار با مشتری  از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری  توسط دکتر رضا ابیاک مشاور فروش
اختتامیه جلسه اول از سلسله سمینارهای توانمندسازی پرسنل فروشگاههای دکترموبایل توسط دکترابیاک

به گفته دکتر رضا ابیاک ، باید در سازمانها بازاریابی علمی را به فروش عملی تبدیل کنیم تا در مرحله گذار از بازار سنتی به مدرن نه تنها دچار چالش نشده بلکه به توسعه فروش و مهارتهای مدیران نیز نایل شویم

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومیفروشگاههای دکتر موبایل،  امیر فرد کاظمی با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: با توجه به سوابق علمی تدریس و تجارب عملیاتی حوزه مشاوره بازاریابی و فروش دکتر ابیاک برآن شدیم که در شرایط فشارهای اقتصادی و بالنتیجه رکود حاکم بر بازار و در شرایط بازار پساکرونا ، با عقد قرارداد مشاوره با دکتر رضا ابیاک بازاریابی علمی را توام با فروش عملی در سازمان نهادینه کنیم و با توانمند سازی تفکر رهبری فروش در فروشگاههای دکتر موبایل و ارتقا دانش و مهارت تیم کارکنان واحدهای فروش و خدمات پس از فروش فروشگاه های دکترموبایل ، مشتری نوازی را جایگزین مشتری مداری کنیم .

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: افزایش مهارتهای ارتباطی و تکنیکهای رفتار با مشتری و تسلط به روشهای نوین برخورد با مشتریان از دستاوردهای این دوره بوده است.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد:دوره به سفارش گروه فروشگاههای زنجیره ای دکتر موبایل و با تدریس دکتر ابیاک به صورت درون سازمانی و اختصاصی برگزار شد و در برنامه آموزشی و مشاوره ای دکتر ابیاک با این مجموعه سلسله آموزشهای توانمندسازی نیروهای فروش در نظر گرفته شده است.

گفتنی است این دوره آموزشی از خرداد 1399 در 12 جلسه  برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت WWW.DRABIAK.COM مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دکتر ابیاک

مدرس و مشاوره حوزه بازاریابی و فروش برگزاری دوره های اختصاصی ویژه شرکت ها و سازمان ها در خوزه های بازاریابی وفروش مشاوره بازاریابی و فروش

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش