اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807214126813483

معرفی گل بنفشه و چند عطر و ادکلن با رایحه این گل

کد: 139807214126813483

http://bit.ly/2qbKV57

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه گل بنفشه و چند عطر و ادکلن با رایحه این گل معرفی شده است.

معرفی گل بنفشه ، گل محبوب ناپلئون بناپارت
گل بنفشه ، گل ناپلئون بناپارت | هایپرعطر

بنفشه، گل محبوب ناپلئون بوده است. ناپلئون بناپارت، نخستین امپراتور فرانسه است که در سال‌های ۱۸۰۴ تا ۱۸۱۵ میلادی بر این کشور حکومت کرد و پس از اتمام تحصیلاتش، به ارتش فرانسه پیوست. این مرد که تاثیرات فراوانی بر تاریخ اروپا گذاشت، ۵ سال بعد و پس از طی کودتایی که او را به مقام قدرتمندترین مرد فرانسه رساند، موفق شد تا به امپراتوری این کشور برسد. در ادامه، هایپرعطر این گل محبوب و علت علاقمندی ناپلئون به آن را بررسی شده است.

چرا ناپلئون به گل بنفشه علاقمند بود؟

داستان‌های مختلفی در این مورد اینکه چرا او به گل بنفشه علاقه داشته است وجود دارد. برخی علت انتخاب این گل را، جوزفین می‌دانند. گویا جوزفین، همسر ناپلئون، به گل‌های بنفشه علاقه بسیاری داشته و این گل، همواره پیامی عاشقانه از جانب او برای ناپلئون بوده است.

رایحه گل بنفشه 

دارای رایحه‌ای نسبتاً خاکی، تلخ، بسیار کم شیرین و پودری است و از این لحاظ به عطر ریشه‌های زنبق، نزدیکی بسیاری دارد. اما برگ‌های آن، رایحه‌ای متفاوت دارند و دارای عطری سبز بو، آبدار و خیار مانند هستند.

عصاره گران قیمت گل بنفشه 

عصاره آن، در سال‌های دور بسیار گران قیمت بوده است و از این رو در گذشته صرفاً در ساخت عطرهای نیش و لوکس از آن استفاده شده است. اما در سال ۱۸۹۳ و پس از کشف یونیون‌های موجود در بنفشه که آن رایحه خاص را تولید می‌کنند، امکان شبیه سازی این رایحه به کمک مواد شیمیایی فراهم شد و هزینه استفاده از آن در عطرها کاهش یافت.

فراگیر شدن مصرف بنفشه 

 این گل، سمبل آتن باستان بوده است. در دهه ۱۹ میلادی عطرهای ساخته شده از این گل بسیار محبوب بوده‌اند و به وفور استفاده شده‌اند.

معرفی چند ادکلن با رایحه گل بنفشه 

ادکلن های زنانه با رایحه غالب بنفشه عبارتند از: اینسولنس ادوپرفیوم گرلن، فی یِری ون کلیف اند آرپلز و بولگاری پور فم.

دو ادکلن هی وود و هی وود راکی مانتین از برند DSQUARED نیز عطرهای مردانه‌‌ای هستند که رایحه غالب بنفشه را در ترکیب با چوب‌ها دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطر و ادکلن هایپرعطر

هایپرعطر ،کار خود را در تهران و سال 1389 با ایده نقد و بررسی رایحۀ عطر و ادکلن های اورجینال و اطلاع رسانی صحیح در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد و برای اولین بار در ایران به ریویو نویسی حرفه ای و شخصیت پردازی برای عطرها و ادکلن ها پرداخت. در حال حاضر، هایپرعطر ضمن ارایه مقالات ، اخبار ، نقد و بررسی رایحۀ عطر و ادکلن ها ، خرید عطر و ادکلن اورجینال و اصل را با بهترین قیمت ممکن در وب سایت خود فراهم کرده است. هدف هایپرعطر ، ایجاد محیطی امن برای دستیابی به اطلاعات درست و دقیق برای عطر دوستان ، عطر بازان و دیگر مشتریان می باشد تا با آگاهی کامل، عطر و ادکلن مورد نیاز خود را اورجینال و اصل تهیه نمایند. www.Hyperatr.com

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار