اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808024159313483

معرفی برند کلینیک و قدیمی‌ترین عطر آن

کد: 139808024159313483

http://bit.ly/2Kxehm7

، تهران , (اخبار رسمی): برند کلینیک یکی از زیر مجموعه‌های کمپانی استی لادر است که در سال 1968 تأسیس شد اولین و معروف‌ترین عطر برند کلینیک «عطر آروماتیک الیکسیر (Clinique Aromatics Elixir )» است.

معرفی برند کلینیک و قدیمی ترین عطر آن
برند کلینیک و عطر کلینیک آروماتیکز الاکسیر

در ابتدا شهرت خود را به دلیل محصولات مراقبت از پوست به دست آورد. در واقع ایده ایجاد برند کلینیک با انتشار مصاحبه دکتر کارول فیلیپس (Carol Phillips)، سردبیر مجله وگ (Vogue) با دکتر Norman Orentreich (متخصص پوست و زیبایی مشهور در آمریکا) به ذهن یکی از صاحبان برند استی لادر خطور کرد.

ماجرا از این قرار بود که در سالهای 1967، نگرش عمومی در رابطه با داشتن پوست خوب فقط به مسائل ژنتیکی و داشتن ژن مناسب محدود بود اما در این مصاحبه صحبت‌هایی در رابطه با نحوه مراقبت از پوست و استفاده از محصولات مختلف برای مراقبت از پوست شده بود و ایده‌هایی هم برای تولید محصولاتی که بتواند باعث سلامت و زیبایی پوست بشود، مطرح شده بود. خیلی زود بعد از انتشار این مقاله، کمپانی استی لادر از این دو نفر دعوت به همکاری کرد و برند کلینیک متولد شد.

نکته قابل تامل در مورد برند کلینیک این است که تمامی محصولات Clinique از قبیل تولیدات آرایشی، پیش از عرضه به بازار، بر روی 600 فرد مختلف 12 بار تست می‌شوند تا واکنش آلرژیک بر روی پوست ایجاد نکنند.

اولین و معروف‌ترین عطر برند کلینیک به نام عطر کلینیک آروماتیک الیکسیر در سال 1971 تولید شد. البته نسخه Limited Edition آن در سال 2007 معرفی شده است. رایحه‌های غالب این عطر به ترتیب چوبی، معطر و خاکی هستند. در ضمن این عطر تلخ و دارای ماندگاری و پخش بو بالایی است و پیشنهاد می‌شود در فصول سرد سال استفاده شود.

هرم بویایی یا ترکیبات ادکلن زنانه کلینیک آروماتیکز الاکسیر به صورت زیر است:

رایحه ابتدایی: گل شمعدانی، بابونه، مریم گلی، آلدهید 
رایحه میانی: میخک، گل رز، ریشه زنبق
رایحه پایانی: خزه بلوط، نعنا هندی، وتیور، بخور

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطر و ادکلن هایپرعطر

هایپرعطر ،کار خود را در تهران و سال 1389 با ایده نقد و بررسی رایحۀ عطر و ادکلن های اورجینال و اطلاع رسانی صحیح در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد و برای اولین بار در ایران به ریویو نویسی حرفه ای و شخصیت پردازی برای عطرها و ادکلن ها پرداخت. در حال حاضر، هایپرعطر ضمن ارایه مقالات ، اخبار ، نقد و بررسی رایحۀ عطر و ادکلن ها ، خرید عطر و ادکلن اورجینال و اصل را با بهترین قیمت ممکن در وب سایت خود فراهم کرده است. هدف هایپرعطر ، ایجاد محیطی امن برای دستیابی به اطلاعات درست و دقیق برای عطر دوستان ، عطر بازان و دیگر مشتریان می باشد تا با آگاهی کامل، عطر و ادکلن مورد نیاز خود را اورجینال و اصل تهیه نمایند. www.Hyperatr.com

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس