اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014157413483

ادکلن‌های زنانه که مردان می‌پسندند

کد: 139808014157413483

http://bit.ly/333sjTF

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب نگاه کوتاهی به برترین عطرهای زنانه‌ای که مورد پسند آقایان است انداخته می‌شود. اغلب عطرهای معرفی شده شامل برندهای دیزانینر هستند و بررسی مختصری نیز برای هر ادکلن انجام شده تا با سبک بویایی آنها نیز بتوان بیشتر آشنا شد.

بهترین ادکلن های زنانه که مردان می پسندند
ادکلن زنانه شالیمار گرلن مورد علاقه مردان | هایپرعطر

۱- ادکلن زنانه شالیمار گرلن

انیمالیک-وانیلی و مشک بو، یکی از شاهکارهای بزرگ برند گرلن! فیلم «عطر: داستان یک قاتل» از نظر خیلی‌ها می‌تواند نماد عصاره‌ای باشد که قاتلِ  عطرساز در پایان فیلم می‌سازد. این رایحه شرقی به نحو نامحسوسی شخص و اطرافیانش را تسخیر خواهد کرد. این ادکلن، ادکلنی است که از الزامات یک خانم عطرباز است. این ادکلن یکی از بهترین ادکلن‌های زنانه و گرم است.

۲- ادکلن زنانه دیور ادیکت

ادیکت محصولی است بسیار خاص. این ادکلن یک ادکلن شرقی و متفاوت است که هنر عطرسازی در رایحه آن موج می‌زند. ترکیبی از وانیل با بویی دراگ مانند و تلخ، که یک حس عجیبِ مه گرفته و منگ را با خود دارد. بهترین رایحه برای به تصویر کشیدن نام Addict است. عطری گرم و مناسب فصل زمستان است.

۳- ادکلن زنانه دیور هیپنوتیک پویزن

این عطر گرم زنانه و مدل‌هایی که در بالاتر معرفی شد، علی رغم آنکه نت وانیل را غالب دارند اما کاملا با عطرهای شیرین و معمولی که همه جا وجود دارند متفاوت هستند. هیپنوتیک پویزن نیز پیش از آنکه با وانیل شیرینش دل شخص را بزند، بادام را وارد عمل می‌کند و سریعاً رایحه به تعادلی فوق العاده می‌رسد.

۴- ادکلن زنانه کوکو مادمازل شنل

بانوی شنل، شهره عالم است. احتمالا کسی وجود ندارد که مادمازل شنل را دوست نداشته باشد؟ این ادکلن ترکیب سنگینی از پچولی و پودرها است و باز هم مناسب فصول سرد سال است.

۵- ادکلن زنانه نارسیسو رودریگز فور هر ادوتویلت

کشف نارسیسو، به زیبایی‌های زندگی می‌افزاید. عطری بی نظیر، برگرفته از مشک‌های مستی آور. طعم شیرین وانیل و کهربا را در کنار عطر ملایم مشک می‌توان در این ادکلن حس و در ابرها سیر کرد. باز هم مناسب فصول سرد و البته با ماندگاری قوی.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عطر و ادکلن زنانه می‌توانند به سایت هایپر مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عطر و ادکلن هایپرعطر

هایپرعطر ،کار خود را در تهران و سال 1389 با ایده نقد و بررسی رایحۀ عطر و ادکلن های اورجینال و اطلاع رسانی صحیح در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد و برای اولین بار در ایران به ریویو نویسی حرفه ای و شخصیت پردازی برای عطرها و ادکلن ها پرداخت. در حال حاضر، هایپرعطر ضمن ارایه مقالات ، اخبار ، نقد و بررسی رایحۀ عطر و ادکلن ها ، خرید عطر و ادکلن اورجینال و اصل را با بهترین قیمت ممکن در وب سایت خود فراهم کرده است. هدف هایپرعطر ، ایجاد محیطی امن برای دستیابی به اطلاعات درست و دقیق برای عطر دوستان ، عطر بازان و دیگر مشتریان می باشد تا با آگاهی کامل، عطر و ادکلن مورد نیاز خود را اورجینال و اصل تهیه نمایند. www.Hyperatr.com

اطلاعات تماس
  • 021887*****
[نمایش اطلاعات]