اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139807264138410425

بازار برق صنعتی آنلاین شد

رونمایی از سایت تسلاکالا با هدف بررسی و خرید آسان تجهیزات بانک خازنی

کد: 139807264138410425

http://bit.ly/31zVuMs

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف بررسی و خرید آسان تجهیزات بانک خازنی و انواع کلیدهای کمپکت و اتوماتیک، از سایت تسلاکالا به آدرس teslakala.com در تاریخ ۳۰ مهر ماه سال ۱۳۹۷ رونمایی شد.

رونمایی از سایت تسلاکالا با هدف بررسی و خرید آسان تجهیزات بانک خازنی
تسلاکالا بررسی و خرید آسان تجهیزات بانک خازنی

به گزارش تسلاکالا، سایت teslakala.com که یک سایت خرید آسان خازن سه فاز، رگولاتور بانک خازنی، کنتاکتور خازنی، فیلتر هارمونیک و انواع کلیدهای کمپکت و اتوماتیک است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد بررسی و خرید آسان تجهیزات بانک خازنی و انواع کلید کمپکت و اتوماتیک را تسهیل کند.

پوریا دلیری، مدیر تسلاکالا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «پیچیدگی فنی انتخاب تجهیزات برق صنعتی مناسب و محدودیت دسترسی به تجهیزات مناسب در بسیاری از شهرهای کشور یکی از دلایل اصلی راه اندازی تسلاکالا بود.»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «اصالت تضمین شده تمامی تجهیزات و همچنین گارانتی و قیمت مناسب به همراه مشاوره فنی رایگان تسلاکالا را از سایر رقبا متمایز کرده است.»

گفتنی است تسلاکالا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به‌ آموزش رایگان تمامی مباحث مربوط به بانک خازنی و انواع کلیدها و کنتاکتورهای قطع و وصل کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تسلاکالا به آدرس teslakala.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تسلا کالا

تسلاکالا متولد شد تا با فروش حرفه‌ای تغییری بزرگ در عرضه تجهیزات صنعت برق ایجاد کند. teslakala.com فروشگاهی آنلاین برای بررسی و خرید تجهیزات بانک خازنی است. تجهیزاتی که در تسلاکالا می‌بینید اجزای بانک خازنی هستند که برای بهینه‌سازی مصرف برق در کارخانجات بزرگ و کوچک و کارگاه‌ها و حتی مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی