اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907084582110425

استخدام در بزرگترین فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی

تسلاکالا کارشناس فروش استخدام می‌کند

کد: 139907084582110425

https://bit.ly/36PsYwu

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت تسلاکالا برای تکمیل نیروی انسانی خود از میان واجدین شرایط برای سمت کارشناس فروش استخدام می‌کند.

تسلاکالا استخدام می‌کند
تسلاکالا فروشگاه آنلاین تجهیزات برق صنعتی

شرکت تسلاکالا بزرگترین فروشنده آنلاین تجهیزات برق صنعتی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت برق صنتعتی است.

شرکت تسلاکالا با هدف توسعه فروش خود در زمینه انواع تجهیزات تابلو های بانک خازنی، کلید اتوماتیک ، کنتاکتور سه فاز و کنتاکتور تک فاز، از کلیه متخصصین و واجدین شرایط که علاقه‌مند به فعالیت در محیطی حرفه‌ای و صمیمی هستند دعوت می‌کند با پرکردن فرم حاوی اطلاعات فردی، نسبت به درخواست استخدام خود اقدام کنند.

مهارت‌های مورد نیاز برای کارشناس فروش در تسلاکالا :

  1. مذاکره و فن بیان قوی
  2. تسلط به زبان انگلیسی 
  3. آشنایی با فروش b2b
  4. آشنایی با تجهیزات برق صنعتی 

افراد واجد شرایط می‌توانند فرم همکاری با تسلاکالا را در سایت شرکت تکمیل و یا به رزومه خود را به ایمیل [email protected] ارسال کنند تا پس از بررسی صلاحیت‌های فردی و تطابق آن با اهداف و برنامه‌های کاری تسلاکالا، برای مصاحبه و دعوت به همکاری با آن‌ها تماس گرفته شود.

درباره شرکت :

شرکت تسلاکالا  بزرگترین فروشنده آنلاین تجهیزات برق صنعتی در ایران است. این شرکت فعالیت خود را از سال 1397 آغاز کرده و با داشتن سال ها تجربه یکی از شرکت‌های فعال در صنعت برق صنعتی است. برای مشاهده قیمت کنتاکتور اشنایدر  و سایر محصولات اشنایدر الکتریک همچنین انواغ برندهای مطرح در بازار مانند هیوندای ال اس فراکو زیمنس و بسیاری برند های دیگر تنها مرجع به روز در سطح اینترنت تا به امروز فقط تسلاکالا است.

برای مشاهده اگهی های استخدام تسلاکالا می توانید به صفحه اختصاصی تسلاکالا در e-estekhdam مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تسلا کالا

تسلاکالا متولد شد تا با فروش حرفه‌ای تغییری بزرگ در عرضه تجهیزات صنعت برق ایجاد کند. teslakala.com فروشگاهی آنلاین برای بررسی و خرید تجهیزات بانک خازنی است. تجهیزاتی که در تسلاکالا می‌بینید اجزای بانک خازنی هستند که برای بهینه‌سازی مصرف برق در کارخانجات بزرگ و کوچک و کارگاه‌ها و حتی مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]