اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140101155795510425

رونمایی از سایت نیکان اپلای با هدف مهاجرت ساده تر و حرفه ای تر به کانادا

کد: 140101155795510425

https://bit.ly/3K9U820

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف مهاجرت ساده تر و حرفه ای تر به کانادا و کاهش هزینه های اولیه مهاجرت، از سایت نیکان اپلای به آدرس nikanapply.com در فروردین ماه ۱۴۰۱ رونمایی شد.

رونمایی از سایت نیکان اپلای با هدف مهاجرت ساده تر و حرفه ای تر به کانادا
رونمایی از سایت نیکان اپلای با هدف مهاجرت ساده تر و حرفه ای تر به کانادا

ما در نیکان اپلای تلاش می کنیم اطلاعات درست در زمینه مهاجرت رو به کسانی که قصد مهاجرت دارند ارئه دهیم و در این راه مانند یک همراه در تمامی مراحل کنارشان باشیم تا با کمترین هزینه مهاجرت کنند.

به گزارش نیکان اپلای، سایت nikanapply.com که یک سایت مرجع برای مهاجرت تحصیلی به کانادا است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد مهاجرت ساده تر و حرفه ای تر به کانادا و کاهش هزینه های اولیه مهاجرت را تسهیل کند.

پرنیا طاهری، مدیرعامل نیکان اپلای در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ما در سایت نیکان اپلای تلاش می کنیم اطلاعات درست و واقعی در زمینه مهاجرت رو به کسانی که قصد دارند قدم در این راه بگذارند ارائه دهیم و در این راه مانند یک همراه در تمامی مراحل کنارشان باشیم تا با کمترین هزینه پروسه مهاجرت رو بگذرانند»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « مشاورین با تجربه نیکان اپلای دانش تخصصی خود را در وبلاگ این سایت به صورت رایگان منتشر کرده اند.»

گفتنی است نیکان اپلای، به مناسبت این رونمایی، اقدام به مشاوره رایگان مهاجرت تحصیلی به کانادا کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت نیکان اپلای به آدرس nikanapply.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تسلا کالا

تسلاکالا متولد شد تا با فروش حرفه‌ای تغییری بزرگ در عرضه تجهیزات صنعت برق ایجاد کند. teslakala.com فروشگاهی آنلاین برای بررسی و خرید تجهیزات بانک خازنی است. تجهیزاتی که در تسلاکالا می‌بینید اجزای بانک خازنی هستند که برای بهینه‌سازی مصرف برق در کارخانجات بزرگ و کوچک و کارگاه‌ها و حتی مجتمع‌های مسکونی استفاده می‌شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]