اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808014155812833

بهترین مارک لنز رنگی چشم کدام است؟

خصوصیات و مزایای بهترین مارک لنز رنگی چشم چیست؟

کد: 139808014155812833

http://bit.ly/2WmjUIw

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین مارک لنز رنگی چشمی باعث اکسیژن‌رسانی چشم می‌شود و از خشکی چشم جلوگیری می‌کند و دارای لنواع لنز روزانه، لنز ماهانه، لنز فصلی و لنز سالانه است. لنز طبی رنگی باید باعث دید بهتر افراد شود و چشم را اذیت نکند و باعث رطوبت‌رسانی به چشم شود.

خصوصیات و مزایای بهترین مارک لنز رنگی چشم چیست؟
بهترین مارک لنز رنگی چشم

بهترین مارک لنز رنگی دارای ویژگی‌های بسیاری است که در ساخت لنزها به آن پرداخته شده است. علاوه بر تمام ویژگی‌های مثبتی که یک لنز می‌تواند داشه باشد مراقبت و نگهداری از آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در حال حاضر استفاده از لنز چشم به خصوص لنز رنگی مانند دیگر لوارم آرایشی رواج پیدا کرده است و بیشتر خانم‌ها برای زیباتر شدن چهره خود از  لنز رنگی استفاده می‌کنند. البته لنزهای رنگی به دو دسته لنز رنگی بدون نمره و لنز طبی رنگی تقسیم بندی می‌شود. لنزهای رنگی بدون نمره تنها جنبه زیبایی دارد و افراد برای تغییر رنگ چشم خود از آن استفاده می‌کنند. ولی لنز طبی رنگی علاوه بر زیبایی بخشیدن به چهره برای افرادی که چشم‌های ضعیفی دارند نیز کاربرد دارد و مشکل بینایی را نیز رفع می‌کند.

چرا چشم پزشکان تاکید به استفاده از بهترین مارک لنز رنگی دارند؟

لنزهای رنگی بدون نمره و طبی رنگی ضمن آنکه رنگ چشم را تغییر می‌دهند سبب ایجاد شفافیت و درخشش چشم‌ها هم نیز می‌شود. همچنین یکی از علت‌هایی که افراد تمایل به استفاده از لنز رنگی دارند بزرگنمایی و حالت بخشیدن به چشم‌های‌شان است.

لنز رنگی و یا لنز طبی رنگی هر دو از تنوع تاریخ انقضا برخوردار هستند و در انواع لنز روزانه، لنز ماهانه، لنز فصلی و لنز سالانه وجود دارند. و  علت آنکه گفته می‌شود باید از بهترین مارک لنز رنگی استفاده شود این است که در طول مدت استفاده از لنز یعنی تا اتمام تاریخ انقضای لنز آن فرد باید احساس راحتی داشته باشد و با آن خوب ببیند. از مزایای لنزهای طبی رنگی این است که مشکلات نزدیک بینی و دروبینی را رفع می‌کند.

در تولید لنزهای رنگی جدید سعی شده است تا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا لنز در معرض محیط، آلودگی کمتری به خود جذب کند و همچنین رسوبات پروتئینی چشمی مضر کمتری نیز بر سطح آن بچسبد.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین مارک لنز رنگی این  است که سطح لنز دائما مرطوب باشد و در صد آبرسانی بالایی داشته باشد تا چشم دچار خشکی نشود و استفاده از این نوع لنزها برای افرادی که دچار خشکی چشم هستند یک امر ضروری است. به همین خاطر حتما در انتخاب بهترین مارک لنز رنگی که متناسب با چشمان باشد باید با پزشک و یا اتومتریست مشورت کرد.

رنگ‌بندی بهترین مارک لنز رنگی در چه تناژ رنگی قرار می‌گیرد؟

بهترین مارک های لنز رنگی دارای ۵ رنگ اصلی لنز سبز، لنز طوسی، لنز بنفش، لنز آبی و  لنز قهوه‌ای است که تمامی طیف‌های رنگی این این ۵ رنگ را دارا است.

لنزهای رنگی در هر چشم، رنگ متفاوتی دارد. در چشم‌های تیره رنگ، لنز تیره‌تر دیده خواهد شد و ممکن است تناژ رنگی متفاوتی بدهد و در چشم‌های روشن، رنگ لنز روشن‌تر دیده می‌شود. لنزهای رنگی غیرطبی به قرنیه چشم رنگ تازه‌ای می‌بخشد که باعث تغییر چهره افراد می‌شود و صرفا جنبه زیبایی دارند.

لنز چشم از لحاظ رنگی به سه دسته مات، افزایشی و معتدل تقسیم‌بندی می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند که عبارتند از:

لنزهای رنگی مات 

کاملا سطح رنگ چشم طبیعی خود افراد را پوشش می‌دهد و برای افرادی که چشم‌های تیره‌ای دارند پیشنهاد می‌شود تا رنگ چشمان‌شان به طور طبیعی تغییر کند.

لنزهای رنگی افزایشی 

باعث تیره‌تر شدن رنگ چشم می‌شود و برای افرادی که رنگ جشمان‌شان روشن است و از آن ناراضی هستند و یا خواهان تنوع هستند پیشنهاد می‌شود. شایان ذکر است لنزهای رنگی افزایشی هیچ تاثیری در افراد چشم تیره ندارد.

لنزهای رنگی معتدل 

لنزهایی هستند که باعث ایجاد حلقه دور عنبیه چشم می‌شوند. شاید برای خیلی‌ها هم پیش آمده باشد که یکی از دوستان و اطرافیان خود را ببینند و متوجه تغییری در او شوند اما نتوانند دلیل تغییر او را حدس بزنند. این درست ویژگی لنزهای رنگی معتدل است که تغییر ایجاد می‌کند اما دلیل آن نامشخص است.

بهترین مارک لنز رنگی چه ویژگی‌هایی دارد؟

معمولا برای توصیف بهترین مارک لنز رنگی طبیعی بودن آن شاخصه اصلی لنز به شمار می‌آید. یعنی رنگ لنز هر چه قدر با رنگ طبیعی چشم خود افراد متفاوت باشد باز هم حالت طبیعی خود را باید حفظ کند تا کسی متوجه وجود لنز در چشم نشود.

گاهی ممکن است حالت لنز حالتی طبیعی باشد اما به قدری فرد را اذیت کند که چشم‌های او قرمز و یا دچار اشک‌ریزی شود. که این حالت ممکن است به دلیل جنس بد لنز، درصد کم آب در ساخت لنز و یا عدم رعایت بهداشت در نگهداری لنز باشد.

در نتیجه لنز خوب لنزی است که ضمن طبیعی بودن، زمانی که روی چشم قرار می‌گیرد تمام حالت‌ها و خط و خطوط آن مانند عنبیه چشم باشد و تنها رنگ عنبیه را تغییر دهد و استفاده از آن بسیار راحت باشد.

لنزهای چشم طبیعی دقیقا مانند عنبیه چشم طراحی شده‌اند و وقتی بر روی چشم قرار می‌گیرند کاملا طبیعی به نظر می‌آیند اما بخش مردمک چشم بی رنگ است و دلیل آن هم وضوح  و شفافیت دید بهتر است.

یکی دیگر از مسائلی که باعث می‌شود یک لنز طبیعی به نظر رسد عدم حالت بیرون زدگی لنز است. یک لنز خوب باید کاملا روی سطح چشم بخوابد تا از حالت مصنوعی و زننده  بیرون زدگی چشم جلوگیری کند.

همان‌طور که گفته شد لنزها باید در زمان استفاده احساس راحتی به کاربر بدهد و لنزی که دارای محتوای آب مناسب باشد باعث می‌شود سطح لنز مرطوب بماند و هم از خشکی چشم جلوگیری می‌کند و هم گذاشتن و برداشتن آن راحت‌تر می ‌شود. اکسیژن‌رسانی به قرنیه یکی دیگر از مزایای بهترین مارک لنز رنگی است که این ویژگی هم نیز باعث راختی بیشتر در چشم خواهد شد.

بهترین مارک لنز رنگی باید چه خصوصیت‌هایی داشته باشد؟

در نتیجه مزایای بهترین مارک لنز رنگی در این بخش به اصلی‌ترین ویژگی‌های یک لنز خوب که به شرح زیر است پرداخته شده است تا خریدار بتواند خریدی مطمئن‌تر و مقرون به صرفه‌تری داشته باشد.

  • حفظ شکل و ابعاد در شرایط مختلف تا پایان زمان انقضای لنز
  • اکسیژن رسانی بالا
  • درصد محتوای آب بالا
  • مقاوم در برابر تجمع آلودگی و رسوبات چشمی
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • دارای ضخامت کم
  • متناسب با سایز قرنیه چشم

باید توجه داشت سایز قرنیه چشم‌ها در هر فردی متفاوت است و برای تهیه لنز رنگی حتی اگر فقط قرار است جنبه زیبایی داشته باشد و غیر طبی باشد باید حتما به پزشک مراجعه شود تا سایز چشمان‌ مشخص شود.

در صورتی که شخصی از لنزی استفاده می‌کند که سایز چشمش نیست علاوه بر این که باعث جلوه بدی در چهره او می‌شود می‌تواند آسیب‌های جدی به چشم او نیز وارد کند که منجر به جراحی چشم شود.

معرفی بهترین مارک لنزهای رنگی چشم

در فروشگاه ایران لنز، تمامی برندهای معتبر لنز چشمی موجود است و تمامی لنزهای رنگی، طبی رنگی و طبی از مجوزهای جهانی و بهداشتی برخوردار هستند.

هدف ایران لنز تنها فروش لنز نیست. توجه به کیفیت و راحتی مشتریان مهم‌ترین و اصلی‌ترین رسالت مجموعه است. به همین دلیل تنها برندهای معتبر و مورد تایید دنیا را در این فروشگاه موجود است و از فروش برندهای متفرقه که تنها جنبه اقتصادی دارند اجتناب شده است.

علاقه‌مندان برای خریدمطمئن‌تر و اطلاع از نمره و سایز چشم خود می‌توانند از از راه‌های ارتباطی مندرج در سایت با اپتومتریست و مشاوران تماس برقرار کنند.

همچنین افرادی که دارای چشم‌های ضعیف و نمره دار هستند می‌توانند با ارسال نسخه و یا انتخاب نمره چشم خود در بخش خرید لنز، سفارش خود را نهایی کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره و خرید انواع لنز چشم می‌توانند به سایت ایران لنز به آدرس iranlens.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران لنز

ایران لنز از سال 1390 تاکنون به مدیریت سحر قاسمی اپتومتریست شماره نظام پزشکی 2104 ب و سالار حمیدی شماره نظام پزشکی 2129 ب در اینستاگرام و تلگرام مشغول به فعالیت بوده و هست. این شرکت مفتخر است تمامی لنز های رنگی، طبی رنگی و طبی را در انواع بهترین برند لنز طبی رنگی و همچنین بهترین مارک لنز رنگی و طبی بدون رنگ با قیمتی مناسب توزیع کرده و به دست مشتریان عزیز و همکاران گرامی این حوزه برساند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]