اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808094176613637

اتوکام، فرصتی برای امیدآفرینی

کد: 139808094176613637

http://bit.ly/2N7Poij

، (اخبار رسمی): سالن فرصت‌ها و نمایشگاه کار، از بخش‌های جانبی بودند که مهندس اطرج اشاره‌ای جدی به‌ آن‌ها داشت. او نمایشگاه کار را فرصتی برای رفع چالش کمبود نیروی انسانی برای کسب‌وکارهای استانی و کشوری دانست که برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود

اتوکام، فرصتی برای امیدآفرینی
اتوکام، فرصتی برای امیدآفرینی

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اصفهان، مهندس محمد اطرج، در آئین افتتاح بیست‌وپنجمین نمایشگاه اتوکام با شعار زندگی هوشمند، فناوری اطلاعات را حوزه‌ای موثر در توسعه اقتصادی نامید. او در ادامه به این نکته اشاره کرد که با وجود تلاش‌های بیگانگان برای تزریق ناامیدی به جامعه، فناوری اطلاعات نقش پررنگی در امیدآفرینی ایفا می‌کند.

محمد اطرج در ادامه صحبت‌های خود به تلاش جمعی و تشکیل شورای سیاست‌گذاری برای اجرای هرچه بهتر اتوکام ۹۸ اشاره کرد. از سازمان‌های حاضر در شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه امسال می‌توان اداره کل ارتباطات استان، اتاق بازرگانی،‌ شهرداری، شهرک علمی و تحقیقاتی، اتحادیه کسب‌وکارهای نوپا و تعدادی از دانشگاه‌های برتر استان را نام برد. رئیس سازمان نصر اصفهان، به اختصاص ۹ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی در چهار سالن اشاره کرد که پذیرای ۱۸۰ مشارکت‌کننده در حوزه‌های متعدد صنعت فناوری اطلاعات است.

سالن فرصت‌ها و نمایشگاه کار، از بخش‌های جانبی بودند که مهندس اطرج اشاره‌ای جدی به‌ آن‌ها داشت. او نمایشگاه کار را فرصتی برای رفع چالش کمبود نیروی انسانی برای کسب‌وکارهای استانی و کشوری دانست که برای اولین بار در اصفهان برگزار می‌شود. اختصاص فضای بیشتر به شرکت‌های استارتاپی در سالن فرصت‌های نمایشگاه امسال، در ادامه صحبت‌ها بیان شد که نماد برنامه جدی شورای سیاست‌گذاری برای توسعه کسب‌وکارها نوپا در اصفهان محسوب می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]