اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808094176813637

پیوند صنعت نساجی و فناوری اطلاعات با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال

کد: 139808094176813637

http://bit.ly/329y54T

، (اخبار رسمی): نساجی از قدیمی‌ترین صنایع ایران و شهر اصفهان محسوب می‌شود که ۲۵ درصد از اشتغال استان را برعهده دارد. این صنعت با چالش‌های متعددی همچون واردات و کاهش ابعاد بازار، استفاده از بازاریابی دیجیتال برای فروش محصولات، استفاده از نرم افزارهای زنجیره تامین‌مواد، افزایش راندمان و بهره وری و غیره روبه‌رو است.

پیوند صنعت نساجی و فناوری اطلاعات با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال
پیوند صنعت نساجی و فناوری اطلاعات با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال

انجمن نساجی با هدف آشنایی و همکاری با فعالان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتال، در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹ در شهر اصفهان حضور می‌یابد. این انجمن با هدف دعوت از کارآفرینان و نوآفرینان برای ایده‌پردازی و پیاده‌سازی فناوری‌های نوین در جهت تأمین نیازهای فناورانه صنعت نساجی، در کنار فعالان بازار IT در بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات اصفهان شرکت می‌کند.

نساجی از قدیمی‌ترین صنایع ایران و خصوصا شهر اصفهان محسوب می‌شود که ۲۵ درصد از اشتغال استان را برعهده دارد. این صنعت با چالش‌های متعددی همچون واردات و کاهش ابعاد بازار، استفاده از بازاریابی دیجیتال  برای فروش محصولات، استفاده از نرم افزارهای زنجیره تامین‌مواد، افزایش راندمان و بهره وری، تعمیر ونگهداری اتوماسیون صنعتی و موارد دیگر روبه‌رو است. فعالان و دست‌اندرکاران این صنعت در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا با پیاده‌سازی راهکارهای فناورانه، نقش خود را هرچه بیشتر و سریع‌تر در اقتصاد استان و کشور، پررنگ کنند. حضور در نمایشگاه‌هایی مبتنی بر فناوری‌های روز همچون اتوکام، فرصت را برای آشنایی این فعالان با نوآوری‌های جدید و همچنین فعالان ایده‌پرداز و پویای صنعت فراهم می‌کند.

انجمن نساجی با تخصیص غرفه اختصاصی در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹، سعی می‌کند تا ارتباط خود را با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و همچنین مفاهیم اقتصاد دیجیتال، عمیق‌تر کند. بدین ترتیب، مدیران و صنعت‌گران حوزه نساجی در ایام نمایشگاه، حضوری جدی در غرفه انجمن و سالن‌های دیگر خواهند داشت تا هرچه بیشتر با فرصت‌ها و ظرفیت‌های صنایع نوآور آشنا شوند. دراین‌میان، فعالان صنعت IT نیز این فرصت را خواهند داشت تا با مدیران صنعت نساجی و نیازهای فناورانه آن‌ها آشنا شوند. قطعا در همین دیدارها، فرصت‌هایی برای ایده‌پردازی، نوآوری و ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع چالش‌های صنعت نساجی فراهم خواهد شد.

انجمن نساجی در نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹ با غرفه‌ای اختصاصی حضور خواهد داشت. بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات اصفهان، هشتم تا دوازدهم آبان‌ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان، پذیرای علاقه‌مندان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]