اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808094176713637

همایش توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه خدمات

کد: 139808094176713637

http://bit.ly/2JI3DZk

، (اخبار رسمی): کارگروه اجرایی نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹، با هدف توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه خدمات، نشستی را در حاشیه نمایشگاه برگزار می‌کند. نشست ‌هم‌اندیشی فعالان حوزه فناوری اطلاعات با رؤسا و اعضای اتحادیه‌های صنفی برگزار خواهد شد تا هماهنگی بیشتری بین بخش‌های باسابقه اقتصاد و حوزه‌های اطلاعاتی و ارتباطی صورت گیرد.

همایش توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه خدمات
همایش توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه خدمات

جلسه هم‌اندیشی فعالان صنعت فناوری اطلاعات با رؤسا و اعضای اتحادیه‌های صنفی، در تاریخ شنبه ۱۱ آبان از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۷:۰۰ در سالن همایش‌های محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود. این نشست که در حاشیه نمایشگاه اتوکام و توسط سازمان‌ نظام صنفی با همکاری اتاق اصناف شهر اصفهان و اتحادیه فناوری اطلاعات و خدمات رایانه‌ای شهر اصفهان تدارک دیده شده است، با هدف آشنایی متقابل هرچه بیشتر فعالان حوزه فناوری با اصناف و کسب‌وکارهای حوزه‌های دیگر، برگزار خواهد شد.

اعضای هیئت رئیسه اتحادیه‌های صنفی اصفهان در جلسه مذکور حضور دارند و مبانی توسعه اقتصاد دیجیتال در حوزه خدمات، با سخنرانی آقای مهندس محمدرضا شیخ بهائی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نمایشگاه اتوکام ۲۰۱۹، از ۸ تا ۱۲ آبان‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان واقع در پل شهرستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 090327*****
[نمایش اطلاعات]