اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808134187913506

این همایش توسط شرکت سرآمدان اندیشه آوینا برگزار می‌شود

برگزاری همایش «گام به گام تا کسب و کار موفق» در دانشگاه تربیت مدرس

کد: 139808134187913506

http://bit.ly/2NH9yi6

، تهران , (اخبار رسمی): همایش گام به گام تا کسب و کار موفق با محوریت راه‌اندازی کسب و کار نوپا، ثبت شرکت، ایده، قوانین مالیاتی و بیمه، استراتژی برای استارتاپ‌ها، اصول مدیریت در شرکت‌های کارآفرین، توسعه فردی مدیران و مدیریت کارکنان، بازاریابی دیجیتال و خطاهای بازاریابی در تاریخ 23 آبان برگزار می‌شود.

همایش "گام به گام تا کسب و کار موفق" در دانشگاه تربیت مدرس
لینک ثبت نام: https://evand.com/events/kasbokarmovafagh

شرکت "سرآمدان اندیشه آوینا"، مستقر در "پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس" برگزار می کند: همایش گام به گام تا کسب و کار موفق با حضور کارآفرینان موفق و استادان مدیریت برای "مدیران کسب و کارهای نوپا"

شرکت «سرآمدان اندیشه آوینا»، مستقر در «پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس»، از سال 1393 در زمینه‌های مشاوره مدیریت و مهندسی سیستم فعالیت خود را آغاز کرده است.

اهداف مدیران و همکاران متخصص، شناخت نیاز مشتریان، مدیریت منابع برای رسیدن به اهداف کارفرما و تکمیل پروژه در زمان مقرر است. جهت‌گیری فعالیت‌های ‌شرکت، متمرکز بر ارائه خدمات مدیریتی در زمینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، ارزیـابـی عمـلـکـرد سـازمـانـی، عارضـه‌یابی، مدیریت منـابع انسـانی، مـعـمـاری فـرآیـنـدی و ارائـه خـدمـات مهندسـی در حوزه‌های امکان‌سـنجی‌ طرح‌های سرمایه‌گـذاری و توسعه مفهوم و کاربرد زنجـیره تأمین و لجستیک در صنایع و نیز مهندسی، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های عملیاتی و مدیریتی است.

با توجه به بیش از یک دهه سابقه فعالیت علمی و عملی مدیران و متخصصان شرکت سرآمدان اندیشه آوینا، و به دلیل تقاضای موجود از سوی افراد کارآفرین و علاقه‌مند به حوزه یادگیری مباحث مدیریتی کسب و کارهای نوپا، این شرکت  اقدام به برگزاری همایش گام به گام تا کسب و کار موفق کرده است تا علاوه بر بیان علل و ضرورت توجه به مدیریت علمی کسب و کار‌های نوپا، به بیان تجارب کارآفرینان موفق و جوان کشور پرداخته و در ادامه نیز برخی از کارگاه‌های آموزشی و سرفصل‌های مورد نیاز برای مدیران استارتاپ‌ها و کارآفرینان با محوریت زیر معرفی خواهد کرد.

این همایش با حضور اساتید مجرب و کارآفرینان موفق از جمله دکتر سعید مشکین فام (مدرس دوره‌های مدیریتی، مشاور طرح و برنامه بانک اقتصاد نوین، مدرس کارگاه‌های آموزشی و مجری بیش از 10 طرح تحقیقاتی)، مهندس مرتضی مستمند (مدرس و مربی حوزه کسب و کار و بهبود فردی، همکار بیش از 10 پروژه مدیریتی)، مهندس حامد ولی پوری (کارآفرین موفق و مدیر عامل «بیمیتو» (سامانه مقایسه و خرید آنلاین بیمه) و مهندس وحید خسروی (کارآفرین موفق و مدیر عامل شرکت ایده پردازان) در تاریخ 23 آبان در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت evand.com/events/kasbokarmovafagh مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرآمدان اندیشه آوینا

شرکت سرآمدان اندیشه آوینا، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، با هدف ارائه خدمات در زمینه‌های مشاوره مدیریت و مهندسی سیستم، از نیروی انسانی مشتمل بر مهندسین صنایع و متخصصین مدیریت از دانشگاه‌های معتبر، بهره می‌گیرد. جهت‌گیری فعالیت‌های‌ شرکت، متمرکز بر ارایه خدمات مدیریتی در زمینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، ارزیابی عملکرد سازمانی، عارضه‌یابی، مدیریت منابع انسانی، معماری فرآیندی و ارایه خدمات مهندسی در حوزه‌های امکان‌سنجی‌ طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مفهوم و کاربرد زنجیره تامین و لجستیک در صنایع و نیز مهندسی، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های عملیاتی و مدیریتی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]