اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905264497413506

برگزاری کارگاه مجازی پروپوزال نویسی

وبینار پروپوزال نویسی؛ آقای دکتر عباس عبداللهی، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا

کد: 139905264497413506

https://bit.ly/2FDbb0a

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه مجازی پروپوزال نویسی توسط آقای دکتر عباس عبداللهی، هیئت علمی دانشگاه الزهرا و به همت شرکت سرآمدان اندیشه آوینا با صدور گواهینامه از پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود. کلیه علاقمندان می توانند از طریق شماره مندرج در پوستر ، جهت ثبت نام اقدام کنند.

وبینار پروپوزال نویسی؛  آقای دکتر عباس عبداللهی، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا
وبینار پروپوزال نویسی؛ آقای دکتر عباس عبداللهی، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا

کارگاه مجازی پروپوزال نویسی توسط آقای دکتر عباس عبداللهی، هیئت علمی دانشگاه الزهرا و به همت شرکت سرآمدان اندیشه آوینا با صدور گواهینامه از پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس در تاریخ 6 شهریور ماه برگزار می شود. کلیه علاقمندان می توانند از طریق شماره مندرج در پوستر ، جهت ثبت نام اقدام نمایند. 

یکی از مشکلات عمده که دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و حتی پس از فارغ التحصیلی در حوزه ارائه خدمات خود به سازمانهای دیگر با آن مواجه اند، فقدان مهارت پروپوزال نویسی و تهیه پیشنهادیه برای معرفی طرح مورد نظر در گام اول است.  

پروپوزال، پایه و اساس پایان نامه و رساله افراد را تشکیل می دهد، بنابراین، افراد با نوشتن یک پروپوزال درست، معتبر و دوراندیشانه، نیمی از راه در نوشتن پایان نامه را طی کرده اند.

این کارگاه به علاقمندان کمک می کند تا منظور و خواسته خود را در زمان مناسب با بیشترین دقت و اعتبار و کمترین خطا مدون نموده و مراحل آموزشی خود را طی کرده و به مرحله تدوین پایان نامه و دفاع موفق از آن برسند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرآمدان اندیشه آوینا

شرکت سرآمدان اندیشه آوینا، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، با هدف ارائه خدمات در زمینه‌های مشاوره مدیریت و مهندسی سیستم، از نیروی انسانی مشتمل بر مهندسین صنایع و متخصصین مدیریت از دانشگاه‌های معتبر، بهره می‌گیرد. جهت‌گیری فعالیت‌های‌ شرکت، متمرکز بر ارایه خدمات مدیریتی در زمینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، ارزیابی عملکرد سازمانی، عارضه‌یابی، مدیریت منابع انسانی، معماری فرآیندی و ارایه خدمات مهندسی در حوزه‌های امکان‌سنجی‌ طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مفهوم و کاربرد زنجیره تامین و لجستیک در صنایع و نیز مهندسی، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های عملیاتی و مدیریتی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش