اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905264497213506

برگزاری کارگاه مجازی مقاله نویسی؛ از جستجو تا چاپ ، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا

وبینار مقاله نویسی، آقای دکتر عباس عبداللهی، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا

کد: 139905264497213506

https://bit.ly/3hwdn7u

، تهران , (اخبار رسمی): این کارگاه که دور اول آن در تاریخ 9 و 10 مرداد ماه 99 برگزار شد، از نظر مخاطبان بسیار مناسب و کاربردی برآورد شده و امتیاز 4.5 از 5 امتیاز را به خود اختصاص داد. دور بعدی در تاریخ 13 و 14 شهریور به صورت مجازی برگزار و مخاطبان آن استادان، دانشجویان و دانش آموختگان دکتری و ارشد و کارشناسی میباشند.

این کارگاه که دور اول آن در تاریخ 9 و 10 مرداد ماه 99 برگزار گردید، از نظر مخاطبان بسیار مناسب و کاربردی برآورد شده و امتیاز 4.5 از 5 امتیاز را به خود اختصاص داد. 
کارگاه بعدی در تاریخ 13 و 14 شهریور ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد. 

مخاطبان این کارگاه را اعضای هیئت علمی دانشگاهها ، دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری و ارشد و نیز کارشناسی تشکیل می دهند. 

با توجه به اهمیت تدوین مقاله در انتشاریافته‌های علمی محققان و پژوهشگران دانشگاهی، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت‌مدرس با آرمان متعالی «برقراری ارتباط میان صنعت و دانشگاه» با همکاری اعضای هیأت‌علمی دانشگاه نسبت به برگزاری کارگاه آموزش مقاله‌نویسی مجازی اقدام کرده است. در این کارگاه، مطابق سرفصل‌های ذکرشده به بیان مطالبی در خصوص نرم‌افزارهای مورداستفاده در تدوین و نگارش مقاله و نیز مطالبی در خصوص نحوه انتخاب موضوع و دانش موردنیاز در تدوین مقاله پرداخته خواهد شد.

در پایان دور قبلی این کارگاه، از شرکت‌کنندگان نظرسنجی به عمل آمد و پیشنهاد‌های ایشان دریافت شد کهدر نظرسنجی شرکت‌کنندگان امتیاز 4.5 از 5 را به کارگاه اختصاص دادند. 

وبینار مقاله نویسی، آقای دکتر عباس عبداللهی، شرکت سرآمدان اندیشه آوینا

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرآمدان اندیشه آوینا

شرکت سرآمدان اندیشه آوینا، مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس، با هدف ارائه خدمات در زمینه‌های مشاوره مدیریت و مهندسی سیستم، از نیروی انسانی مشتمل بر مهندسین صنایع و متخصصین مدیریت از دانشگاه‌های معتبر، بهره می‌گیرد. جهت‌گیری فعالیت‌های‌ شرکت، متمرکز بر ارایه خدمات مدیریتی در زمینه‌های برنامه‌ریزی استراتژیک، ارزیابی عملکرد سازمانی، عارضه‌یابی، مدیریت منابع انسانی، معماری فرآیندی و ارایه خدمات مهندسی در حوزه‌های امکان‌سنجی‌ طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه مفهوم و کاربرد زنجیره تامین و لجستیک در صنایع و نیز مهندسی، طراحی و پیاده‌سازی سیستم‌های عملیاتی و مدیریتی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]