اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144193213662

تولید صندلی آمفی تئاتر و اجرای کامل سالن‌های سینما و چندمنظوره ارگان‌ها

کد: 139808144193213662

http://bit.ly/2qGKfoz

، تهران , (اخبار رسمی): صندلی آمفی تئاتر و چند منظوره شرکت سینما چوب فیدار تولید شده توسط این شرکت هم اکنون در تمامی کشور ایران موجود است و تمامی مراکز آموزش عالی و ادارات قابلیت تهیه و تجهیز آن را برای مجموعه خود دارند.

تولید صندلی آمفی تئاترواجرای کامل سالن های سینما وچند منظوره برای ارگان ها
سالن چند منظوره استاندارد مجهز شده به صندلی آمفی تئاتر

مدیر عامل شرکت سینما چوب فیدار، حجت اکبرنیا از نیازهای مراکز مختلف کشور به تجهیز سالن همایش و نصب صندلی آمفی تئاتر در این سالن‌ها از اهمیت آن این چنین گفته است که امروزه به علت برگزاری مراسم‌های یادبود، تجلیل، همایش، سمینارها و کلاس‌های مختلف در سطح کشور نیاز به داشتن یک سالن مجهز و استاندارد به همراه استفاده از صندلی‌های آمفی تئاتر در این سالن‌ها از نیاز اصلی بوده و تقاضای بسیار زیادی هم در این زمینه وجود دارد تا با بهترین شرایط ممکن این برنامه‌ها و همایش‌های گوناگون به بهترین شکل برگزار شوند.

مدیر عامل سینما چوب افزود: یکی از مهمترین و اصلی‌ترین تفاوت‌های صندلی آمفی تئاتر سینما چوب با دیگر محصولات مشابه برتری کیفیت و استفاده از محصولات درجه یک و ساخته شده در کشور عزیزمان ایران است که به تولید ملی و رونق اقتصادی نیز کمک خواهد کرد. نصب آسان و سریع از دیگر تفاوت‌های آن با محصولات مشابه است.

طبق اعلام شرکت سینما چوب فیدار صندلی آمفی تئاتر دارای قابلیت‌های متفاوتی از جمله استفاده از فوم سرد، استفاده از پروفیل‌های سنگین و مرغوب، استفاده از پارچه باکیفیت و رنگ‌کاری آن، استفاده از چوب درجه یک در تولید دسته‌ها و استفاده از مواد انتگرال درجه یک (مواد پلاستیک فشرده) اشاره کرد.

محصولات صندلی آمفی تئاتر سینما چوب فیدار هم اکنون در دسترس مشتریان بوده و می‌توان با مراجعه به وب‌سایت شرکت سینماچوب فیدار به آدرس www.cinema-choob.com اطلاعات خود را تکمیل و از محصولات بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]