اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144193811668

چگونگی ارسال خیار صادراتی به عراق

کد: 139808144193811668

http://bit.ly/2pLyxJx

، اصفهان , (اخبار رسمی): دلیل تمایز خیار صادراتی ایران نسبت به سایر کشورها در این است که باغداران ایرانی اعتقادی به استفاده از مواد شیمیایی نظیر سموم به عنوان آفت کش ندارند. همین جهت است که صادرات این میوه رونق بالایی دارد و تاجران کشورهای مختلف از جمله تاجران عراقی طرفداران پروپاقرص این محصول با کیفیت هستند.

چگونگی ارسال خیار صادراتی به عراق !
چگونگی ارسال خیار صادراتی به عراق

تاجران عراقی نیز از جمله طرفداران محصولات ایرانی از جمله میوه و سبزیجات هستند، چرا که به خوبی بر کیفیت کاشت، پرورش و برداشت این محصول در زمین های ایران واقف هستند.

به همین منظور میزان تقاضای خیار ایران از سوی این کشور بالاست از همین رو می توان برای صادرات خیار به عراق نیز اقدام به رایزنی و در نهایت صادرات کرد.

قیمت خیار صادراتی در فصول مختلف تغییر می یابد. بنابراین صادر کنندگان برای اعلام قیمت این محصول به تاجران عراقی باید تا زمان برداشت و بسته بندی محصول صبر و حوصله به خرج دهند چرا که انتخاب نوع بسته بندی این محصول نیز بر روی قیمت نهایی بی‌تاثیر نخواهد بود.

صادرات خیار به عراق یا دیگر کشور های متقاضی با توجه به ضوابط مقرر به جهت بسته بندی این محصول صورت خواهد گرفت؛ بر اساس قانون جدید در خصوص بسته‌بندی خیار صادراتی باید حداکثر وزن کارتن یا سبد خیار صادراتی 15 کیلوگرم باشد در غیر این صورت اجازه صادرات این محصول در گمرک ایران داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است که بهترین مسیر برای صادرات خیار به عراق از طریق مرز زمینی و با استفاده از کامیون های حمل میوه صادراتی که مجهز به یخچال هستند صورت گیرد تا محصول سریع و سالم به دست مشتری برسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صادراتی آی جیمکس

در جی مکس می توانید تازه ترین و با کیفیت ترین میوه ها و سبزیجات را پیدا کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار