اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808184199511668

انواع گوناگون زعفران صادراتی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

کد: 139808184199511668

http://bit.ly/2pOtCYk

، اصفهان , (اخبار رسمی): زعفران صادراتی ایران انواع مختلفی دارد که از اسم‌های متفاوتی برخوردار هستند. شاید دانستن این نام‌ها برای یک فرد خارجی که فقط زعفران را خریداری و مصرف می‌کند چندان مهم نباشد. اما برای صادرکنندگان، واردکنندگان و به طور کلی تاجران حائز اهمیت می باشد.

انواع گوناگون زعفران صادراتی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
انواع گوناگون زعفران صادراتی چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟

برای صادرکنندگان، واردکنندگان و به طور کلی تاجران نام زعفران حائز اهمیت است. بنابراین اطلاعاتی که در ادامه بیان شده در راستای شناخت بهتر و عمیق‌تر زعفران صادراتی و معرفی این محصول به تاجران خارجی است.

انواع زعفران صادراتی شبیه به هم نیستند و از تفاوت‌هایی برخوردارند.

  • زعفران پوشال 

این نمونه از زعفران به صورت رشته‌ای بوده که انتهای هر رشته رنگی سفید و یا متمایل به زرد دارد. زعفران پوشال به جهت آنکه انتهای رشته آن دارای کمی زردی یا سفیدی است مشتریان کمتری دارد.

این در حالی است که زعفران سرگل به دلیل قرمز بودن از بیشترین حجم صادرات برخوردار است. بنابراین می‌توان برای صادرات از زعفران سرگل استفاده کرد و برای تجارت آن در داخل کشور روی زعفران پوشال نیز حساب باز کرد

  • زعفران سرگل ممتاز 

زعفران سرگل ایرانی رنگ قرمز دارد و قلم درشت بوده که معمولا به جهت آن که سورت شده نوع پوشالی است رشته‌های آن شکسته هستند.

  • زعفران سرگل صادراتی 

این گونه از زعفران را بهترین زعفران صادراتی می‌دانند چرا که قرمز و قلم درشت است و حدودا اکثر رشته‌های آن سالم و دارای حداقل شکستگی هستند. پس می توان این طور بیان کرد که زعفران سرگل صادراتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صادراتی آی جیمکس

در جی مکس می توانید تازه ترین و با کیفیت ترین میوه ها و سبزیجات را پیدا کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار