اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204207911668

قیمت سیب صادراتی با عوامل مختلف تغییر می‌کند

کد: 139808204207911668

http://bit.ly/2NLgg8p

، اصفهان , (اخبار رسمی): قیمت سیب صادراتی تحت تأثیر عوامل مختلفی در طول یک سال تغییر پیدا می‌کند. در حال حاضر کشور چین با ارزشی بیش از یک میلیون دلار با رشد یک درصدی، بالاترین تولیدکننده و صادرکننده سیب در جهان شناخته می‌شود.

قیمت سیب صادراتی
قیمت سیب صادراتی با عوامل مختلف تغییر می‌کند

صادرات سیب، یکی از منابع درآمدزایی کشورها و یکی از حوزه‌های تجاری برای کسب‌وکارهای حوزه صادرات انواع میوه محسوب می‌شود. قیمت سیب صادراتی تحت تأثیر عوامل مختلفی در طول یک سال تغییر پیدا می‌کند.

کشور چین سالانه حدود ۹۰ میلیون تن سیب را به کشورهای دیگر صادر می‌کند. رشد صادرات سیب در کشور چین حدود چهار درصد به طور سالانه ثبت شده است. در حال حاضر کشور آلمان، اولین واردکننده سیب به شمار می‌رود.

قیمت‌های بازار برای صادرات سیب به نوعی به طور غیرمستقیم با قیمت صادرات سایر میوه‌ها در ارتباط است. این عوامل به طور کلی با فاکتورهایی نظیر تولید انواع سیب به صورت فصلی و حجم تولید، مرغوبیت میوه‌ها، قوانین صادراتی و موارد دیگر معرفی می‌شوند.

قیمت سیب صادراتی در جهان بر حسب دلار در هر کیلوگرم معرفی می‌شود. این رقم طبق آخرین آماری که ثبت شده است معادل 19/1 دلار در هر کیلوگرم بوده است. این رقم در مقایسه با روز قبل و یک ماه قبل، رشد مثبت داشته اما در مقایسه با هفته گذشته و در طول یک سال گذشته، رشد منفی ثبت کرده است. صادرات سیب حدود ۸ درصد رشد منفی در طول یک سال گذشته داشته است.

سهم تولید جهانی از انواع سیب صادراتی حدود ۹۰ میلیون تن می باشد. این مقدار در مقایسه با سال قبل حدود 5/3 درصد رشد داشته است و در طول سه سال گذشته، حدود 8 درصد و در طول پنج سال گذشته حدود ۱۶ درصد رشد مثبت را از آن خود کرده است.

آمار و اعداد نشان می دهند که حدود ۲۶ درصد از تمرکز بازار جهانی بر روی صادرات انواع سیب سرمایه گذاری شده است. این اعداد نشان می‌دهند شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بازرگانی از سال ۲۰۱۱ تا  ۲۰۱۶ استقبال بیشتری از صادرات سیب داشته‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه صادراتی آی جیمکس

در جی مکس می توانید تازه ترین و با کیفیت ترین میوه ها و سبزیجات را پیدا کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]