اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808144194910283

سازمان‌های پیشرو از خدمات کدام ارائه‌دهنده اینترنت سازمانی استفاده می‌کنند؟

کد: 139808144194910283

http://bit.ly/33CFg7i

، (اخبار رسمی): سازمان‌ها سرویس اینترنتی نیاز دارند که سریع، قابل‌اعتماد و باکیفیت باشد و با قیمتی عرضه شود که هزینه آن برای هر نوع کسب‌وکار قابل پرداخت باشد. در این نوشته سعی شده ویژگی‌های سرویس اینترنتی که مناسب هر نوع کسب‌وکار است بیان شود.

سازمان‌های پیشرو از خدمات کدام ارائه‌دهنده اینترنت سازمانی استفاده می‌کنند؟
سازمان‌های پیشرو از خدمات کدام ارائه‌دهنده اینترنت سازمانی استفاده می‌کنند؟

مایع حیات کسب‌وکارهای امروزی، اینترنت است. سازمان‌ها سرویس اینترنتی نیاز دارند که سریع، قابل‌اعتماد و باکیفیت باشد و با قیمتی عرضه شود که هزینه آن برای هر نوع کسب‌وکار قابل پرداخت باشد.

باید این مهم را در نظر گرفت که که اینترنت سازمانی سنگ بنای تجارت مدرن است. اتصالات، ارتباطات، هم‌کاری، اطلاعات، سود دهی و شهرت را سرویس اینترنت یک کسب‌وکار کنترل می‌کند. بدون یک سرویس اینترنت مطمئن، کل کسب‌وکار می‌تواند در هر زمینه‌ای به توقف برسد؛ ازجمله فروش، مدیریت روابط مشتری و درنهایت سود کسب‌وکار.

محققان تخمین زده‌اند که یک ساعت قطعی سرویس اینترنت برای ۹۸% از کسب‌وکار حداقل ۱۰۰،۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت. بر اساس یک مطالعه دیگر ۶۰% از کسب‌وکارها حداقل یک‌بار در سال دچار قطعی سرویس اینترنت می‌شوند، و ۴۰% از این قطعی‌ها تا چهار ساعت زمان خواهد برد که دوباره ارتباط اینترنت برقرار شوند. برای کسب‌وکارهای مدرن سرویس اینترنت از اهمیت زیادی برخوردار است. میزان دردسترس بودن برای هر مشتری، برنامه تلفن سازمانی و اینترنت اشیا (IoT) به سرویس اینترنت وابسته هستند. بدون سرویس اینترنت کنفرانس ویدیویی، دانلود فایل، یا آموزش کارکنان از راه دور وجود ندارد، سرویسVoIP قطع خواهد شد و پشتیبانی مشتریان به صفر می‌رسد. به طور خلاصه خدمات اینترنتی سازمانی غیرقابل اعتماد به معنای از دست رفتن سود است.

صاحبان کسب‌وکارها و متخصصان این حوزه به خوبی می‌دانند که تفاوت‌های کلیدی متعددی بین خدمات اینترنتی سازمانی و اینترنت خانگی وجود دارد که موجب می‌شود بهای اینترنت سازمانی از خانگی بیشتر باشد. برای مثال می‌توان برای منازل مسکونی از اینترنت اشتراکی استفاده کرد اما اینترنت اشتراکی به هیچ وجه برای کسب‌وکارها توصیه نمی‌شود. علاوه بر این تجهیزاتی که برای بهره‌گیری از اینترنت خانگی استفاده می‌شود؛ پیچیدگی تجهیزات سازمانی را ندارد. واضح است که خرید یا اجاره این تجهیزات هزینه‌ای به همراه دارد. همچنین هزینه‌های برای استفاده از روترها، IP استاتیک برای ایجاد یک شبکه خصوصی، مقیاس پذیری سرویس و ...  موجب افزایش هزینه خواهد شد.

باید این واقعیت را در نظر داشت که همه‌ی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، سرویس اینترنت را با کیفیت یکسانی ارائه نمی‌دهند. برای پیدا کردن بهترین ارائه دهنده سرویس اینترنتی نکات زیر باید در نظر گرفته شود:

میزان پهنای باند کافی: این یکی از مواردی است که مشترک درخواست آن را به ارائه دهنده سرویس می‌دهد، اما ارزیابی اولیه باید به درستی صورت گیرد، امکان ارائه در محل مشترک وجود داشته باشد و میزان پهنای باند اعلامی به صورت اختصاصی ارائه شود که ثبات آن در ساعات مختلف شبانه روز تضمین شده باشد.

انتخاب درست سرویس اینترنتی: سرویس اینترنت DSL، Wireless، FTTH، TD-LTE،... انواع سرویس‌های اینترنتی موجود در بازار ایران هستند. باید با توجه به موقعیت و نیاز بهترین سرویس را انتخاب کرد. برای مثال در بسیاری از نقاط هنوز دسترسی مناسبی به TD-LTE و یا فیبرهای نوری وجود ندارد.

امنیت: همکاری با یک ارائه دهنده سرویس اینترنت امن جهت کاهش خطرات سایبری بسیار مهم است. ساده ترین راه تشخیص ارائه دهنده مناسب در این زمینه دریافت سرویس از ارائه دهنده‌ای است که با بسیاری از سازمان‌های بزرگ که امنیت بخش مهمی از کسب‌وکارشان است همکاری دارد.

طرح تحویل سرویس: همکاری با ارائه دهنده‌ای که در کمترین زمان ممکن سرویس را به مشترک تحویل دهد بسیار مهم است. ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی باید بتواند در کمتر از 2 روز امکان‌سنجی لازم را انجام داده و سرویس را تحویل مشتری دهد.

پشتیبانی: با توجه به حساسیت سرویس اینترنت اختصاصی برای سازمان‌ها با ارائه دهنده‌ای همکاری کنید که به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته به صورت رایگان- حضوری و تلفنی خدمات پشتیبانی را ارائه دهد.

ارائه SLA: ارائه دهنده سرویس پهنای باند اختصاصی باید امکان ارائه SLA یا یا ضمانت نامه کیفیت خدمات را داشته باشد. SLA قراردادی است که بین ارائه دهنده و مشترک بسته می‌شود که تضمینی برای پایداری و کیفیت سرویس است.

امکان ارائه تلفن سازمانی: با توجه به محبوبیت سرویس VoIP برای سازمان‌ها به دلیل کاهش قابل توجه هزینه و امکانات متعدد، همکاری با ارائه دهنده‌ اینترنتی که سرویس تلفن ثابت سازمانی را نیز ارائه دهد می‌تواند بسیار مفید باشد.

پس از یک جستجو سریع و اولیه برای پیدا کردن شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت سازمانی، گزینه‌های مختلف و بسیاری یافت خواهد شد. در گام اول باید نوع مجوز، میزان تجربه و میزان اعتماد مشتریان سنجیده شود. در همین گام اول بسیاری از گزینه‌ها حذف خواهند شد. در گام بعدی مواردی مانند میزان پوشش دهی و حرفه‌ای بودن نیروهای فنی و ساختار شرکت بررسی می‌شود که احتمالا گزینه‌ی زیادی باقی نخواهد ماند.

شرکت داده پردازی رسپینا با بیش از 18 سال تجربه  در ارائه سرویس‌های اینترنتی، امروز بزرگترین ارائه دهنده پهنای باند اختصاصی اینترنت در ایران به شمار می‌آید. رسپینا با تمرکز بر ارائه سرویس اینترنتی به سازمان‌ها توانسته بیش از 5000 کسب‌وکار در ایران از سرویس پهنای باند اختصاصی خود بهره‌مند ‎سازد. رسپینا با دارا بودن مجوز FCP و 450 عدد پاپ سایت در سراسر ایران قادر به پوشش دهی کل کشور است. رسپینا به بیش از 60 صنعت مختلف که نیازمندهای متفاوتی دارند سرویس اینترنت ارائه می‌دهد، که شامل بانک‌، بیمه و مؤسسات مالی و اعتباری، نهادهای دولتی، شرکت‌های خدماتی، مدارس و دانشگاه‌ها، کسب‌وکارهای آنلاین و شرکت‌های تولیدی است.

شرکت داده پردازی رسپینا مفتخر است که به شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو سرویس اینترنت ارائه می‌دهد و توانسته رضایت خاطر آن‌ها را نسبت به کیفیت، سرعت و پایداری سرویس خود جلب کند.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا می‌توانند با شماره 91070000-021 در ارتباط باشند و یا این فرم را تکمیل کرده تا همکاران در اسرع وقت با آنها تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینترنت و پهنای باند رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید. اعضای تیم فنی شرکت داده پردازی رسپینا همواره اطلاعات خود را با اتکا به بروزترین تکنولوژی کشورهای پیشرفته در صنعت IT پیش برده و دارای مدارک معتبر متعددی در زمینه های مختلفی نظیر شبکه ، نرم افزار، امنیت سیستمها و سایر زمینه ها می باشند. هسته اصلی مدیریت این شرکت شامل اعضای اصلی تیم روبوکاپ دانشگاه تهران هستند. این تیم در تمام مسابقات داخلی همواره بهترین نتایج را کسب نموده و از جمله موفقیتهای آنها در عرصه مسابقات جهانی عبارتند از: کسب دیپلم افتخار در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۱ در کشور آمریکا و مقام نهم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن و مقام چهارم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور آلمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]