اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910134843810283

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، راهکار ارتباطی آسان برای مشاوره آنلاین پزشکی

کد: 139910134843810283

https://bit.ly/38ErA0a

، (اخبار رسمی): سیستم تلفن سازمانی (VoIP) نکسفون با امکانات و مزایای متعددی که دارد، می‌تواند راهکاری مطمئن برای سامانه مشاوره آنلاین پزشکی و افرادی باشد که قصد دارند خدمات خود را به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان ارائه نمایند.

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، راهکار ارتباطی آسان برای مشاوره آنلاین پزشکی
تلفن ثابت سازمانی نکسفون، راهکار ارتباطی آسان برای مشاوره آنلاین پزشکی

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که ساعت‌ها پشت خط تلفن منتظر مانده باشید تا بتوانید از یک دکتر نوبت بگیرید یا سوالی بپرسید و یا حتی مجبور شده باشید در صف‌های طولانی مطب و بیمارستان‌ها منتظر بمانید. سلامتی بسیار مهم است و ممکن است این انتظارها باعث به خطر افتادن جان شما و عزیزانتان شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تمایل مشاغل مختلف به ارائه خدمات آنلاین، روند پاسخگویی و خدمت‎رسانی به میزان قابل‌توجهی بهبود یافته است. به‎‌گونه‌ای که صنعت پزشکی و درمانی نیز امروزه بخشی از خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می‌نماید.

امروزه پلتفرم‌های مختلفی مانند دکتردکتر، اسنپ دکتر، پذیرش ۲۴، دکتر ساینا، پزشک آنلاین و ... وجود دارند که خدماتی مانند مشاوره آنلاین پزشکی، نوبت‌دهی آنلاین، ویزیت آنلاین و ... را ارائه می‌نمایند. این سامانه‌ها زمان انتظار افراد برای ثبت نوبت، مشاوره و کسب اطلاعات از پزشک موردنظرشان را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است. همچنین به دلیل آنلاین بودن، دیگر نیازی به حضور فرد در مطب یا بیمارستان نیست و در نتیجه محدودیت جغرافیایی را نیز از بین برده است.

اما نکته حائز اهمیت این است که صاحبان این پلتفرم‌ها چگونه می‌توانند ارتباط خود با مشتریان و همچنین پزشکان و متخصصان ثبت شده در سامانه خود را مدیریت کنند؟

در شرایط کنونی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمایل افراد به خدمات آنلاین بیشتر شده است و مردم ترجیح می‌دهند به‌جای رفتن به مکان‌های عمومی، در خانه بمانند و به صورت غیرحضوری مشاوره یا ویزیت شوند، حجم تماس‌ها و پیام‌های ارسالی به این سامانه‌های آنلاین و پزشکان بسیار افزایش یافته است. علاوه بر این، با پیشرفت تکنولوژی و اعتماد مردم به خدمات و سرویس‌های آنلاین، میزان درخواست مشاوره آنلاین پزشکی نیز به مراتب بیشتر شده است. مدیریت و پاسخگویی به این درخواست‌ها در صورت عدم پیش‌بینی نیازهای ارتباطی می‌تواند منجر به نارضایتی و از دست دادن مشتریان شود. در نتیجه لازم است یک راهکار ارتباطی مطمئن به منظور مدیریت و پاسخگویی به تمامی درخواست‌ها در نظر گرفته شود تا با کمترین تاخیر و بهترین کیفیت، به مشتریان پاسخ داده شود.

سیستم تلفن سازمانی (VoIP) نکسفون با امکانات و مزایای متعددی که دارد، می‌تواند راهکاری مطمئن برای سامانه مشاوره آنلاین پزشکی و افرادی باشد که قصد دارند خدمات خود را به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان ارائه نمایند. از امکانات و ویژگی‌های متعدد تلفن ثابت سازمانی نکسفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرشماره ثابت تهران یا کشوری نکسفون با ارائه دو سرشماره ثابت تهران و کشوری این امکان را به سازمان‌ها می‌دهد تا از یک شماره ثابت استفاده کنند و به دلیل عدم وابستگی این تلفن به خطوط مخابراتی، در صورت جابجایی و یا داشتن چندین شعبه می‌توانند از همان سرشماره استفاده کنند. نکته حائز اهمیت این است که هر مشاور یا دکتر که بخواهد با بیمار تماس می‌گیرد بدون نیاز به تماس با تلفن شخصی می‌تواند از پنل نکسفون و داخلی خود که آن پلتفرم در اختیارش قرار می‌دهد استفاده کند و در نتیجه سرشماره سازمانی به بیمار نمایش داده می‌شود.

تخصیص نامحدود داخلی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن ویپ نکسفون این است که سازمان‌ها می‌توانند به تعداد مشاوران، پزشکان و کارمندان خود شماره داخلی تخصیص دهند. در نتیجه تمامی جلسات غیرحضوری و تلفنی با استفاده از یک سرشماره ثابت توسط افراد برقرار می‌شود که علاوه بر حرفه‌ای‌تر به نظر رسیدن، شماره شخصی افراد را نیز مخفی نگه می‌دارد.

کاهش هزینه‌های ارتباطی تعرفه تماس نکسفون در مقایسه با سایر اپراتورها تا 50% ارزان‌تر بوده و همچنین کلیه تماس‌های درون‌شبکه‌ای نکسفون نیز رایگان است. در نتیجه تمامی هماهنگی‌های و تماس‌ها درون‌ سازمانی رایگان خواهد بود و دیگر نیازی به استفاده از تلفن همراه و صرف هزینه‌های بالای تماس نیست.

دسترسی آسان از طریق پنل تحت‌وب و اپلیکیشن نکسفون پرو به دلیل اینترنتی بودن نیازی به تجهیزات و سرور ندارد و علاوه بر IP Phone، بر روی هر دستگاه هوشمند متصل به اینترنت مانند تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و ... قابل دسترسی است. در نتیجه پزشکان می‌توانند شماره داخلی خود را بر اپلیکیشن نکسفون خود تنظیم کنند و بدون محدودیت جغرافیایی و در هر مکانی که هستند، به تماس‌ها پاسخ دهند و جلسات مشاوره یا ویزیت خود را برگزار کنند.

قابلیت تلفن گویا (IVR) یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های نکسفون، سیستم تلفن گویا (IVR) است. سیستم تلفن گویا این امکان را به این سازمان‌ها می‌دهد تا با ایجاد یک منوی خودکار، تمامی بخش‌های فعال را با شماره داخلی مشخص کنند. در نتیجه تماس‌ها به صورت خودکار و بدون نیاز به شماره‌گیری مجدد به بخش مربوطه منتقل می‌شوند و تماس‌گیرنده در صف تماس واحد مربوطه منتظر می‌ماند.

همچنین این سیستم امکان اتصال به صندوق صوتی را نیز فراهم می‌کند و در صورت عدم پاسخگویی داخلی موردنظر، تماس به صندوق صوتی هدایت می‌شود.

کنفرانس صوتی با نکسفون همچنین می‌توان تماس‌های گروهی نیز برگزار کرد. این قابلیت برای برگزاری جلسات مشاوره بسیار کارآمد است، چرا که می‌توان مشاوره گروهی را بدون نیاز به حضور همه افراد در یک مکان مشترک برگزار کرد.

فکس آنلاین یکی دیگر از امکانات پرکاربرد نسکفون، قابلیت فکس آنلاین است. با استفاده از این قابلیت نیاز سازمان‌ها به دستگاه فکس سنتی برای ارسال و دریافت فکس از بین خواهد رفت. این قابلیت به‌خصوص برای پزشکان و مشاوران فعال در پلتفرم‌های آنلاین بسیار کارآمد است، چرا که می‌توانند بدون نیاز به حضور در یک مکان خاص، اطلاعات و پرونده‌های پزشکی را با هر فرمت و حجمی با استفاده از تلفن همراه یا کامپیوتر بر بستر اینترنت ارسال و دریافت نمایند.

تلفن ثابت سازمانی نکسفون پرو، مبتنی بر فناوری Hosted PBX بوده و تمامی امکانات و خدمات موردنیاز سازمان‌ها را بر بستر اینترنت ارائه می‌نماید. در نتیجه شرکت‌ها و سازمان‌ها به منظور دسترسی به تلفن سازمانی، از طریق اینترنت و با استفاده از دستگاه تلفن،‌ پنل وب و یا اپلیکیشن موبایل می‌توانند از تلفن ثابت خود استفاده کنند. تنظیمات و مدیریت این سیستم بسیار ساده بوده و تنظیمات و امکانات این سرویس نظیر تعریف و تخصیص داخلی‌ها، مدیریت تماس‌ها، صف تماس و … تنها از طریق یک پنل تحت وب و به راحتی صورت می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا تیم فروش نکسفون با شما تماس بگیرند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینترنت و پهنای باند رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید. اعضای تیم فنی شرکت داده پردازی رسپینا همواره اطلاعات خود را با اتکا به بروزترین تکنولوژی کشورهای پیشرفته در صنعت IT پیش برده و دارای مدارک معتبر متعددی در زمینه های مختلفی نظیر شبکه ، نرم افزار، امنیت سیستمها و سایر زمینه ها می باشند. هسته اصلی مدیریت این شرکت شامل اعضای اصلی تیم روبوکاپ دانشگاه تهران هستند. این تیم در تمام مسابقات داخلی همواره بهترین نتایج را کسب نموده و از جمله موفقیتهای آنها در عرصه مسابقات جهانی عبارتند از: کسب دیپلم افتخار در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۱ در کشور آمریکا و مقام نهم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن و مقام چهارم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور آلمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی