اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244811410283

با خط تلفن ثابت کسب‌وکارتان را پرقدرت شروع کنید

کد: 139909244811410283

https://bit.ly/3nooKRW

، (اخبار رسمی): راه‌اندازی یک مرکز تماس حرفه‌ای پیش‌تر نیازمند صرف هزینه‌های زیادی برای خرید تجهیزات و سرور و استخدام نیروی متخصص بود. حال تصور کنید برای یک کسب‌وکار خانگی یا استارتاپ که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، راه‌اندازی چنین مرکز تماسی تا چه میزان منطقی و به‌صرفه خواهد بود؟

با خط تلفن ثابت تهران (نکسفون) کسب‌وکارتان را پرقدرت شروع کنید.
با خط تلفن ثابت کسب‌وکارتان را پرقدرت شروع کنید

  در دنیایی که تعداد کسب‌وکارها روز به روز در حال افزایش است و تقریبا در هر حرفه‌ای یک برند پیشتاز وجود دارد، راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید می‌تواند چالشی بزرگ به حساب آید. چرا که شناساندن برند خود و جلب اعتماد مشتریان و همچنین ترغیب کردن آن‌ها به استفاده از خدمات شما به جای رقبای بزرگ، نیازمند زمان و هزینه زیادی است.

یکی از چالش‌ها، داشتن یک مرکز تماس حرفه‌ای و پشتیبانی خوب است. مراکز تماس ویترین کسب‌وکار شما در دنیای تجارت هستند و نحوه پاسخگویی شما به مشتریان می‌تواند تاثیر مستقیمی بر فروش و موفقیت برند شما داشته باشد. در نتیجه استفاده از سرویس VoIP علاوه بر امکانات متعددی که در اختیار این کسب‌وکارها قرار می‌دهد، روند پاسخگویی به تماس‌ها را نیز به میزان چشمگیری بهبود می‌بخشد.

راه‌اندازی یک مرکز تماس حرفه‌ای پیش‌تر نیازمند صرف هزینه‌های زیادی برای خرید تجهیزات و سرور و استخدام نیروی متخصص بود. حال تصور کنید برای یک کسب‌وکار خانگی یا استارتاپ که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، راه‌اندازی چنین مرکز تماسی تا چه میزان منطقی و به‌صرفه خواهد بود؟

قطعا کسب‌وکارها به دنبال راهکاری هستند تا علاوه بر حرفه‌ای به نظر رسیدن کسب‌وکارشان، در هزینه‌ها نیز تا حد امکان صرفه‌جویی کنند. مخصوصا کسب‌وکارهای کوچکی که علاوه بر نبود سرمایه، فضای کافی برای این تجهیزات را ندارند و تعداد کارمندان آن‌ها نیز بسیار کم است و صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید این تجهیزات مقرون به‌صرفه نیست‌.

با روی به کار آمدن تکنولوژی ابری، نیاز کسب‌وکارها به این تجهیزات و سرور از بین رفته است و شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خانگی می‌توانند با استفاده از تلفن ثابت سازمانی ابری (Hosted PBX)، بدون نیاز به  تجهیزات و سرور، از امکانات یک سرویس تلفن سازمانی بهره‌مند گردند.

نکسفون پرو اولین تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر در ایران است که به‌آسانی بر روی هر دستگاه متصل به اینترنت (IP Phone، تلفن همراه، کامپیوتر و ...) از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن در دسترس است و می‌توانید برای کسب‌وکار خود سرشماره ثابت تهران یا کشوری خریداری نمایید.

از مهم‌ترین مزایای سرویس نکسفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. عدم محدودیت جغرافیایی و دسترسی آسان

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلفن ابری نکسفون، عدم محدودیت جغرافیایی و محدود نبودن به خطوط مخابراتی است. این سرویس تمامی تماس‌ها را بر بستر اینترنت برقرار می‌کند، به مکان فیزیکی محدود نمی‌شود و می‌توانید در هر مکانی که هستید با اتصال به اینترنت، از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن نکسفون به تماس‌های سازمانی خود دسترسی داشته باشید. همچنین در صورت تغییر مکان می‌توانید به سرعت شماره تلفن سازمانی خود را منتقل کنید.

این ویژگی برای کسب‌وکارهای کوچک و خانگی که دفتر کار ندارند و می‌خواهند به‌صورت دورکار فعالیت کنند بسیار مناسب است. البته این موضوع تنها محدود به کسب‌وکارهای کوچک نیست، بلکه هر کسب‌وکاری که نیروی دورکار یا بیرون از سازمان مانند نیروی فروش حضوری داشته باشد، با استفاده از این ویژگی نکسفون می‌تواند به تمام نیروهای خود داخلی تخصیص دهد.

۲. کاهش هزینه‌های ارتباطی

تلفن ابری نکسفون به تجهیزات و سرور نیازی ندارد و تمامی مسئولیت‌های نگهداری و به‌روزرسانی تجهیزات و سرور بر عهده نکسفون خواهد بود. در نتیجه شما نیازی به خرید این تجهیزات گران‌قیمت و همچنین استخدام نیروی متخصص نخواهید داشت.

همچنین هزینه‌ تماس‌ها در مقایسه با روش‌های سنتی تا ۶۰٪ ارزان‌تر بوده و تماس درون‌شبکه‌ای نیز رایگان است. در نتیجه برای برقراری تماس‌ها نیاز به صرف هزینه‌های هنگفت نخواهد بود و می‌توانید با کمترین هزینه از یک سیستم تلفن سازمانی حرفه‌ای بهره‌مند شوید.

۳. مقیاس‌پذیری بالا و به‌روزرسانی لحظه‌ای

کسب‌وکارهای کوچک همواره در حال تغییر هستند و داشتن یک سرویس تلفن مقیاس‌پذیر که امکان به‌روزرسانی و تغییر داشته باشد، امری ضروری به حساب می‌آید. سرویس تلفن نکسفون پرو بسیار مقیاس‌پذیر بوده و در صورت نیاز، اضافه و یا کم کردن تعداد داخلی و امکانات، به‌سادگی در پنل مدیریتی این سرویس قابل انجام است و نیاز به ‌صرف هزینه‌ی جداگانه برای هر سرویس ارتباطی ندارد.

۴. امکانات جانبی متعدد

تلفن ثابت سازمانی نکسفون، علاوه بر برقراری تماس‌ها، امکانات متعددی نظیر فکس آنلاین، تلفن گویا (IVR)، صف تماس، صندوق پستی صوتی، کنفرانس صوتی و ... را نیز به‌صورت رایگان در اختیار مشترکین خود قرار می‌دهد که علاوه بر بهبود روند پاسخگویی به مشتریان، ظاهری حرفه‌ای نیز به کسب‌وکارها می‌بخشد.

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر از سرویس نکسفون پرو، فرم مشاوره رایگان را تکمیل نمایید تا واحد فروش نکسفون به منظور راهنمایی با شما تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینترنت و پهنای باند رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید. اعضای تیم فنی شرکت داده پردازی رسپینا همواره اطلاعات خود را با اتکا به بروزترین تکنولوژی کشورهای پیشرفته در صنعت IT پیش برده و دارای مدارک معتبر متعددی در زمینه های مختلفی نظیر شبکه ، نرم افزار، امنیت سیستمها و سایر زمینه ها می باشند. هسته اصلی مدیریت این شرکت شامل اعضای اصلی تیم روبوکاپ دانشگاه تهران هستند. این تیم در تمام مسابقات داخلی همواره بهترین نتایج را کسب نموده و از جمله موفقیتهای آنها در عرصه مسابقات جهانی عبارتند از: کسب دیپلم افتخار در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۱ در کشور آمریکا و مقام نهم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن و مقام چهارم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور آلمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کارآفرینی و استارتاپ