اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911264913815944

مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید کیش

کد: 139911264913815944

https://bit.ly/3rUwptk

، (اخبار رسمی): کیش، بخاطر سواحل مرجانی و دریای فیروزه ای رنگ، جاذبه های بی نظیر، مراکز خرید و هتل های لوکس، طرفدارای زیادی دارد. با نزدیک شدن به تعطیلات، بسیاری از افراد برای شروع یک سفرعالی کیش را انتخاب می کنند. سفر به کیش در کنار لذت بردن از زیبایی ها ، همراه با کلی خرید از بهترین برندهای دنیاست.

بهترین مراکز خرید کیش
بهترین و پرطرفدارترین مراکز خرید کیش

برای تجربه ی یک خرید خوب و لذت بخش از کیش، در مرحله ی اول، شما باید نوع خریدتان را مشخص کنید. قصد خرید از برندهای خوب و گران را دارید یا دوست دارید خرید ارزانی را در این جزیره ی زیبا تجربه کنید؟

کیش، بخاطر سواحل مرجانی و دریای فیروزه ای رنگ، جاذبه های بی نظیر، مراکز خرید و هتل های لوکس، طرفدارای زیادی دارد. با نزدیک شدن به تعطیلات، بسیاری از افراد برای شروع یک سفرعالی کیش را انتخاب می کنند. سفر به کیش در کنار لذت بردن از زیبایی ها و دریای پاک و زلالش، همراه با کلی خرید از بهترین برندهای دنیاست. اما مدت سفر کوتاه است و تنوع مراکز خرید بالا، پس باید بفکر چاره بود. بهترین راه شناخت بازارها و مراکز خرید مختلف جزیره می باشد که در ادامه نگاهی به بهترین های آنها خواهیم داشت.

برای تجربه ی یک خرید خوب و لذت بخش از کیش، در مرحله ی اول، شما باید نوع خریدتان را مشخص کنید. قصد خرید از برندهای خوب و گران را دارید یا دوست دارید خرید ارزانی را در این جزیره ی زیبا تجربه کنید؟ خوبیه مراکز خرید کیش این است که، شما با هر نوع سلیقه و شرایط حق انتخاب بسیار بالایی دارید. برای اثبات این حرف، در ادامه با ما باشید تا متوجه تنوع بالا در مراکز خرید کیش شوید.

بهترین و معروف ترین مراکز خرید کیش بازار پردیس اگر قصد خرید از برندهای خیلی خوب و عالی را دارید، بازار پردیس 1 و 2 گزینه های بسیار خوبی هستند. اما برای تجربه ی خرید از پردیس 1 و 2، اول باید ببینید چه چیزی میخواهید بخرید. اغلب مسافرانی که به کیش سفر می کنند و در هتل سورینت مریم اقامت دارند، پردیس 2 را برای خرید لوازم خانگی و پردیس 1 را برای خرید لباس های ست ورزشی و همچنین لباس مجلسی زنانه انتخاب می کنند. حتی اگر قصد خرید ندارید، فضای بسیار زیبا و مملو از درختان نخل و استراحت در کافه و رستوران های مرکز خرید پردیس را از دست ندهید.

بازار مروارید بازار مروارید، یکی از زیباترین بناهای مراکز خرید کیش را دارد. نمای بیرونی این بازار، شما را میبرد به دوران هخامنشیان. با پا گذاشتن به داخل بازار و دیدن هشت بازارچه، که هر کدام یک نام زیبای اصیل ایرانی دارند، حسابی ذوق می کنید، چون می توانید هر چیزی دوست دارید را در اینجا پیدا کنید. دیدن یه مرکز خرید با کلی عطر و ادکلن، کیف، کفش، اسباب بازی و ... حس خوبی به شما خواهد داد که بخشی از زیبایی های سفر می باشد.

مرکز خرید دامون به جرات می توان گفت، در سفر به کیش، بهترین و البته گران ترین خرید را، در مرکز خرید دامون می توانید تجربه کنیند. فاصله ی کم با سواحل دامون، فضای داخلی بسیار آرام و شیک، در کنار اجناسی که از بهترین برندهای معروف دنیا هستند، باعث شده مسافران زیادی به سمت این مرکز خرید جذب شوند. بعد از خرید، خوردن غذاهای بسیار عالیه رستوران های دامون، که در بالاترین طبقه قرار دارند، گزینه ی خیلی خوبی می توانند باشند تا لذت سفرتان کامل شود.

مرکز خرید سارینا مرکز خرید سارینا، از دو پاساژ سارینا 1 و 2 تشکیل شده، که هر دو فوق العاده زیبا و شیک هستند. شما یک خرید خوب از انواع اجناس و محصولات مثل کیف و کفش، پوشاک، اسباب بازی و .. را می توانید در مرکز خرید سارینا داشته باشید. اما بهتراست بدانید، در این مرکز خرید، قیمتها نسبتا بالا هستند.

مرکز خرید پانیذ برای یک خرید نسبتا ارزان، با کیفیت خوب، مرکز خرید پانیذ، می تواند گزینه ی خوبی باشد. شما انواع کیف و کفش، ساعت، ادکلن، وسایل صوتی و تصویری، تلفن همراه، بدلیجات و غیره را می توانید از مرکز خرید پانیذ بخرید.

بازار مریم اغلب مسافرانی که قصد دارند در سفر به کیش، خرید ارزانی داشته باشند، بازار مریم را انتخاب می کنند. این بازار یکی از قدیمی ترین و کوچک ترین بازارهای کیش هست، که غرفه های آن در فضای باز قرار دارند. این بازار، بیشتر برای خرید انواع کیف و کفش، چمدان مسافرتی و پوشاک مناسب است.

بازار زیتون اگه در سفر به کیش، دوست دارید عطر و ادکلن با قیمت مناسب بخرید، بازار زیتون یکی از بهترین گزینه هاست. اما در کنار عطر و ادکلن، شما انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و لوازم خانگی و .. را با قیمت بسیار مناسب، از بازار زیتون می توانید بخرید. بازار زیتون، یکی دیگر از بازارهای قدیمی کیش می باشد که طرفداران زیادی دارد. اغلب هتل های لوکس کیش به این بازار دسترسی مناسبی دارند و به همین دلیل همیشه شلوغ و پر رونق می باشد.

بازار مرجان بازار مرجان، یکی از شیک ترین و زیباترین بازارهای کیش هست، که در پشت سواحل مرجانی قرار گرفته است. علاوه بر محصولات و اجناس خوب با قیمت مناسب، لذت بازدید از آکواریوم بسیار زیبا و فضای سبز عالیه بازار مرجان، باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد. اما تجربه ی اغلب مسافران کیش، نشان میدهد که در بازار مرجان، شما لباس های خوبی را برای کودکان می توانید بخرید.

مرکز خرید رویا مال رویا مال کیش در 5 طبقه ساخته شده و دارای بخش های تجاری و اداری است. بخش های تجاری آن دارای76 واحد در طبقه اول و دوم است. طبقه پنجم نیز به رستوران ها و کافی شاپ های مجموعه اختصاص دارد که می توانید لحظات دلنشینی را در آن ها تجربه کنید. رویا مال انواع برندهای مشهور و معتبری نظیر: پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل، تامی هایلفیگر قابل خریداری اند.

آدرس: بین خیابان رودکی و خلیج فارس

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینترنت و پهنای باند رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید. اعضای تیم فنی شرکت داده پردازی رسپینا همواره اطلاعات خود را با اتکا به بروزترین تکنولوژی کشورهای پیشرفته در صنعت IT پیش برده و دارای مدارک معتبر متعددی در زمینه های مختلفی نظیر شبکه ، نرم افزار، امنیت سیستمها و سایر زمینه ها می باشند. هسته اصلی مدیریت این شرکت شامل اعضای اصلی تیم روبوکاپ دانشگاه تهران هستند. این تیم در تمام مسابقات داخلی همواره بهترین نتایج را کسب نموده و از جمله موفقیتهای آنها در عرصه مسابقات جهانی عبارتند از: کسب دیپلم افتخار در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۱ در کشور آمریکا و مقام نهم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن و مقام چهارم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور آلمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی