اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907214697310283

رسپینا ارائه می دهد؛

تا 25% تخفیف اینترنت اختصاصی ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

کد: 139907214697310283

https://bit.ly/34PUurj

، (اخبار رسمی): شرکت رسپینا به عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده اینترنت اختصاصی به سازمان‌ها در ایران، از آغاز ارائه اینترنت اختصاصی پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرایط ویژه به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنعت دارویی کشور خبر داد.

تا 25% تخفیف اینترنت اختصاصی رسپینا ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی
تا 25% تخفیف اینترنت اختصاصی ویژه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

شرکت رسپینا به عنوان بزرگترین ارائه‌دهنده اینترنت اختصاصی به سازمان‌ها در ایران، از آغاز ارائه اینترنت اختصاصی پرسرعت با حجم و سرعت نامحدود و شرایط ویژه به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنعت دارویی کشور خبر داد. شرکت رسپینا به منظور همراهی با این موسسات در شرایط بحرانی کنونی و کمک به پیشبرد امور درمانی در این موسسات، سرویس اینترنت اختصاصی (پهنای باند اختصاصی) خود را با تخفیفی فوق‌العاده ارائه می‌دهد.

در این طرح، سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا با هزینه‌ای مقرون‌ به‌صرفه و تخفیف تا 25% به بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و صنایع دارویی ارائه خواهد شد. این سرویس کاملا اختصاصی بوده و کیفیت آن در تمامی ساعات شبانه‌روز تضمین می‌شود. بنابراین، دسترسی به اتوماسیون اداری و سیستم نوبت‌دهی آنلاین و پرتال‌های درمانی و همچنین ارتباط‌های تصویری بدون مشکل خواهد بود. رسپینا به منظور رضایت بیشتر مراکز درمانی، هیچ محدودیت حجم یا ترافیکی برای اینترنت اختصاصی خود در نظر نگرفته است.

رسپینا همچنین راهکار تلفن ثابت سازمانی خود با نام نکسفون را نیز با ۵۰٪ تخفیف به این مراکز ارائه می‌کند. این سرویس علاوه بر سهولت در برقراری ارتباط، هزینه‌های ارتباطی را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد چرا که علاوه بر نصب و راه‌اندازی رایگان، تعرفه‌ تماس آن نیز در مقایسه با تعرفه روش‌های سنتی تا ۵۰٪ ارزان‌تر است. نکسفون علاوه بر آی‌پی فون، از طریق پنل تحت وب و اپلیکیشن موبایل امکان دسترسی به تماس‌ها از منزل و یا هر نقطه‌ای از کشور را فراهم می‌کند. همچنین امکانات متعددی مانند فکس آنلاین، تلفن گویا (IVR)، صندوق صوتی، مسیریابی خودکار تماس‌ها، ذخیره‌سازی داده‌ها و ... را نیز به‌صورت رایگان برای مشترکین فراهم آورده است تا تمام نیازهای ارتباطی آن‌ها را برطرف سازد. این امکانات روند پاسخگویی این مراکز به تماس‌ها را بهبود می‌بخشد و پاسخگویی با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

سرویس پهنای باند اختصاصی رسپینا با تضمین پایداری اینترنت تا ۹۹.۵٪، امکان دسترسی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را به اینترنت پرظرفیت با سرعت بالا، تاخیر کم و کیفیت مطلوب فراهم می‌سازد. رسپینا با دارا بودن بیش از ۴۶۰ پاپ‌سایت در سراسر کشور، بیشترین پوشش اینترنت اختصاصی را برای سازمان‌ها فراهم می‌آورد و بیش از ۸۰٪ سازمان‌های بزرگ کشور و به‌ویژه بسیاری از بیمارستان‌ها و کارخانجات دارویی بزرگ کشور، به دلیل پایداری و سرعت بالا، از سرویس اینترنت اختصاصی رسپینا استفاده می‌کنند.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینترنت و پهنای باند رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید. اعضای تیم فنی شرکت داده پردازی رسپینا همواره اطلاعات خود را با اتکا به بروزترین تکنولوژی کشورهای پیشرفته در صنعت IT پیش برده و دارای مدارک معتبر متعددی در زمینه های مختلفی نظیر شبکه ، نرم افزار، امنیت سیستمها و سایر زمینه ها می باشند. هسته اصلی مدیریت این شرکت شامل اعضای اصلی تیم روبوکاپ دانشگاه تهران هستند. این تیم در تمام مسابقات داخلی همواره بهترین نتایج را کسب نموده و از جمله موفقیتهای آنها در عرصه مسابقات جهانی عبارتند از: کسب دیپلم افتخار در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۱ در کشور آمریکا و مقام نهم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن و مقام چهارم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور آلمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]