اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204208213717

حضور در نمایشگاه الکامپ، راهی برای تحقق رشد اقتصاد استان کرمانشاه

کد: 139808204208213717

http://bit.ly/2Q8w7zc

، (اخبار رسمی): نمایشگاه الکامپ کرمانشاه معتبرترین رویداد فناوری اطلاعات (IT) در استان محسوب می‌شود که طی شش دوره برگزاری آن با حضور پرشور شرکت‌های فعال در این حوزه برگزار می‌شود، امسال نیز هفتمین دوره این نمایشگاه از تاریخ  ۲۸ آبان لغایت تا یک آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برگزار می‌شود.

حضور در نمایشگاه الکامپ، راهی برای تحقق رشد اقتصاد استان کرمانشاه
آژانس ارتباطات و تبلیغاتی سرآوا هنر

آژانس تبلیغاتی باروک با زیر برند آژانس ارتباطات و تبلیغاتی سرآواهنر اسپانسر و هاب رسانه‌ای هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه، از تمامی فعالان حوزه ICT و استارتاپ‌ها دعوت می‌کند در این نمایشگاه شرکت کنند

نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران با نام الکامپ (Elecomp) به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، با رویکرد شناسایی دستاوردها و پیشرفت‌های جدید در زمینه IT و نیز تسهیل شرایط صادرات تکنولوژی‌های داخلی ایجاد شده است.

این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار می‌شود و در سال‌های اخیر با رشد چشمگیر استارتاپ‌های داخل کشور و شرکت آنها در این رویداد، حال و هوایی ویژه به این نمایشگاه بخشیده شد و فضای نوآورانه آن را به نوعی افزایش داده است.

نمایشگاه الکامپ به‌ عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری و تجاری ایران، هر ساله بستر مناسبی را برای گردهمایی شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در حوزه ارتباطات و الکترونیک فراهم می‌کند تا محصولات و خدمات خود را عرضه کنند. 

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ کرمانشاه 98 متخصصان حوزه IT، سرمایه گذاران، مدیران دولتی سازمان‌های مرتبط به حوزه فناوری‌های نوین، علاقه‌مندان و دانشجویان حوزه تکنولوژی و کامپیوتر، شرکت‌های بازرگانی و بازاریابی، رسانه‌ها و سایر علاقه‌مندان به این حوزه را تشکیل می‌دهند.

حضور در هفتمین نمایشگاه الکامپ استان کرمانشاه موجب می‌شود شرکت‌کنندگان در آن عملکرد و فعالیت‌های سالانه خود را به واسطه حضور در این رویداد به معرض دید مشتریان و مراجعه‌‌کنندگان  قرار دهند تا با فراهم‌کردن شرایط شناخت و داوری آن‌ها به توسعه اقتصاد استان کمک کنند.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذی‌نفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود می پردازند و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد استان یاری رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری استان، جز با مشارکت فعال تمامی ذی‌نفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی استان تحقق نمی‌یابد.

آژانس تبلیغاتی باروک  با زیر برند آژانس ارتباطات و تبلیغاتی سرآوا هنر به عنوان اسپانسر و هاب رسانه‌ای هفتمین نمایشگاه الکامپ استان کرمانشاه از تمامی فعالان حوزه IT و شرکت‌های مرتبط و همچنین استارتاپ‌های فعال استان دعوت می‌کند در این نمایشگاه شرکت کنند و دستاوردهای علمی و فناورانه خود را به معرض نمایش بگذارند تا علاوه بر تقویت مجموعه خود، گامی در رشد اقتصاد استان در حوزه فناوری‌های نوین بردارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]