اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214214213717

الکامپ، نمایشگاهی به وسعت فناوری‌های نوین

کد: 139808214214213717

http://bit.ly/32HBWX7

، (اخبار رسمی): نمایشگاه الکامپ کرمانشاه از سال ۸۶ شروع به کار کرد و دو دوره پشت سر هم یعنی سال‌های ۸۶ و ۸۷ برگزار شد و سومین دوره آن در سال ۸۹ و بعد از ۶ سال توقف در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مجدد برقرار شد و و امسال هم هفتمین دوره آن برپا خواهد شد.

الکامپ، نمایشگاهی به وسعت فناوری های نوین
آژانس ارتباطات و تبلیغات سرآوا هنر

در نمایشگاه الکامپ کرمانشاه، پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب مردم و شرکت‌های حاضر، گفتمانی پربار در حوزه ICT ایجاد شود 

نمایشگاه الکامپ بیش از یک ربع قرن، امسال در تهران بیست و هشتمین دوره خود را پشت سر گذراند. 

تاریخچه الکامپ با فراز و نشیب‌های جالبی در این دورهء بیست و هشت ساله همراه بوده است و باید گفت که نخستین تجربه برگزاری این نمایشگاه در کشور به سال ۱۳۶۹ برمی‌گردد که با نام نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، برق، الکترونیک و ارتباطات و در یک چادر بادی برگزار شد.

بعد از گذشت نزدیک به یک دهه، یعنی در سال ۷۹ برق از الکامپ جدا و به صورت نمایشگاهی مستقل برگزار شد. 

مخابرات نیز در همان سال‌ها با نام تلکام نمایشگاه مخصوص به خود را برگزار کرد و از این نمایشگاه بین‌المللی، کامپیوتر و الکترونیک باقی ماند.

نمایشگاه الکامپ کرمانشاه از سال ۸۶ شروع به کار کرد و دو دوره پشت سر هم یعنی سال های ۸۶ و ۸۷ برگزار شد و سومین دوره آن در سال ۸۹ و بعد از ۶ سال توقف در سال‌های ۹۵ و ۹۶ مجدد برقرار شد و و امسال هم هفتمین دوره خود را برپا خواهد کرد.

مشکلاتی از قبیل بازار پر نوسان کامپیوتر و عدم هماهنگی شرکت ها و ... باعث برهم خوردن نظم برگزاری منظم و سالانه این نمایشگاه شده بود.

در دو سال اخیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور مسئولیت برگزاری آن را بر عهده گرفته است، امسال اولین سالی است که در استان کرمانشاه در کنار نمایشگاه الکامپ نمایشگاه تلکام نیز برگزار خواهد شد و دو نمایشگاه الکامپ و تلکام همزمان در کنار هم برگزار خواهند شد.

جلب مشارکت حداکثری، آرامش و فضای مناسب نمایشگاهی، حذف حاشیه‌ها، شفافیت و جذب بازدیدکننده‌های تخصصی از جمله اهداف برگزاری دوره‌های پیشین نمایشگاه الکامپ بوده است که در الکامپ ۹۸ نیز تداوم خواهد یافت.

هدف از برگزاری نمایشگاه الکامپ در هر نقطه از زمان، علاوه بر معرفی محصولات و دستاوردهای فناوری‌های نوین و به نمایش گذاشتن آنها، امکان بهره‌وری موثرشان در مسائل کشوری را نیز به همراه داشته است.

عرضه محصولات در نمایشگاه بین‌المللی علاوه بر کسب اعتبار، سبب ایجاد ارتباط و توزیع خدمات در عرصه بین‌المللی می‌شود و هم اینکه امکان همکاری و صادرات دانش توسط شرکت‌های داخلی را فراهم می‌آورد.

در نمایشگاه الکامپ کرمانشاه، پیش‌بینی می‌شود با استقبال خوب مردم و شرکت‌های حاضر، گفتمانی پربار در حوزه ICT ایجاد شود. 

هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه امسال از تاریخ ۲۸ آبان الی یکم آ ذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه، پارک شاهد برگزار خواهد شد و بازدید از آن برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]