اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808204209413717

چگونه کسب و کارها می‌توانند در هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه شرکت کنند؟

کد: 139808204209413717

http://bit.ly/32HJPM6

، (اخبار رسمی): هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از ۲۸ آبان لغایت یک آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی پارک شاهد برگزار خواهد شد.

چگونه کسب و کارها می توانند در هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه شرکت کنند؟
چگونه کسب و کارها می‌توانند در هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه شرکت کنند؟

آژانس ارتباطات و تبلیغاتی سرآواهنر، حامی اصلی هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه، امیدوار است با حضور شرکت های حوزه ICT و استارتاپ های فعال استان در این نمایشگاه، شرایط خوبی برای کسب و کارشان رقم زده شود

امسال نیز به لحاظ سیاست و استراتژی، سازمان نظام صنفی جلو برنده‌ همان استراتژی‌های سال‌های قبل است اما سعی کرده است تا به لحاظ محتوایی خلاقیت و ابتکار در این نمایشگاه دیده شود که از جمله این ابتکارات؛ برپایی اولین دوره نمایشگاه الکام در کنار هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه است.

بسیاری از شرکت‌های کامپیوتری به دلیل شرایط موجود، وضعیت اقتصادی جالبی ندارند و یکی از امید‌هایشان شرکت در نمایشگاه الکامپ است چرا که هیجان موجود در نمایشگاه الکامپ به چرخه بازار کمک می‌کند.

وجه مثبت تحریم‌ها در اقتصاد کشور باعث شده است بسیاری از شرکت‌های خارجی حوزه IT از ادامه فعالیت باز بمانند و این موضوع فرصتی برای شروع فعالیت شرکت‌های داخلی است، به همین جهت شرکت در نمایشگاه الکامپ فرصتی برای دیده شدن کسب و کارهای حوزه فناوری‌های نوین محسوب می‌شود.

متقاضیان شرکت در نمایشگاه الکامپ کرمانشاه می‌توانند جهت رزرو غرفه و اسپانسری با دبیرخانه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به شماره 08338251249 تماس حاصل کنند.

همچنین اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان کرمانشاه می‌توانند با 30 درصد تخفیف اخذ غرفه، در نمایشگاه شرکت کنند.

آژانس ارتباطات و تبلیغاتی سرآوا هنر، حامی اصلی و هاب رسانه‌ای هفتمین نمایشگاه الکامپ کرمانشاه، امیدوار است با حضور شرکت های حوزه ICT و استارتاپ های فعال استان در این نمایشگاه، شرایط خوبی برای کسب و کارشان رقم زده شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]