اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808214214413717

نمایشگاه الکامپ کرمانشاه فرصتی برای شبکه‌سازی کسب‌وکارها

کد: 139808214214413717

http://bit.ly/2Xc7KlV

، (اخبار رسمی): هفتمین نمایشگاه الکامپ استان کرمانشاه، با هدف شبکه‌سازی میان کسب‌وکارهای حوزه IT از تاریخ ۲۸ آبان لغایت تا یکم آذر ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ کرمانشاه فرصتی برای شبکه سازی کسب و کارها
آژانس ارتباطات و تبلیغات سرآوا هنر

توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال استان کرمانشاه با شبکه‌سازی مناسب و کارآمد، یکی از اهداف برتر در راه‌اندازی نمایشگاه الکامپ محسوب می‌شود

یکی از مهمترین دستاوردهای برگزاری نمایشگاه الکامپ، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط های مهم و حیاتی میان کسب‌وکارهای دیجیتال است.

توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال استان کرمانشاه با شبکه‌سازی مناسب و کارآمد، یکی از اهداف برتر در راه‌اندازی نمایشگاه الکامپ محسوب می‌شود.

در هفتمین نمایشگاه الکامپ استان کرمانشاه، که بزرگترین رویداد دیجیتال استان است، با توجه به گستره روزافزون حوزه دیجیتال در زندگی روزمره مردم و رفع نیازهای اقشار مختلف از طریق شبکه‌های اینترنتی، انتظار حضور پر رنگ شرکت‌ها با محصولات متفاوت برای زندگی آسان‌تر با استفاده از حوزه دیجیتال می‌رود. 

همچنین با توسعه اکوسیستم استارتاپی استان و شرکت های حوزه ICTژ، پیش‌بینی می‌شود در نمایشگاه الکامپ ۹۸ استان کرمانشاه حضوری بیشتر از سال‌های قبل ایجاد شود.

دستاوردهای تعاملات شکل گرفته در نمایشگاه الکامپ میان کسب و کارهای مختلف، می‌تواند به طور قطع نقطه آغاز بسیاری از همکاری‌های تجاری و تکنولوژیکی فیمابین دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر باشد که نقش معنی‌داری در تحرک بخشیدن به این حوزه و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفا می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 083383*****
[نمایش اطلاعات]