اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139808254224413477

استخدام و کاریابی در سایت چراغ

کد: 139808254224413477

http://bit.ly/2OlpBCz

، تهران , (اخبار رسمی): چراغ به دنبال تبدیل شدن به یکی از جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین سامانه کاریابی در ایران است. سامانه چراغ با نگاهی جامع به فرآیند استخدام و کاریابی و همچنین فراهم آوردن زندگی شغلی بهتر برای کاربران خود، در سال ۱۳۹۸ با تیمی جوان و پرانگیزه شروع به کار کرده است.

این سامانه با هدف رفع نیازهای افراد و شرکت‌ها در زمینه استخدام و کاریابی، خدماتی جامع و منحصربه‌فرد در سطح کشور را ارائه می‌دهد. در چراغ به آدرس cheragh.com به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن می‌توان رزومه خود را در قالب محتوای متنی ساخته و برای معتبرترین شرکت‌ها و سازمان‌های کشور ارسال کرد.

حوزه فعالیت چراغ محدود به یک سامانه کاریابی صرف نیست؛ در چراغ می‌توان از جدیدترین دوره‌های آموزشی نیز بهره‌مند شد؛ این دوره‌ها در قالب فایل‌های ویدئویی ارائه می‌شوند. از دیگر خدمات موجود در این سامانه می‌توان به امکان انجام به‌روزترین تست‌های شخصیت شناسی، روانشناسی و شغلی برای کارجویان اشاره کرد. با استفاده از امکانات متنوع چراغ می‌توان، علاوه بر هموار شدن مسیر استخدام، زندگی شغلی خود را نیز بهبود بخشید. کارفرمایان نیز با استفاده از خدمات چراغ می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیروهای متخصص مورد نیاز خود را در حوزههای مختلف مشاغل، جذب و استخدام کنند.

گفتنی است چراغ، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اختصاص حساب کاربری 6 ماهه رایگان برای کارفرمایان و کارجویان کرده است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند با شماره تماس 02126291632 و یا سایت چراغ به آدرس cheragh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چراغ

چراغ، مرجع بررسی و انتخاب بروکر فارکس، صرافی ارز دیجیتال و کارگزاری بورس است. با چراغ، مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری در بازارهای مالی برای شما روشن می‌شود.

اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]