اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980904423357835

دریافت ویزاکارت گلد از آژانس مسافرتی قصران گشت

کد: 13980904423357835

http://bit.ly/2sfNxQG

، تهران , (اخبار رسمی): مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت طلایی از طریق شرکت‌های واسطه در کشوهای همسایه برای ایرانی‌ها فراهم شده است. آژانس قصران گشت یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای اخذ ویزا کارت است که خدمات دریافت ویزا کارت گلد را به مشتریان ارائه می‌دهد.

کیف پول بین المللی خود را از قصران کشت دریافت کنید.
آژانس مسافرتی قصران گشت، ویزاکارت گلد، ویزاکارت اعتباری

ویزا کارت گلد مناسب کسانی است که می‌خواهند بدون محدودیت از سایت‌های خارجی خرید کنند، از دستگاه‌های خودپرداز پول برداشت کنند و یا در سفرهای خود با خیال راحت هتل و پرواز خارجی رزرو کنند

ویزا کارت یک شرکت چند ملیتی خدمات مالی است، که دفتر مرکزی این کمپانی ۵۹ ساله در فوسترسیتی، کالیفرنیا قرار دارد. این شرکت وظیفه ارائه تسهیلات برای مبادلات مالی الکترونیکی در سراسر جهان را بر عهده دارد، که عمدتاً توسط کارت‌های اعتباری و نقدی و با نشان تجاری ویزا انجام می‌شود. بسیاری از مردم دنیا این کمپانی را با نام قدیم آن یعنی Bank Americard می‌شناسند. ویزا کارت مشهورترین و موفق‌ترین شبکه تبادل اطلاعاتی بانکی دنیا است.

انواع ویزا کارت:

۱. ویزا کارت اعتباری (VISA CREDIT CARD):

این کارت به افرادی تعلق می‌گیرد که سابقه مالی خوبی داشته باشند و گردش مالی آنها تضمین شده باشد و مهم‌ترین ویژگی استفاده از ویزا کارت اعتباری یا Visa Credit Card این است که می‌توان موجودی منفی داشت. یعنی حتی اگر پولی در حساب نباشد شخص همچنان تا یک سقف مشخصی می‌تواند خرید کند.

البته ارائه چنین خدماتی از سوی کمپانی Visa بدون کارمزد و هزینه نیست.  این کمپانی در موعد مقرر میزان برداشت منفی را از موجودی حساب کسر خواهد کرد و هر چقدر که از این زمان بیشتر بگذرد، هزینه‌ای که باید بابت برداشت بیش از حد موجودی، پرداخت شود، بیشتر می‌شود در واقع سود خدمتی که رائه می‌دهد را برمی‌دارد.

۲. ویزا کارت دبیت (DEBIT VISA CARD):

مهم‌ترین تفاوتی که دبیت‌کارت یا کارت‌های نقدی با کارت‌اعتباری دارد این است که با استفاده از این کارت‌ها نمی‌توان بیشتر از موجودی حساب خود برداشت کرد. در واقع ویزا‌کارت دبیت چیزی شبیه به کارت‌های بانکی ایران است که به میزان موجودی که شارژ شده می‌توان از حساب متصل به کارت خود برداشت کرد.

انواع دبیت کارت:

دبیت کارت شامل ویزا کارت گلد (طلایی)، ویزا کارت کلاسیک و ویزا کارت الکترون است.

ویزا کارت گلد مناسب کسانی است که می‌خواهند بدون محدودیت از سایت‌های خارجی خرید کنند، از دستگاه‌های خود پرداز پول برداشت کنند و یا در سفرهای خود با خیال راحت هتل و پرواز خارجی رزرو کنند و یا خانه و ماشین رزرو کنند و نگران محدودیت کارت اعتباری نباشند.

ویژگی‌های ویزا کارت گلد (طلایی):

متصل به حساب بانکی مادام‌العمر.

امکان انتقال وجه.

کارت فیزیکی با اعتبار ۳ ساله.

بدون محدودیت در سقف موجودی.

قابلیت شارژ به دفعات نامحدود.

بدون مالیات.

دارای اپلیکیشن، SMS‌ بانک، اینترنت بانک و CVV2.

بدون کارمزد.

قابل اتصال به کیف پول های دیجیتالی مثل پی پال.

قابلیت برداشت وجه از تمام خودپردازهای متصل به شبکه ویزا در سراسر جهان.

سقف تراکنش نامحدود.

قابلیت اخذ Refrence Letter از بانک.

قابلیت ویژه Free Billing Adress و ویژگی‌های ازنده دیگر.

۳. ویزا کارت پیش پرداخت (PREPAID CARD)

کارت‌های Prepaid یا پیش‌پرداخت، درست مثل کارت‌های دبیت هستند، با این تفاوت که به حساب بانکی متصل نیستند، بلکه عملاً خود کارت دارای موجودی مشخصی که از قبل در آن واریز شده هستند. پس هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند با حواله بانکی کارت را شارژ کند (بر خلاف کارت‌های دبیت یا نقدی). چون حساب بانکی به کارت پیش‌پرداخت متصل نیست.

کارت‌های بانکی پیش پرداخت دارای دو نوع قابل شارژ (Reloadable) و غیر قابل شارژ (Gift Card) هستند. با توجه به تحریم‌های موجود، بیشتر کارت‌های ارزی که در ایران در دسترس هستند از نوع پیش پرداخت و دبیت کارت هستند.

از مشکلات مسافران ایرانی عازم به خارج از کشور حمل پول نقد و نداشتن امکانی برای همراه بردن پول نقد به صورت کیف الکترونیکی است. با داشتن ویزا کارت صرف نظر از بانک و کشور صادرکننده، امکان خرید از کلیه دستگاه‌های کارت‌خوان، خودپرداز و تمام درگاه‌هایی که متصل به شبکه جهانی ویزا  هستند، را می‌توان داشت. 

مدتی است که امکان تهیه ویزا کارت طلایی از طریق شرکت‌های واسطه در کشوهای همسایه برای ایرانی‌ها فراهم شده است. آژانس قصران گشت یکی از معتبرترین شرکت‌ها برای اخذ ویزا کارت است که خدمات دریافت ویزا کارت گلد را به مشتریان ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از  دریافت ویزا کارت می‌توانند با این مجموعه تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی قصران گشت

ژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت (عضو فعال یاتا) سال هاست که مشغول خدمتگزاری به هموطنان عزیز کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه‌های مختلف صنعت توریسم می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی