اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980723413237835

ویزا توریستی کانادا

اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا در آژانس قصران گشت

کد: 13980723413237835

http://bit.ly/2BWmr2J

، تهران , (اخبار رسمی): برای درخواست ویزای توریستی کانادا می‌توان به صورت آنلاین یا به صورت On Paper اقدام کرد. اگر به صورت آنلاین برای ویزا اقدام شود، پروسه‌ی آنلاین بسیار سریع‌تر انجام خواهد شد.

اخذ ویزا مولتی ۵ ساله کانادا
اخذ ویزای مولتی ۵ ساله کانادا در آژانس قصران گشت

برای درخواست ویزای توریستی کانادا می‌توان به صورت آنلاین یا به صورت On Paper اقدام کرد. اگر به صورت آنلاین برای ویزا اقدام شود، پروسه‌ی آنلاین بسیار سریع‌تر است. اگر اطلاعات کامل نباشد، به افراد پیغام داده می‌شود تا آنها را تکمیل کرده و دوباره درخواست دهند. همچنین اگر نیاز به ارسال مدارک باشد، سریعاً می‌توان آنها را آپلود کرد. در نهایت نیز می‌توان اطلاعات به روز خود را در اختیار سفارت قرار داد.

شرایط اخذ ویزا توریستی کانادا چیست؟

ویزای توریستی یا ویزای موقت مدرک رسمی است که به پاسپورت ضمیمه می‌شود و نشان می‌دهد که فرد شرایط ورود به کانادا را دارد. گردشگران برای سفر به کانادا به ویزای توریستی نیاز دارند. همچنین اگر از سیستم حمل و نقل هوایی کانادا استفاده شود نیز به این ویزا نیاز است. برای اخذ ویزا  می‌توان به صورت آنلاین یا از طریق پر کردن فرم (on paper) اقدام کرد.

مدت اقامت ویزا توریستی کانادا چقدر است؟

گردشگران می‌توانند تا 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشند. در بدو ورود و در مرزهای ورودی پلیس مرزی ممکن است به اقامتی حدود 6 ماه (یا کمتر و یا بیشتر) به فرد بدهد. در این صورت تاریخ خروج را در پاسپورت خود لازم است مشخص کرد. همچنین ممکن است آنها مدرکی بدهند به نام سابقه‌ی توریستی که زمان خروج از کانادا را نشان می‌دهد.

اگر مهر خروج دریافت نشود می‌توان تا 6 ماه بعد از ورود یا تا زمانی که پاسپورت منقضی شود، در کانادا اقامت داشت. اگر نیاز به مهر خروج از کشور بود، می‌توان به کیوسک مربوطه‌ی مستقر در فرودگاه مراجعه کرد.

چه کسانی مجاز به سفر و گرفتن ویزا کانادا هستند؟

  • فرد باید مدارک معتبر برای سفر مانند پاسپورت را داشته باشد.
  • در سلامت جسمانی کامل باشد. 
  • محکومیت کیفری نداشته باشد.
  • لازم است با مدارک خود پلیس مهاجرت را قانع کرد که وابستگی شغلی، فامیلی و کاری به کشور خود دارید و به این دلایل به کشور خود باز خواهید گشت. 
  • پلیس مهاجرت را باید متقاعد کرد که بعد از اتمام زمان اقامت در کانادا به کشور خود باز خواهید گشت.
  • پول کافی برای اقامت خود داشت که این میزان بستگی به زمان و محل اقامت (هتل، منزل اقوام یا دوستان …‌)‌ در کانادا دارد.
  • ممکن است نیاز به تست پزشکی یا دعوتنامه وجود داشته باشد.

افرادی که اجازه ورود به کانادا را ندارند

کسانی که درگیر کارهای جنایی، یا نقض حقوق بشر و جنایات ساماندهی شده هستند. حتی ممکن است به دلایل امنیتی، پزشکی، سلامتی و یا دلایل اداری مجاز به ورود به کانادا نباشند.

بعد از APPLY مدارک

بعد از اتمام تمام مراحل پاسپورت، مدارک به افراد باز گردانده می‌شود. اگر درخواست ریفیوز شود، طی نامه‌ای مراتب به فرد توضیح داده خواهد شد.
بعد از اینکه فرد وارد کانادا شد، مدارک و اثر انگشت وی چک خواهد شد. کودکان زیر 18 سال هم شامل این موارد می‌شوند. بعد از این مراحل پلیس مرزی کانادا پاسپورت را مهر زده و زمان اقامت را که معمولاً 6 ماه است، به فرد اعلام می‌کند که بستگی به هدف سفر دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس مسافرتی قصران گشت

ژانس خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی قصران گشت (عضو فعال یاتا) سال هاست که مشغول خدمتگزاری به هموطنان عزیز کشورمان و شرکت های تجاری در زمینه‌های مختلف صنعت توریسم می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش