کد: 139809064242113233

بازسازی ساختمان چیست؟

کد: 139809064242113233

https://bit.ly/2MEVvd7

، تهران , (اخبار رسمی): قطعا دلایل گوناگونی برای ساخت مجدد یا ترمیم ساختمان یا سازه وجود دارد. گاهی ممکن است تخریب در یک ساختمان به دلیل قدمت بسیار و آسیب هایی باشد که بازدید کنندگان و کاربران بنا در اثر رفتار نادرست با ساختمان به آن رسانده اند.

بازسازی ساختمان چیست؟

واژه بازسازی ساختمان یکی از واژه های آشنا برای همه افراد در دنیا می باشد. بازسازی ساختمان به این معنی است که تمامی فرسودگی های خانه های قدیمی از بین برده شود و ظاهر و نمای جدید و مدرن با صرف هزینه ای مناسب به آن داده شود. خوشبختانه باید گفت که هزینه بازسازی ساختمان به نسبت خرید خانه بسیار کم است. بازسازی ساختمان باعث می شود فرد بتوانند چند سالی بدون نگرانی از هزینه خرید خانه جدید در همان خانه قبلی خود زندگی کند. منظور از بازسازی فقط نمای ساختمان نیست، بلکه تمامی فضاهای داخلی ساختمان نیز بازسازی می شوند. البته باید گفت که متاسفانه امروزه عمر مفید ساختمان ها کم است و به همین منظور بازسازی ساختمان امری ضروری و مهم می باشد.

اهمیت بازسازی ساختمان ها

از مهم ترین موضوعات مطرح شده در دوران حاضر، صرفه جویی در منابع انرژی است. مصرف انرژی و منابع از آغاز قرن 21 به طور فزاینده تبدیل به امری جدی و حیاتی شده و به موضوعات انرژی و محیط زیست در حوزه های گوناگون و تخصصی توجه می شود. بر اساس آمار منتشر شده، میزان مصرف انرژی در صنعت ساختمان 50٪ است که این امر تأثیر زیادی بر مصرف منابع و آلودگی محیط زیست می گذارد. بازسازی ساختمانهای قدیمی می تواند موجب صرفه جویی در منابع شود و این در مطابقت با مفهوم توسعه ی پایدار است. روش ساختمان سازی سنتی دارای نقایص بسیاری است؛ به همین دلیل است که روش های بازسازی نوین ساختمان عمیقاً مورد مطالعه قرار گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فرسان

گروه معماری فرسان در سال 1385 شروع فعالیت های خود را در زمینه انواع سقف های کاذب(کناف.تایل.دامپا.رابیتس.آسمان مجازی و دیوارپوش و قرنیز) شروع کرده و در حال حاضر در کلیه بخش های ساختمان و معماری از جمله انجام کلیه کارهای آهنگری و نقاشی و انواع کفپوش ها و کاغذ دیواری گسترش داده است.و همانا شعار و هدف خود را کیفیت و جلب رضایت شما عزیزان و همکاران گرامی قرار داده است.

منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان