اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139903274372514538

آرایش عروس

کد: 139903274372514538

https://bit.ly/32dTKfI

، تهران , (اخبار رسمی): شب عروسی از خاص ترین شب های زندگی هر خانمی است، انتخاب آرایش برای عروسی ، کاری دلهره آور است ، اما با ایده هایی که ما به شما میدهیم این کار چندان سخت نخواهد بود، از چهره های با آرایش کم تا چهره های با آرایش زیاد هر آنچه که انتخاب شماست اگر با معیارهای زیبایی شناسی هماهنگ باشد برایتان ممکن میسازیم.

آرایش عروس باید چگونه باشد ؟

شما می توانید در مورد آرایش عروس با ارزیابی معیارهایی مانند نوع صورت ، رنگ پوست ، رنگ و شکل چشم ، مدل لباس عروسی خود ، فصلی که عروسی خود را انجام می دهید تصمیم بگیرید. همچنین در مورد مدل آرایش مناسب برای شما می توانید از متخصص آرایش عروس کمک بگیرید.

ما با کادری مجرب و حرفه و به کارگیری متخصصین میکاپ و متخصص عروس در تهران این امکان را برای شما فراهم میکنیم تا با خیالی راحت تنها منتظر روز موعود باشید.

نکاتی درباره آرایش چشم ها برای روز عروسی

رنگ قهوه ای جزء رنگ هایی است که تقریبا با تمام رنگ ها برای سایه هماهنگ است ، اما اگر چشم های شما رنگی است باید از سایه هایی که رنگ چشم ها را می گیرد خودداری کنید ، به عنوان مثال اگر چشم های سبز یا آبی دارید ، از سایه هایی به رنگ چشمانتان  است استفاده نکنید . اگر می گویید کدام رنگ چشم برای کدام آرایش عروس مناسب است ، بیایید توضیح در اینباره داشته باشیم:

1-آرایش چشم های قهوه ای

اول از همه میتوانیم بگوییم کسانی که رنگ چشم قهوه ای دارند خوش شانس ترین هستند ، زیرا اکثر سایه ها با این رنگ چشم زیبا به نظر میرسند.برای برجسته کردن چشم های قهوه ای میتوانید از رنگ های گرم استفاده کنید . اگر رنگ چشم قهوه ای روشن دارید از رنگ های قهوه ای تیره و سیاه دوری کنید ، میتوانید از رنگ های قهوه ای روشن ، بنفش ، صورتی ، زرد طلایی به همراه خط چشم آبی روشن دریایی استفاده کنید . برای انتخاب رژلب هم میتوانید از رنگ های صورتی و یا نود استفاده کنید تا زیبایی چشمانتان نمایان شود .

2-آرایش چشم های سبز

خاکستری براق ، نقره ای و دیگر سایه های به رنگ خاکستری باعث دیده نشدن چشم های سبز میشوند ، پس باید از آن ها دوری کنید . به جای رنگ های براق ، می توانید سایه های قرمز ، صورتی ، بنفش وگزینه های آرایش عروس را در تن های خاکی در نظر بگیرید. اگر چشمان شما سبز است و پوست شما روشن است ، می توانید به سایه های طبیعی روی آورید. برای آرایش عروس نرم و طبیعی ، سایه های صورتی روشن ممکن است برای شما مناسب تر باشد.اگر پوست گندمگون و چشم های سبز و قهوه ای دارید سایه های به رنگ بنفش برای شما مناسب تر است .
پیشنهاد ما برای ریمل و مداد برای چشم های سبز ، استفاده از رنگ قهوه ای است به خصوص اگر از رنگ قهوه ای شکلاتی برای خط چشم و ریمل استفاده شود . رنگ قهوه ای باعث میشود که رنگ چشم های شما مشخص شود بنابراین شما یک تصویر طبیعی تر از خودتان به دست می آورید .
اگر میخواهید بدانید کدام رنگ رژ لب مناسب چشم سبز است باید بگوییم که رنگ های روشن مانند صورتی و قرمز برای چشم های سبز مناسب است ، این رنگ ها با تضادی که با رنگ چشم شما دارند زیبا به نظر خواهند رسید.

3-آرایش چشم های آبی

اگر چشمان آبی دارید رنگ های بژ باعث میشوند که چشمان شما بزرگتر از آنچه هستند به نظر برسند .
اما اگر از سایه های خاکستری تیره استفاده میکنید میتوانید با یکپارچه کردن این سایه با چشمان خود ، همه مهمان هایتان را تحت تاثیر قرار بدهید ، همچنین بگوییم که این سایه ها برای کوچک کردن چشم های بزرگ و بیرون زده مناسب هستند . اگر می خواهید چشم آبی را برجسته کنید ، می توانید از سایه چشم براق مانند سایه های طلایی روی پلک ، تن های برنز روی قسمت انتهایی مژه و رنگ های قهوه ای در قسمت بیرونی چشم استفاده کنید. اگر خط چشم مشکی استفاده کنید و در آخر قسمتهای پراکنده ابروهای خود را پر کنید ، چشمان شما بسیار برجسته و چشمگیر به نظر می رسد. اگر چشمان آبی دارید از رژ به رنگ هلویی و یا برهنه استفاده کنید .

آرایش عروس

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منا صالحی

سالن زیبایی منا صالحی ارائه دهنده خدمات آرایش عروس، میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، مژه،خدمات پوست، اپیلاسیون صورت و بدن، میکروپیگمنتیشن و... به صورت حرفه ای مطابق با متدهای روز دنیا با کادر مجرب در محیطی زیبا و آرام با رعایت اصول بهداشتی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی