اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904104400114538

آمبره چیست؟

کد: 139904104400114538

https://bit.ly/2VAa6vk

، تهران , (اخبار رسمی): آمبره یک کلمه فرانسوی است.دکلره کردن و بی رنگ کردن قسمت های پایین تر از ریشه مو را آمبره میگویند . تفاوت رنگ موجود در دو بخش بالایی و پایینی موها باعث میشود در حالت کلی دو نوع آمبره رایج باشد. به طوریکه اگر رنگ مو از ریشه تا خط فک تیره و بقه روشن باشد، آمبره معمولی و عکس آن آمبره معکوس نامیده میشود.

آموزش آمبره

در آمبره با دکلره موها را روشن می کنند ولی چون ماده دکلره به ریشه موها مالیده نمیشود طرفداران خیلی زیادی دارد امروزه آمبره یکی از پر کاربرد ترین روشها در ارایشگاه های زنانه به شمار می رود .

آمبره گذشته از اینکه آسیبی به ریشه مو نمیرساند زیبایی و جذابیت خاصی هم به موها و فیس شما می دهد اگر نمیخواهید موهای خود را کاملا رنگ کنید اما میخواهید کمی نو اوری به خرج بدهید آمبره می تواند بهترین گزینه باشد .

در آمبره هم می توانید از رنگهای طبیعی و کلاسیک و نرمال استفاده کنید و هم می توانید از رنگهای فانتزی مانند رنگهای بنفش ، صورتی ، آبی ، قرمز ، یاسی استفاده کنید .

زمانی که می خواهید موهای خود را آمبره کنید دقت داشته باشید موهایتان تمیز باشد چرب نباشد و یا به ماسک مو و یا ژل مو آغشته نباشد تا مواد روی موهای شما به خوبی جذب شود و آن رنگ دلخواهی را که میخواهید به شما بدهد .

انتخاب رنگ آمبره:

علاوه بر تخصص و مهارتی که لازم است برای تیره و روشن کردن موها از آن استفاده نمایید، انتخاب رنگ مو نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عبارت دیگر، هر اندازه در رنگ کردن موها مهارت داشته باشید، اگر ترکیب رنگ مناسبی را برای آن انتخاب نکنید، بدون شک نتیجه مطلوبی دریافت نمی کنید. در انتخاب رنگ آمبره مو لازم است به چند مسئله مهم توجه داشته باشید:

برای بخش تیره موها بهتر است تا حد امکان از رنگ موهای طبیعی خودتان استفاده کنید. این انتخاب باعث میشود کمتر به رنگ کردن ریشه موها نیاز پیدا کنید.

برای بخش روشن موها رنگ هایی را انتخاب کنید که حداکثر 2 درجه روشن تر از بخش تیره باشند. با این انتخاب جلوه بهتری در موها ایجاد خواهد شد.

برای افرادی که دارای موهای طلایی هستند، آمبره سفید پلاتینی می تواند گزینه مناسبی باشد. البته استفاده از رنگ بندی های فانتزی مانند استفاده از رنگ آبی، قرمز و بنفش و زیتونی اگر کاملا حرفه ای و ماهرانه انجام شود، قطعا نتیجه فوق العاده زیبایی خواهد داشت.

تقسیم بندی آمبره:

از کجا شروع کنیم  اول و مهمترین نکته این که باید طول موهایتان را در نظر بگیرید اگر موهایتان بلند تر از شانه هایتان است باید از قسمت جناق سینه آمبره را شورع کنید حالا موهایتان را شانه بزنید که گره نداشته باشد و در هم و برهم نباشد و بعد قسمت هایی را که قصد دکلره کردن آنها را دارید از قسمتهای دیگر جدا کنید با در نظر گرفتن نازکی یا ضخامت بسته به سلیقه خود حالا موهایی را که جدا کرده اید را به ماده دکلره آغشته کنید زمان  انتظار برای باز شدن رنگ  موهایتان بستگی به مقاومت و قدرت تارهای مویتان دارد و البته بستگی به رنگی که مد نظرتون هست بعضی از افراد رنگهای روشن و بعضی افراد رنگ های تیره را دوست دارند متناسب با علاقه خود نسبت به روشنی و تیرگی مو  در زمان مناسب  ( 40 تا 50 دقیقه زمان نرمال برای ماندن دکلره بر روی موهای شما می باشد ، هر 10 تا 15 دقیقه دکلره روی موهایتان را چک کنید ) موهای خود را بشویید ، بعد از آن رنگ موی مورد نظرتان را از کمی بالاتر از قسمت دکلره شده روی موهایتان بگذارید و به مدتی که روی پاکت رنگ نوشته شده دقت کنید همان مدت زمان رنگ را روی موهای خود نگه دارید و بعد دوباره موهایتان را بشویید و سپس خشک کنید و انها را حالت دهید و به نتیجه کار خود به زیبایی بنگرید .

سالن تخصصی منا صالحی ارائه دهنده خدمات مو مطابق با متدهای روز دنیا در محیطی کاملا بهداشتی ، زیبا و آرام.

آمبره چیست؟

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منا صالحی

سالن زیبایی منا صالحی ارائه دهنده خدمات آرایش عروس، میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، مژه،خدمات پوست، اپیلاسیون صورت و بدن، میکروپیگمنتیشن و... به صورت حرفه ای مطابق با متدهای روز دنیا با کادر مجرب در محیطی زیبا و آرام با رعایت اصول بهداشتی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی