اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904034385114538

هایلایت مو

کد: 139904034385114538

https://bit.ly/2Z8pWPY

، تهران , (اخبار رسمی): هایلایت یا همان مش که قسمتهای از موهای شما را برجسته تر و متفاوت تر از قسمت های دیگر مو نشان میدهد عملیاتی است که توسط پودر دکلره و اکسیدا و معمولا توسط فردی متخصص صورت میگیرد و بهترین راه برای ایجاد تنوع در مو است و انتخاب رنگ با انجام مشاوره مطابق میل شما خواهد بود.

روش های انجام هایلایت مو

معمولا برای هایلایت مو از دو روش زیر استفاده می شود:

هایلایت با روش فویل:

در این روش فویل به شکل مستطیل باریک و بلند تر از طول موها به تعدادی که میخواهیم لایت ایجاد کنیم، برش داده می شود و بعد تکه های رنگ شده‌ی مو به ضخامت دلخواه داخل فویل قرار می گیرند و تا زده می شوند و بعد از گذشت مدتی شاهد رنگ گرفتن موهای داخل فویل و هایلایت های ایجاد شده خواهیم بود.

هایلایت با روش کلاه:

در این روش از کلاهای مخصوص هایلایت که دارای منافذی در سطح خود است استفاده می شود و تکه هایی از مو به طور منظم یا نامنظم از منافذ کلاه خارج می شود و با رنگ دلخواه مشتری رنگ می شود. بعد از برداشتن کلاه شما شاهد تکه های مو با رنگ متفاوت در میان موهای سر خود خواهید بود.

رنگ هایلایت مناسب پوست های تیره و روشن

متخصصین رنگ مو تاکید دارند که رنگی را برای موهایتان انتخاب کنید که دو درجه تیره تر یا دو درجه روشن تر از رنگ پوست تان باشد.

اگر شما جز افرادی هستید که پوست سفید و سرد  با رگ های آبی دارید رنگ موی طلایی، کاراملی، عسلی انتخابی ایده آل برای شماست.

رنگ های مناسب پوست های گرم، سبزه و تیره معمولا سایه های قهوه ای سرد مانند بلوطی، موچا، شکلات تیره ، ابریشمی تیره، قهوه ای طلایی و عسلی می باشد.

و برای پوست های خنثی یا گندمی بهترین گزینه ها قرمز گرم، نسکافه ای، دودی و رنگ موهای فانتزی مانند صورتی هستند.

تناسب هایلایت و فصل

شاید این نکته را تا کنون کسی به شما نگفته باشد اما، هماهنگی موی سر با فصل می تواند به زیبایی و دوام رنگ مو و هایلایت تان کمک کند. در تابستان به دلیل گرمای هوا و زمان زیادی که در خارج از منزل به سر می برید، باید رنگی روشن برای هایلات تان انتخاب کنید. در زمستان به دلیل سردی هوا، رنگ هایی با پایه ی تیره تر و عمق بیشتر، توصیه می شود.

هایلایت مو

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

منا صالحی

سالن زیبایی منا صالحی ارائه دهنده خدمات آرایش عروس، میکاپ، شینیون، خدمات ناخن، مژه،خدمات پوست، اپیلاسیون صورت و بدن، میکروپیگمنتیشن و... به صورت حرفه ای مطابق با متدهای روز دنیا با کادر مجرب در محیطی زیبا و آرام با رعایت اصول بهداشتی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی