اطلاعات تماس
  • 02177***** - 021778*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904034383514563

همه باید ها و نباید ها و هر آنچه باید بدانید

لیزر موهای زائد بدن راه آسان و فوق العاده ای برای رفع دائمی موهای زائد

کد: 139904034383514563

https://bit.ly/2BsVFlB

، تهران , (اخبار رسمی): حتماً شما هم از بعد از سالهای بلوغ و رشد موهای بدن تجربیاتی در از بین بردن موهای زائد بدنتان داشته‌اید. احتمالاً خیلی از روش های مرسوم مانند اپولاسیون و ... را امتحان کرده‌ اید. این روش‌ها هرکدام دردسرهای خاص خودشان را دارند.اما راه حل رفع دائمی موهای زائد چیست؟ برای دانستن مقاله را تا آخر بخوانید.

حساب کنید که در روش های دیگر هر چند وقت یکبار باید اقدام به رفع موهای زائد می‌کردید؟ اگر مجموع هزینه‌هایی که در طول چند سال صرف از بین بردن موهای زائد می‌کنیم جمع بزنیم چقدر می‌شود؟

لیزر موهای زائد بدن از موضوعاتی است که در دهه اخیر اهمیت زیادی پیدا کرده است و بسیاری از خانم‌ها و آقایانی که به جذابیت خود اهمیت می‌دهند به سراغ آن رفته اند. اگر خاطرمان باشد، در کتاب زیست شناسی دوران مدرسه وقتی تصویری از انسان‌های اولیه می‌دیدیم مهمترین مشخصه شان موهای زیاد بدنشان بود.

بنظر می‌رسد درطول قرن‌ها و طی شدن روند تکامل موهای بدن انسان رفته رفته کمتر شده است. اما حالا همین مقدار از موهای زائد که مانده است هم مایه دردسر است و همیشه باید فکری برای رفع موهای زائد کرد.

 به هرحال خلاص شدن از دردسرهای بند انداختن، گرم کردن موم، کِرم موبر، تیغ اصلاح و اپیلاسیون و یا دستگاه اپیلدی خانگی کم چیزی نیست. آیا می‌شود برای همیشه از شرّ موهای زائد راحت شد؟ شاید بخواهید بدانید قیمت لیزر موهای زائد چقدر است. یا اینکه عوارض لیزر موهای زائد چه می‌تواند باشد. در این مقاله قصد داریم همه نکات مهم این موضوع را باز کنیم تا خودتان به جواب‌های درست برسید.

چرا لیزر موهای زائد لازم است؟

حتماً شما هم از بعد از سالهای بلوغ و رشد موهای اندام‌ها تجربیاتی در از بین بردن موهای زائد بدنتان داشته‌اید. احتمالاً پودرها و یا کِرم‌های موبر، تیغ‌های ژیلت صابوندار و با موم‌ها و یا ورق‌های اپیلاسیون را امتحان کرده‌ اید.

این روش‌ها هرکدام دردسرهای خاص خودشان را دارند و ممکن است منجر به ایجاد حساسیت پوستی و یا جوش ها ریز در سطح پوست شما شوند. ضمن اینکه ماندگاری زیادی هم با این روش‌ها بدست نمی‌آید و موها از همان هفته اول بعد از اصلاح دوباره شروع به رویش می‌کنند.

پس اگر دوست داشته باشید پوستی صاف و شفاف و عاری از موهای زائد داشته باشید حق دارید به دنبال روش های مطمئن‌تر باشید. رفع موهای زائد حس سلامت و شادابی بهتری به فرد می‌دهد و در تعریق کمتر نیز موثر است. به خصوص برای ورزشکاران و خانم‌ها و آقایانی که زیبایی اندام کار می‌کنند مهم است که حس خوبی نسبت به بدن خود داشته باشند.

اگر روش های خانگی رفع موهای زائد را کنار بگذاریم، بطور کلی با سه روش اصلی از بین بردن موها مواجه خواهیم بود:‌

  • مصرف دارو
  • الکترولیز
  • لیزر موهای زائد

با اطمینان می‌توانیم بگوییم لیزر موهای زائد در حال حاضر بهترین روش موجود است. می‌توانیم بگوییم لیزر موهای زائد کاری می‌کند که برای همیشه و یا لااقل تا مدتهای طولانی دیگر نگرانی بابت رشد موهای زائدتان نداشته باشید.

اشعه لیزر دقیقاً چطور موهای زائد را از بین می‌برد؟

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم کشف اشعه لیزر انقلابی در علم پزشکی و صنایع مراقبت و زیبایی بوجود آورد. این اشعه اگرچه فواید بسیار دارد، اما تکنولوژی حساسی است و در صورت عدم مراقبت می‌تواند به پوست و بدن و به خصوص چشمها آسب بزند.

لیرز هرچیزی را که رنگ تیره داشته باشد حرارت می‌دهد و می‌سوزاند. اگر اشعه لیزر در چرخه مناسب رشد مو به فولیکول مو برسد، موی تیره‌رنگ داخل آنرا می‌سوزاند و از بین می‌برد. به این ترتیب موی زائد رفع می‌شود و دیگر از آن محل رشد نخواهد یافت. نکته مهم این است که اگر فولیکول مو در زمان استراحت و عدم فعالیت باشد لیزر بر روی آن اثر نخواهد کرد.

به همین دلیل بین جلسه اول لیزر موهای زائد شما و جلسه دوم حتماً باید مدت مناسبی فاصله در نظر گرفته شود. در کلینیک لیزر موهای زائد سیب سبز نکاتی که لازم است بدانید به شما یادآوری می‌شود. اینجا معلوم می‌شود تبلیغات کسانی که می‌گویند در یک جلسه! لیزر کل بدن را انجام می‌دهد تا چه حد بی‌اساس است.

برای استفاده از بهترین دستگاه با اشعه کنترل شده برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید از خدمات لیزر موهای زائد بدن سیب سبز استفاده نمایید

بطور کلی ۳ مرحله رشد برای موی بدن انسان شناسایی شده است:

رشد دوره ای یا آناژن

خرابی یا کاتاژن

خواب (استراحت) یا کلوژن

بهترین زمان برای اثرگذاری اشعه لیزر برای رفع موهای زائد همان مرحله اول رشد مو است. در این مرحله فولیکول ضخیم و پر رنگ است. مرحله دوم با تخرین و ریزش مو طرف هستیم و در مرحله سوم هم مو رشد نمی‌کند  در حال استراحت است. شما می‌توانید از مشاور کلینیک اطلاعات تکمیلی را درباره چرخه رشد موهای خود کسب نمایید.

در روش‌های خانگی و شیمیایی و اپیلاسیون و... فقط مویی که رشد یافته از بین می‌رود و کار ریشه‌ای و عمیقی انجام نمی‌شود. اما عمل لیزر با اینکه به سادگی بند انداختن است اما ماندگاری بسیار بالایی دارد و فرد می‌تواند از بابت رفع موهای زائد خیالش راحت باشد.

 عوارض لیزر موهای زائد را هم می‌توانیم بگوییم نزدیک به صفر است.

حتماً‌ می‌دانید که در مجموع در تقسیم بندی رنگ پوست شش گروه اصلی در میان نژادهای بشر داریم :

۱- پوست بسیار سفید و دارای کک ومک با چشمهای رنگین و نسبت به آفتاب حساس

۲- پوست سفید و موهای رنگین پوست معمولی و موهای قهوه ای یا تیره که نسبت به نور آفتاب معمولی هستند

4- پوست کمی سبزه تر و افرادی که  اغلب چشم های تیره دارند و نسبت به نور آفتاب مقاومت خوبی دارند

5 - پوست قهوه ای یا برنزه کامل با چشمان تیره

6- پوست کامل تیره مثل سیاه پوستان آفریقایی

در مشاوره ای که در کلینیک لیزر موهای زائد برای شما انجام می‌شود به ویژگی‌های پوست و موی شما توجه شده و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد به شما پیشنهاد می‌شود.

آیا رفع موهای زائد با لیزر مقرون به صرفه است؟

سوال مهمی است. حساب کنید که در روش خانگی و یا مراجعه به اپیلاسیون هر چند وقت یکبار باید اقدام به رفع موهای زائد می‌کردید؟ دو هفته؟ یک ماه؟ یا دو ماه یکبار؟ اگر مجموع هزینه‌هایی که در طول چند سال صرف از بین بردن موهای زائد می‌کنیم جمع بزنیم چقدر می‌شود؟ بنظر نمی‌رسد قیمت لیزر موهای زائد به مجموع مبلغ چند سال اپیلاسیون پرزحمت برسد. ضمن اینکه با این کار برای همیشه خیالتان راحت می‌شود. برای مثال دستگاه الکساندرایت سریعترین دستگاه لیزر بوده (در هر ثانیه 5 شات) و بهترین میزان اثرگذاری را بدست خواهد داد.  برای آشنایی با لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا با مشاوران کلینیک سیب سبز مشورت کنید.

بهترین روش لیزر موهای زائد برای شما کدام است؟

پوست شما چطور است؟ سبزه هستید یا روشن یا تیره؟ رنگ مویتان چطور؟ موی شما نازک است یا کلفت؟ راستش را بخواهید، همه این موارد در انتخاب بهترین رفع موهای زائد با لیزر برای شما مهم هستند. ضخامت مو و ناحیه‌ای که می‌خواهید موهای زائد آنرا بردارید نیز باید در نظر گرفته شود. این نکته را هم بدانید که ممکن است تمام موها بر اثر لیزر از بین نروند چرا که مقاومت موها متفاوت است. این احتمال هم هست که درصدی از موها حتی پس از لیزر به رشد خود ادامه دهند. اگر منشأ موها اختلال هورمونی باشد، امکان از بین بردن آن با لیزر بسیار پایین می‌آید. در این موارد همزمان با رفع موهای زائد باید از دارو هم استفاده شود.

چند روش برای لیزر موهای زائد وجود دارد:

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت کندلا
  • لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر روبی
  • لیزر تور پالسی بالا
  • لیزر دایود
  • دستگاه IPL

دستگاه‌های الکساندرایت و دایود دو نوع پیشرفته و کاملاً شناخته شده در ایران هستند. الکساندرایت محصول آمریکاست و تمامی مجوزات و گواهینامه‌های لازم را از انجمن غذا و داروی امریکا دارد. این دستگاه از وزارت بهداشت و درمان ایران نیز تاییدیه‌های لازم را بدست آورده است.

مقایسه:

اگر بخواهیم بین دستگاه لیزر الکساندرایت و دایود مقایسه‌ای کنیم باید بگوییم که طول موج دایود بیشتر است بنابراین عمق نفوذ بیشتری خواهد داشت. دایود برای انواع پوست های متنوع و ضخامت های متفاوت مو مناسب است.

اما کاربرد الکساندرایت ساده تر است و بدون درد و عوارض جانبی رفع موهای زائد را بخوبی به انجام می‌رساند. علاوه بر این سیستم خنک‌کننده‌ای که این دستگاه دارد مزیت آن محسوب می‌شود. سیستم پرتاب یخ در این دستگاه باعث ایجاد بی‌حسی و بی‌دردی می‌شود که تقریباً در نمونه‌های دیگر نظیر ندارد.

بهترین اشعه لیزر برای رفع موهای زائد :

اگر بپرسید بهترین دستگاه لیزر موهای زائد کدام است پاسخ بدون تردید الکساندرایت خواهد بود. حتی لیزر لک صورت هم با همین دستگاه بخوبی انجام می‌شود. این دستگاه با طول موج 755 نانومتر طول موج قابل تنظیمی دارد و می‌توان میزان انرژی را برای انواع پوست و مو تعیین کرد. در جلسه اول لیزر موهای زائد می‌توانید مشاهده کنید که این دستگاه مزیت هایی مانند کارایی بالا، ماندگاری طولانی و عوارض پایین را یکجا در خود جمع کرده است.

قابل ذکر است که دایود با طول موج 810 نانو متر برای انواع پوست‌ها مناسب است. این دستگاه قدرت نفوذ بالایی دارد و حتی موهای زبر را هم از بین می‌برد.

منبع : بخش لیزر موهای زائد کلینیک سیب سبز

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک سیب سبز تهرانپارس

کلینیک تخصصی سیب سبز از سال 1388 در فضایی آرام و مناسب با بهره گیری از به روز ترین دستگاههای اروپایی و آمریکایی دارای مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) و با کادری از پزشکان و متخصصین تغذیه برای بازگرداندن زیبایی و تناسب اندام به علاقه مندان خدمات کلینیکی ارائه می نماید، در این مکان همه امکانات و منابع به گونه ای فراهم گردیده تا شما به عنوان میهمان این مجموعه به نتیجه دلخواه برسید.

اطلاعات تماس
  • 02177***** - 021778*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی