اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904184415510283

تلفن ثابت سازمانی ابری چه مزایایی نسبت به دفترکار مجازی دارد؟

کد: 139904184415510283

https://bit.ly/2Dg64BH

، (اخبار رسمی): امروزه نقش اینترنت و تکنولوژی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها روز‌به‌روز در حال افزایش است و کسب‌وکارهای بیشتری به سرویس‌های ابری روی می‌آورند. یکی از پرکاربردترین سرویس‌های ابری، تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر است که کلیه نیازهای ارتباطی سازمان‌ها را با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه برطرف کرده است

تلفن ثابت سازمانی ابری چه مزایایی نسبت به دفترکار مجازی دارد؟
تلفن ثابت سازمانی ابری چه مزایایی نسبت به دفترکار مجازی دارد؟

  امروزه نقش اینترنت و تکنولوژی در پیشبرد اهداف سازمان‌ها روز‌به‌روز در حال افزایش است و کسب‌وکارهای بیشتری به سرویس‌های ابری و اینترنتی روی می‌آورند. دلیل محبوبیت سرویس‌های ابری این است که چون بر بستر اینترنت ارائه می‌شود، کسب‌وکارها دیگر به خرید تجهیزات و سرورهای گرانقیمت نیاز ندارند و مسئولیت نگهداری و پشتیبانی از سیستم‌ها تماما بر عهده ارائه‌دهندگان خدمات است. در نتیجه کسب‌وکارها می‌توانند وقت و سرمایه خود را برای رشد و بهبود سازمان صرف کنند. یکی از پرکاربردترین سرویس‌های ابری، تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر است که کلیه نیازهای ارتباطی سازمان‌ها را با هزینه‌ای مقرون به‌صرفه برطرف کرده است. از طرف دیگر سرویسی با نام دفترکار مجازی نیز وجود دارد که سازمان‌ها برای برقراری ارتباط از آن استفاده می‌کنند. این دو سرویس شباهت‌هایی با هم دارند، اما تلفن ابری مزایا و ویژگی‌های زیادی دارد که آن را نسبت به دفترکار مجازی متمایز می‌سازد. در این مقاله قصد داریم به بررسی مفهوم این دو سرویس و مزایای تلفن ابری نسبت به دفترکار مجازی بپردازیم.

تلفن ثابت ابری چیست؟ تلفن ثابت ابری، یک سرویس مبتنی بر وب است که امکان برقراری و دریافت تماس را بر بستر اینترنت و بدون نیاز به هیچ‌گونه سخت‌افزار و سرور امکان‌پذیر می‌سازد. از سرویس‌های تلفن ابری می‌توان با ابزارهای مختلفی از جمله اپلیکیشن موبایل، پنل تحت وب و دستگاه‌های تلفن معمولی استفاده کرد. تمامی اطلاعات این سرویس در سرورهای ابری ذخیره می‌شوند و دیگر نیازی به خرید و نگهداری از سرورها و تجهیزات گرانقیمت وجود ندارد، این امر به سازمان شما در صرفه‌جویی در هزینه‌های تعمیر و نگهداری و به‌روزرسانی نیز کمک می‌کند.

با سرویس تلفن ابری می‌توانید با توجه به تعداد کارمندان و نیاز سازمانی خود، تعداد داخلی‌های متعددی تعریف کنید و از هر دستگاهی به داخلی خود دسترسی داشته باشید و به تماس‌ها پاسخ دهید. همچنین تعداد همزمانی‎ نیز قابل تعریف است و بدون نیاز به سیم‌کشی‌های طولانی می‌توانید تماس‌های متعددی را بر روی یک سرشماره سازمانی دریافت کنید. از دیگر امکانات تلفن ابری می‌توان به سیستم گزارش‌گیری، صف تماس، فکس آنلاین، تلفن گویا، مسیریابی خودکار، چت سازمانی و ... اشاره کرد.

دفترکار مجازی چیست؟ دفترکار مجازی خدماتی است که افراد دورکار و صاحبان مشاغل را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به پرداخت اجاره‌بها برای یک دفتر کار واقعی، حضور خود را در یک مکان ثبت کنند و با داشتن یک سرشماره سازمانی کسب‌وکاری حرفه‌‌ای به نظر برسند.

از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به شماره ثابت، آدرس پستی، سیستم منشی تلفنی، فکس مجازی، تلفن گویا، دایورت تماس‌ها، همزمانی، صندوق صوتی و ... اشاره کرد. دفتر مجازی به یک راه حل محبوب در فضای کاری برای افراد دورکار (فریلنسر) و کارآفرینانی تبدیل شده که از خانه کار می‌کنند اما می‌خواهند یک آدرس تجاری حرفه‌ای برای کسب‌وکار خود داشته باشند.

مزایای تلفن ابری نسبت به دفترکار مجازی همانطور که گفتیم، کارایی هر دو سرویس برای کسب‌وکارها تا حدی مشابه است، اما تلفن ابری مزایایی دارد که آن را نسبت به سرویس دفترکار مجازی متمایز می‌سازد که در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم.

1. هزینه پایین‌تر

اولین مزیت تلفن ابری هزینه پایین‌تر آن نسبت به تعرفه تماس دفاتر کار مجازی است. سیستم دفتر کار مجازی بسته‌های مکالمه را با اعتبار مشخص ارائه می‌دهد و به ازای هر دقیقه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان و هر دقیقه مکالمه اضافی، بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان هزینه خواهند داشت. اما سیستم تلفن ابری به‌گونه‌ای است که صورتحساب ماهیانه بر اساس میزان مصرف به مشترکین ارسال می‌شود. برای مثال تعرفه تماس سرویس تلفن نکسفون ۳ تومان برای تماس با خطوط ثابت و ۳۰ تومان برای تماس با خطوط همراه است و هزینه تماس درون شبکه نیز رایگان محاسبه می‌شود.

2. دسترسی نامحدود و آسان

دسترسی به تلفن ثابت ابری بسیار آسان بوده و به راحتی از هر دستگاه متصل به اینترنت با استفاده پنل تحت وب و یا اپلیکیشن موبایل در دسترس است و می‌توان به راحتی به هر فرد روی اپلیکیشن یا پنل وب داخلی تخصیص داد و امکان مکالمه وی از سرشماره سازمانی با مشتریان و خارج از سازمان را فراهم نمود. در حالی‌که برای استفاده از سرویس دفترکار مجازی لازم است شماره سازمانی را بر روی یک شماره ثابت یا همراه دایورت کنید که منجر به هزینه اضافی برای سازمان می‌شود.

3. قابلیت ارتقا

دفاتر کار مجازی مختص کسب‌وکارهای بسیار کوچک و استارت‌اپ‌ها است و با رشد کسب‌وکار، سازمان‌ها باید از سرویس‌های حرفه‌ایVoIP استفاده کنند. ولی سیستم تلفن ابری بسیار مقیاس‌پذیر بوده و تعداد داخلی و همزمانی آن با صرف هزینه‌ای بسیار کم قابلیت ارتقای نامحدود دارد و در نتیجه کسب‌وکارها هیچ نگرانی بابت نیازمندی‌های زمان رشدشان نخواهند داشت. همچنین کلیه این تغییرات از طریق پنل وب مدیریتی تلفن ابری در مدت زمانی بسیار کم صورت می‌گیرد. به همین دلیل است که علاوه بر استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای کوچک، بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ نیز به استفاده از تلفن ابری روی آورده‌اند.

4. مالکیت دائمی خطوط

بسیاری از سرویس‌های تلفن ابری نظیر نکسفون به‌طور مستقیم از شرکت FCP خریداری می‌شود و مالکیت خطوط دائمی خواهد بود و کسب‌وکار نگرانی بابت از دست دادن شماره خود نخواهد داشت، ضمن آن‌که در صورت جابجایی یا داشتن شعب مختلف در هر جایی از کشور، امکان استفاده از همان سرشماره وجود دارد. اما شماره تلفنی که دفترکار مجازی در اختیار افراد قرار می‌دهد، با واسطه خریداری می‌شود و در صورت بروز هرگونه مشکل در دفاترکار مجازی، شماره تلفن از دست می‌رود.

5. امکانات جانبی رایگان

امکانات ارتباطی دیگری مانند فکس آنلاین، تلفن گویا، چت سازمانی و فضای ذخیره‌سازی، انتقال تماس، گزارش‌گیری تماس‌ها و ... نیز وجود دارد که کم و بیش در هر دو سرویس ارائه می‌شود. در سرویس تلفن ابری بدون نیاز به پرداخت مبلغ اضافی، تمامی این امکانات به صورت رایگان در اختیار سازمان‌ها قرار می‌گیرد، اما در سرویس دفترکار مجازی هریک از این امکانات هزینه جداگانه‌ای خواهند داشت.

سرویس تلفن ثابت سازمانی ابری به دلیل مزایا و امکانات متعددی که دارد، بهترین انتخاب برای کسب‌وکارهایی است که به دنبال راهکار ارتباطی مقرون‌ به‌صرفه‌ای هستند. سرویس نکسفون پرو اولین تلفن ثابت سازمانی مبتنی بر ابر در ایران است که  بر بستر اینترنت دسترسی امنی به تلفن سازمانی را برای کسب‌وکارها فراهم آورده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، لطفا این فرم را تکمیل نمایید تا واحد فروش نکسفون در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اینترنت و پهنای باند رسپینا

شرکت داده پردازی رسپینا با هدف اعتلای صنعت فن آوری اطلاعات و ارتباطات درکشور درسال ۱۳۸۱ تاسیس گردید. موسسین شرکت که از نخبگان رشته های سخت افزاری و نرم افزاری از دانشگاه های معتبر بوده و دارای سابقه فعالیت های پژوهشی و کاربردی در رشته های مختلف IT می باشند، با هدف گسترش این صنعت در زمینه ارائه خدمات اینترنت و شبکه های کامپیوتری اقدام به تاسیس شرکت رسپینا نموده اند. با توجه به رشد روزافزون صنعت IT در جهان، و فاصله نسبتاً زیاد کشور ما با کشورهای پیشرو در این زمینه علی رغم وجود متخصصین تراز اول و مطرح در سطح جهانی، این فاصله غیرقابل قبول بوده و وظیفه ملی افراد توانا که می توانند قدمی در این راه بردارند سنگین تر می گردد. لذا شرکت رسپینا با هدف ایجاد اشتغال، توسعه و ارتقای صنعت IT در زمینه های مختلف قدم در این راه گذاشته و تلاش مستمر درجهت نائل شدن به اهداف فوق می نماید. اعضای تیم فنی شرکت داده پردازی رسپینا همواره اطلاعات خود را با اتکا به بروزترین تکنولوژی کشورهای پیشرفته در صنعت IT پیش برده و دارای مدارک معتبر متعددی در زمینه های مختلفی نظیر شبکه ، نرم افزار، امنیت سیستمها و سایر زمینه ها می باشند. هسته اصلی مدیریت این شرکت شامل اعضای اصلی تیم روبوکاپ دانشگاه تهران هستند. این تیم در تمام مسابقات داخلی همواره بهترین نتایج را کسب نموده و از جمله موفقیتهای آنها در عرصه مسابقات جهانی عبارتند از: کسب دیپلم افتخار در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۱ در کشور آمریکا و مقام نهم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور ژاپن و مقام چهارم در مسابقات جهانی روبوکاپ سال ۲۰۰۲ در کشور آلمان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]