اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294438014157

محصول تازه شرکت پارسمان شیمی رونمایی شد

کد: 139904294438014157

https://bit.ly/2Bujfi5

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه شرکت پارسمان شیمی با نام افزودنی های بتنی از طریق فروش مستقیم کارخانه و نمایندگی های پارسمان شیمی به بازار عرضه شد.

محصول تازه شرکت پارسمان شیمی رونمایی شد.
محصول تازه شرکت پارسمان شیمی رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی شرکت پارسمان شیمی ، از سال 1394، در نمایشگاه های مربوطه معرف محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، افزودنی بتن  که در حوزه  محصولات شیمیایی در صنعت ساختمان  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای را ارائه کند. محصــولات پارسمان شیمی که با کد فلوئنتیس ارائـه می‌شوند، قابل استفاده در رده‌های مقاومتی متوسط و بالای بتن بوده و منجر به افزایش کارایی بتن تازه می‌گــردد.

این محصولات به دلیل قابلیت بسیار بالا درکاهش مقدار آب و در نتیجه کاهش مقدار آب به سیمان، باعث افزایش مقاومت بتن شده و نفوذپذیری آن را در برابر عواملی نظیــر کلر و سولفات کاهش می‌دهد.

تنـــوع این دسته از محصولات به مجریان و استفاده کنندگان این فرصت را می‌دهد که با توجه به شرایطی دمایی و آب و هوایی، جزئیات و حجـم پروژه مناسب‌ترین و بهینه‌ترین انتخاب را با پارسمان شیمی داشته باشند.

گروه محصولات دیرسخت شونده پارسمان شیمی با کنترل زمـــان گیرش و ایجـــــــاد کارایی موجب بهبود مشخصات مکانیکی بتن می‌شود. این محصـــول با ایجاد تاخیر کنتــــــرل شده درگیرش ملات و بتن و جلوگیــــــری از سفت شـــدگی آن سبب سهولت در بتنریزی و پرداخت سطوح می‌گردد.

استفــــاده از این محصول برای بتن‌ریــزی در شرایط دمایی گرم، بتن ریزی حجیم و حمل و یا نگهداری بتن تازه در زمان طــــولانی توصیه می‌شود.

 جناب آقای مهندس محسن شهادیفر مدیرعامل شرکت خانه سازی پارسمان سازه، تولید این محصول را نتیجه زمان صرف شده برای تولید محصول کار در این مجموعه دانست و گفت: فرایندهای تولید محصول برای تولید این محصول از  زمان آغاز پروژه تولید محصول آغاز و تا به امروز در حال توسعه محصولات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خانه سازی پارسمان سازه

پارسمان شیمی: شرکت خانه‌سازی پارسمان‌سازه (بخش پارسمان شیمی) با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صنعت ساختمـان، با تکیه بر تجــربه و دانش فنی کارشناسان خود، همواره شرکتی پیشرو در راستای ارتقا کیفی صنعت ساخت و ساز بوده است. گروه پارسمان به عنوان مجموعه‌ای فنی و تخصصی در دو واحد پارسمان ‏کوبیاکس ایران (مالک انحصــــــاری تکنولوژی کوبیاکس در ایـران ) و پارسمان شیمی ساختمان ایجاد گردیده است. در راستای توسعه فعالیت گروه پارسمان و با تکیه بر مطالعات انجـام شده در بخش تحقیق و توسعه، واحد پارسمان شیمی ساختمان در سال 1394 با هدف ارتقــا کیفی صنعت ساخت و ساز تاسیس شد. با توجه به نگاه دانش محور گروه پارسمـــــان، پارسمان شیمی ساختمان به عنوان واحدی فنی و مهندسی در حوزه محصولات شیمیایی مورد استفاده در صنعت ساختمــان فعالیت دارد. پارسمان شیمی با تکیه بر تجربه و دانش از یک سو وارتبـاط مناسب با مراجع فنی و دانشگاهی و کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی از سویی دیگر، سعی در ارائه بهترین پاسخ به نیازهای این حوزه دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان