اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905314506814157

محصول تازه خانه سازی پارسمارن سازه بخش پارسمان شیمی رونمایی شد

ارائه  FLUENTIS HS-550 Parsman Chemical® به بازار  ساختمان سازی

کد: 139905314506814157

https://bit.ly/3j8iDil

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه خانه سازی پارسمارن سازه بخش پارسمان شیمی با نام فوق روان کننده فلوئنتیس در محل رونمایی از محصول رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه  FLUENTIS HS-550 Parsman Chemical® به بازار  ساختمان سازی
ارائه  FLUENTIS HS-550 Parsman Chemical® به بازار  ساختمان سازی

به گزارش روابط عمومی خانه سازی پارسمارن سازه بخش پارسمان شیمی، تاریخ رونمایی، محل رونمایی از محصول میزبان رونمایی از FLUENTIS HS-550Parsman chemical® -، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه افزودنی های بتنی  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر عملکرد بالا را ارائه کند تا این خدمت تازه کاهنده قوی میزان آب در کارایی یکسان،افزایش دهنده بسیار قوی کارایی در نسبت آب به سیمان یکسان،کاهنده همزمان میزان آب و سیمان،حفظ کارایی طولانی مدت بتن در آب و هوای گرم و حمل در مسافت‌های طولانی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، FLUENTIS HS-550 Parsman Chemical®  دارای محاسنی است که اعم از حفظ کارایی طولانی مدت بتن در آب و هوای گرم و حمل در مسافت‌های طولانی واکنش‌پذیری ویژه پلی‌کربوکسیلات با بهینه‌سازی فنی و اقتصادی، امکان فرمولاسیون سازگار با سیمان‌های مختلف را فراهم می‌نماید.  است و می‌تواند باعث دستیابی به بتن با مقاومت بالا ≥ C85. شود.

مهندس شهادیفر مدیرعامل خانه سازی پارسمارن سازه بخش پارسمان شیمی، تولید این محصول را نتیجه سالها تلاش مهندسین برای تولید محصول دانست .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خانه سازی پارسمان سازه

پارسمان شیمی: شرکت خانه‌سازی پارسمان‌سازه (بخش پارسمان شیمی) با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صنعت ساختمـان، با تکیه بر تجــربه و دانش فنی کارشناسان خود، همواره شرکتی پیشرو در راستای ارتقا کیفی صنعت ساخت و ساز بوده است. گروه پارسمان به عنوان مجموعه‌ای فنی و تخصصی در دو واحد پارسمان ‏کوبیاکس ایران (مالک انحصــــــاری تکنولوژی کوبیاکس در ایـران ) و پارسمان شیمی ساختمان ایجاد گردیده است. در راستای توسعه فعالیت گروه پارسمان و با تکیه بر مطالعات انجـام شده در بخش تحقیق و توسعه، واحد پارسمان شیمی ساختمان در سال 1394 با هدف ارتقــا کیفی صنعت ساخت و ساز تاسیس شد. با توجه به نگاه دانش محور گروه پارسمـــــان، پارسمان شیمی ساختمان به عنوان واحدی فنی و مهندسی در حوزه محصولات شیمیایی مورد استفاده در صنعت ساختمــان فعالیت دارد. پارسمان شیمی با تکیه بر تجربه و دانش از یک سو وارتبـاط مناسب با مراجع فنی و دانشگاهی و کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی از سویی دیگر، سعی در ارائه بهترین پاسخ به نیازهای این حوزه دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان