اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904294438214157

با هدف به روزرسانی سایت شرکت پارسمان شیمیانجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت پارسمان شیمی 

کد: 139904294438214157

https://bit.ly/2WFnIFM

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید شرکت خانه سازی پارسمان سازه با نام تجاری پارسمان شیمی  از  بهمن 98 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت  پارسمان شیمی 
ارتقا و بهینه سازی سایت شرکت پارسمان شیمی 

به گزارش روابط عمومی شرکت خانه سازی پارسمان سازه با نام تجاری پارسمان شیمی، وبسایت این شرکت فعال در محصولات شیمیایی از تاریخ بهمن 98 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس http://parsmangroup.com/fa/parsman-shimi در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های محصولات-نمایندگی ها-پروژه ها به فهرست وبسایت اضافه و امکان ثب نظر و مشاهده کامل اطلاعات تمام محصولات  برای مخاطبان میسر شده است.
جناب آقای مهندس شهادیفر مدیرعامل شرکت خانه سازی پارسمان سازه با نام تجاری پارسمان شیمی با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و ارتقاکیفی صنعت ساخت و ساز و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: 
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس با این به روزرسانی و با تکیه بر تجربه و دانش از یک سو وارتبـاط مناسب با مراجع فنی و دانشگاهی و کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی از سویی دیگر، سعی در ارائه بهترین پاسخ به نیازهای این حوزه داریم.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت خانه سازی پارسمان سازه

پارسمان شیمی: شرکت خانه‌سازی پارسمان‌سازه (بخش پارسمان شیمی) با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه صنعت ساختمـان، با تکیه بر تجــربه و دانش فنی کارشناسان خود، همواره شرکتی پیشرو در راستای ارتقا کیفی صنعت ساخت و ساز بوده است. گروه پارسمان به عنوان مجموعه‌ای فنی و تخصصی در دو واحد پارسمان ‏کوبیاکس ایران (مالک انحصــــــاری تکنولوژی کوبیاکس در ایـران ) و پارسمان شیمی ساختمان ایجاد گردیده است. در راستای توسعه فعالیت گروه پارسمان و با تکیه بر مطالعات انجـام شده در بخش تحقیق و توسعه، واحد پارسمان شیمی ساختمان در سال 1394 با هدف ارتقــا کیفی صنعت ساخت و ساز تاسیس شد. با توجه به نگاه دانش محور گروه پارسمـــــان، پارسمان شیمی ساختمان به عنوان واحدی فنی و مهندسی در حوزه محصولات شیمیایی مورد استفاده در صنعت ساختمــان فعالیت دارد. پارسمان شیمی با تکیه بر تجربه و دانش از یک سو وارتبـاط مناسب با مراجع فنی و دانشگاهی و کشورهای پیشرفته و صاحب تکنولوژی از سویی دیگر، سعی در ارائه بهترین پاسخ به نیازهای این حوزه دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان