اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904314445314583

دنیای دوست داشتنی بوت و نیم بوت

محبوب ترین مدل‌های بوت و نیم بوت زنانه در سال 98

کد: 139904314445314583

https://bit.ly/3hoEUr5

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی چندین مدل از محبوب ترین بوت ها و نیم بوت های چرم زنانه

محبوب ترین مدل‌های بوت و نیم بوت زنانه در سال 98
فروش محبوب ترین انواع بوت و نیم بوت چرم سورنا

از آنجایی که یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار در تیپ و استایل خانمها کفش مورد استفاده آنهاست سعی کنید با وسواس بیشتری پیرو مد باشید! از آنجایی که کفش شما نشان دهنده سلیقه شخصی و سبک منحصر به فرد باشد، انتخاب بوت چرم زنانه و یا یک نیم بوت زیبا از بین مدلهای متفاوت آن می‌تواند امری سخت و حساس برای خانم‌ها باشد. به همین منظور شاید بهتر باشد قبل از تهیه بوت و نیم بوت برای خانمها انواع آن را بشناسید تا بدانید که هرکدام برای چه استایل‌هایی مناسب‌تر است.

بوتی، نیم بوت پاشنه دار

بوتی یکی از معروف ترین انواع نیم بوت چرم زنانه است که دارای پاشنه می‌باشد؛ این نیم بوت ظریف زنانه که با پاشنه خود از معروف‌ترین کفش‌های مراسم‌های مدلینگ به شمار می‌رود، هم در استایل‌های پادیزی مورد استفاده قرار گرفته و هم در فصل سرد سال. بوتی به عنوان یکی از چندین مدل نیم بوت چرم زنانه موجود در بازار گاهی در ست‌های بهاری نیز دیده شده است.

بوتی که در مدل‌های مختلفی با سایز های متفاوت پاشنه از طریق گرفته تا پاشنه‌هایی پهن و کوتاه تر خریداری می‌شود را می‌توانید با انواع پیراهن و دامن و شلوارهای جین زاپ دار ست کنید. اگر تابحال درباره خرید بوت چرم و یا نیم بوت تاکید کردیم که دقت کنید در خرید بوت دقت به جزئیات می‌بایست دو برابر باشد!

سایر مدل‌های جذاب و خاص بوت زنانه چرمی

  • بوت چرم جلو باز زنانه؛ بوت چرم زنانه جلو باز که به Peep-Toe Boots نیز معروف است، استایل زمستانی از صندل‌های تابستانی است! همانطور که می‌دانید بوت چرم زنانه و نیم بوت مختص فصل سرد سال است اما این درحالیست که بوت جلو باز یک ترکیب تازه و چهار فصل است.
  •  اگر فردی هستید با شخصیت رازآلود این نوع بوت چرم زنانه که انواع آن در تولیدی کیف و کفش موجود می‌باشد به شما توصیه می‌شود. این ترکیب عجیب، بخش آیکونیک استایل شما را تشکیل خواهد داد. با این اوصاف اگر بوت جلو باز یک ترکیب جوان پسند ات اما برای مصارف اداری و مجالس رسمی پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید این مدل بوت چرم زنانه را با مدل‌های مختلف شلوار جین، لگینیگ، پیراهن و دامن ست کنید.
  • بوت چرم بایکر زنانه؛ علاقمندان به متال و پانک و راک معمولا از این نوع بوت زنانه که با نام Biker Boots شناخته می‌شود استفاده می‌کنند. در طراحی این نوع بوت‌های زنانه چرمی سگک‌ها و جزئیات فلزی خاص بکار رفته است. بوت بایکر همواره از دوام بالایی برخوردار هستند و در صورت خاکی شدن استفاده از واکس شاید آخرین موضوعی است که به آن فکر کنید چرا که این نوع بوت‌ها حتی با خاکی شدن نیز در استایل شما خود را به خوبی نشان دهند.

منبع: دنیای دوست داشتنی بوت و نیم بوت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چرم سورنا

سورنا با بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور، مفتخر است که تولید محصولات چرمی اعم از کیف، کفش، کیف پول و کمربند را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس