اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906194540314583

نیم بوت چرم بخریم یا نه؟

کد: 139906194540314583

https://bit.ly/35uuRy8

، تهران , (اخبار رسمی): ورود نیم بوت زنانه به دنیای مدنیم بوت های زنانه هم مانند بوت زنانه در سبک و میزان بلندی با یکدیگر فرق می کنند. نیم بوت به مدل کفش زنانه ای گفته می شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند.در این مقاله در مورد مزایای خرید نیم بوت خواهیم خواند.

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مدنیم بوت های زنانه هم مانند بوت زنانه در سبک و میزان بلندی با یکدیگر فرق می کنند. نیم بوت به مدل کفش زنانه ای گفته می شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند. نیم بوت ها تنها کفش هایی هستند که هم در مدل های مختلف کفش مردانه یافت می شوند و هم در مدل های مختلف کفش زنانه وجود دارند و مورد استفاده خانم ها و آقایان هستند.

نیم بوت زنانه برای اولین بار در سال ۱۸۰۴ به دنیای مد معرفی شد. جالب آنکه در طراحی اولین نیم بوت های زنانه تفاوتی در پای چپ و راست وجود نداشت. در سال های بعد بوت زنانه جلو مربعی به وجود آمد و بین سال های  ۱۸۳۵ تا ۱۸۷۰ به مد روز آن زمان تبدیل شد. نیم بوت زنانه از قرن ۱۹ در میان خانم ها محبوبیت پیدا کرد. در گذشته نیم بوت ها مشخصا با شلوارهای پارچه ای پوشیده می شدند، اما در سال های اخیر این مدل کفش زنانه با لباس ها و استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید نیم بوت زنانه

اگر نیم بوت زنانه را به درستی مورد استفاده قرار دهید، این مدل کفش زنانه می تواند پاهای کوتاه را بلندتر نشان دهد و ظاهر پاهای درشت را لاغرتر کند؛ اما اگر به درستی از آن ها استفاده نکنید عکس این اتفاق را شاهد خواهید بود. خریداران بوت زنانه برای خرید باید به این نکته توجه کنند که بوت زنانه باید با قد و شکل بدن هماهنگی داشته باشد تا نتیجه آن ظاهری زیبا باشد.

نکات مهم برای خرید نیم بوت زنانه

در ادامه نکات و استراتژی هایی عملی برای خرید یک جفت نیم بوت زنانه مناسب ارائه می شود.

نیم بوتی بخرید که متناسب با پاهایتان باشد

نکته مهم، انتخاب نیم بوتی است که اندازه درستی برای پا، ساق پا و مچ پا داشته باشد؛ تا ظاهری متعادل و متناسب به ارمغان بیاورد. مثلاً، هر مدل کفش زنانه با پاشنه میخی باعث می شود که ساق پاهای درشت، پهن تر به نظر برسند؛ ولی همین مدل کفش زنانه، ساق پاهای باریک را پرتر نشان می دهند و پاهایی شبیه به سوپر مدل ها به وجود می آورد. به همین ترتیب، نیم بوت های لژدار، ساق و مچ پاهای لاغر را لاغرتر نشان می دهد، اما ساق پاهای درشت را بلند تر می کنند و همین موضوع باعث می شود که ساق پا لاغرتر به نظر برسد. بنابراین، در هنگام انتخاب نیم بوت زنانه اندازه ساق و مچ پا را حتما در نظر بگیرید.

نیم بوت چرم زنانه

فصل سرما علی رغم تما سدی‌های خود می‌تواند فصلی جذاب و پرهیجان برای بانوان علاقمند به مد و استایل باشد. در این فصل می‌توان از پوشش‌های متفاوت تری برای خوش پوش بودن استفاده کرد! یکی از اقلامی که در این فصل برای خانم‌ها از اهمیت بالایی برخودار است نیم بوت های چرم می‌باشد. تهیه نیم بوت چرم زنانه در کنار اینکه گرمای لازم برای پای شما را در این فصل تامین می‌کند، جلوه و زیبایی خاصی را به همراه دارد که شما را به بانویی شیک پوش مبدل خواهد کرد

فروش ویژه نیم بوت چرم زنانه در فروشگاه سورنا

تولیدی کیف و کفش چرم سورنا همواره با نزدیک شدن به پایان فصل سرما فروش نیم بوت چرم زنانه خود را به صورت ویژه و با تخفیف‌های متنوع آغاز کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چرم سورنا

سورنا با بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور، مفتخر است که تولید محصولات چرمی اعم از کیف، کفش، کیف پول و کمربند را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | مد و لباس