اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906044515714583

راهنمای خرید کفش شیک مجلسی

کد: 139906044515714583

https://bit.ly/2Ge5bLC

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله در مورد باید و نباید های خرید کفش شیک مجلسی خواهیم خواند. نکاتی که می توانند برای خرید کفش چرم مجلسی در هنگام خرید به شما کمک کننده باشد. با مد نظرقرار دادن این نکات می توانید یک خرید موفق برای تجربه کنید.

آیا به دنبال خرید یک کفش مجلسی چرم شیک هستید اما نمی دانید باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهید؟ با مطالعه این مقاله می توانید نکات کاربردی برای خرید یک کفش شیک را بدانید و یک خرید موفق انجام دهید. با اخبار رسمی چرم سورنا همراه باشید.

به طور کلی تمامی کفش‌هایی که در مراسم عروسی و یا تولد و یا یک ملاقات رسمی می‌پوشید به عنوان کفش مجلسی در بازار به فروش می‌رسند؛ اگر بخواهیم به بیان ساده تر برای شما کفش مجلسی را برای شما توضیح دهیم به کفش‌هایی که مناسب برای یک مراسم به خصوص هستند کفش مجلسی می‌گویند؛ برای مثال شما برای یک مراسم عروسی کفش مجلسی مناسبی را تهیه می‌کنید با این تفاوت که این کفش مجلسی تنها مناسب برای استفاده در مراسم عروسی است!! انواع کفش‌های مجلسی زنانه به شرح زیر هستند.

کفش پاشنه سه سانت

کفش پاشنه بلند کلاسیک

کفش لژدار

کفش پاشنه ده سانتی

کفش پاشنه تخم مرغی

کفش پاشنه ده سانتی با لژ

کفش با پاشنه کمر باریک

کفش پاشنه هرمی

کفش با پاشنه پهن مستطیلی

نکته که که باید هنگام خرید کفش شیک و مجلسی بدانید این است که هر کفشی که فروشنده به شما پیشنهاد می دهد کفش شیک و مجلسی نیست!

همانطور که دیدید کفش‌های مجلسی انواع مختلفی دارند، اینکه کدام یک از اینها مناسب تر هستند علاوه بر مکانی که قصد استفاده از آن را دارید به عوامل دیگری همچون جنس، برند و ... نیز بستگی دارند. برای انتخاب کفش مجلسی خوب اول باید به جنس کفش توجه کنید. کیفیت جنس رویه و دور دوزی بسیار مهم است. بهترین جنس کفش مجلسی چرم می‌باشد. کفش‌های مجلسی چرم و یا غیر چرم عمدتا با تزئینات که بر روی آنها طراحی شده است عرضه می‌شوند؛ به همین منظور سعی کنید در هنگام خرید کفش مجلسی به این تزئینات توجه کنید.این موضوع  بسیار مهم است که تزئینات بعد از مدتی دلتان را نزند. بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.رنگ دیگر معیاری است که در کفش‌های مجلسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.  در کنار اینکه به راحتی و نرم بودن کفش چرم مجلسی توجه بهتر است تزئینات کفش مجلسی به میزان کم ولی موثر باشد.ید در خاطر داشته باشید که کفشتان با رنگ لباستان نیز هارمونی مناسبی داشته باشد. کفش مجلسی باید راحت باشد. در نظر داشته باشید اگر کفش مجلسی شما ناراحت باشد شما زود خسته و کلافه می شوید. بنابراین در عین زیبا بودن به راحتی آن نیز توجه کنید. سعی کنید کفش مجلسی که خریداری می‌کنید سایزی مناسب داشته باشد. چرا که سایز نامناسب عاملیست که باعث می‌شود نیمه های مجلس مجبور به پا برهنه شدن یا تعویض کفش نداشته باشید. سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید. و به عنوان آخرین نکته  در این بخش سعی کنید کفش مجلسی بند دار بخرید! چرا که بند به منزله یک تکیه گاه عمل می‌کند و ساق پای شما را محکم و ثابت نگه می‌دارد. سایز کفش مناسب خود را انتخاب کنید و از خرید کفش های کیپ بپرهیزید و هرچند که فروشنده به شما خواهد گفت کفش جا باز می کند اما باید بدانید کفش مجلسی تا بخواهد جا باز کند باید چندین و چند مجلس عذاب بکشید.

در پایان دوباره توصیه می کنیم که به پیشنهاد ما مهم ترین نکته در زمینه خرید کفش مجلسی این است که کفش قبل از هر چیزی به سلامتی شما آسیب نرساند. با احترام، چرم سورنا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چرم سورنا

سورنا با بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور، مفتخر است که تولید محصولات چرمی اعم از کیف، کفش، کیف پول و کمربند را برعهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس