اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905014453514644

کار چی داری!؟ بسپارش به دیگران... از تخصصت هم درآمد کسب کن!

کد: 139905014453514644

https://bit.ly/3jLcZDW

، تهران , (اخبار رسمی): کار چی داری؟ فرقی ندارد! کافی است هر جا هستید، سریع و به‌سادگی یک درخواست در سامانه کارچی‌داری ثبت کنید؛ تا متخصصان زیادی در شاخه‌های مختلف به همه نیازها و سفارش‌هایتان پاسخ دهند. همچنین هر شغل یا تخصصی دارید، به‌راحتی خود و توان‌مندی‌تان را به تعداد زیادی از مردم معرفی و پیشنهاد کار دریافت کنید.

کار چی داری!؟ بسپارش به دیگران... از تخصصت هم درآمد کسب کن!
کار‌چی‌داری: سامانه هوشمند سفارش خدمات و انجام کار

آسوده باشید! کارتان را با بودجه‌بندی شفاف به کارچی متخصص بسپارید و فرآیند انجام سفارش‌ را به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین پیگیری کنید... خودتان هم می‌توانید کارچی شوید و با تخصص‌تان درآمد کسب کنید!

کار را به کاردان نه... به کارچیِ کاردان بسپارید!

کولر، پکیج یا یخچال خانه یا محل کارتان خراب است و نیاز به سرویس و تعمیر دارد؟ لازم است بدنه، تأسیسات، لوله‌کشی، رنگ‌آمیزی دیوار، کف‌پوش، فضای سبز یا قسمتی دیگر از ساختمان‌تان ایجاد، اصلاح یا بازسازی شود؟ منزل یا شرکت‌تان احتیاج به نظافت و ضدعفونی دارد؟ به‌خاطر مشغله‌تان امکان رفتن به محلی یا انجام کاری در شهر خود یا دیگر جاهای ایران و حتی جهان را ندارید؟ نیاز به خدمات پزشکی یا پرستاری در مکان موردنظرتان دارید؟ قصد دارید درس یا مهارتی را فرا بگیرید؟ شاید هم حیوان خانگی‌تان باید مراقبت، پیرایش مو یا عقیم‌سازی شود...

کار چی دارید؟ مگر فرقی هم دارد!؟ کافی است هر جا هستید، سریع و به‌سادگی یک درخواست در سامانه کارچی‌داری ثبت کنید؛ تا متخصصان زیادی را پیدا کنید که به تمامی نیازهای روزمره‌تان پاسخ دهند: بنا، لوله‌کش، نقاش ساختمان، تعمیرکار خودرو یا لوازم خانگی، سرویس‌کار پکیج و شوفاژ و کولر، مربی شنا و بدن‌سازی، معلم خصوصی مدرسه و کنکور، پرستار و مراقب سالمندان، کارپرداز شخصی، لیدر (راهنمای) محلی تور، نگه‌دارنده حیوان خانگی و ...

مدارک شخصی و حرفه‌ای این «کارچی»ها پیش از واگذاری سفارش به آن‌ها، دریافت و صحت‌سنجی در سامانه تأیید شده است.

نگران هزینه‌های انجام کار هم نباشید... در کارچی‌داری قبل از شروع سفارش، خود شما بودجه‌ای را که برای آن در نظر گرفته‌اید، تعیین می‌کنید!

همچنین تمامی سفارش‌ها و فرآیند انجام آن به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین قابل پیگیری است.

با تخصص‌تان درآمد بسازید!

هر شغل یا تخصصی که دارید، در سامانه کارچی‌داری، به‌راحتی خود و توان‌مندی‌تان را به تعداد زیادی از مردم معرفی و پیشنهاد کار دریافت کنید. دو سه سالی است دوره رونق کسب‌وکارهای مبتنی بر فریلنسری (آزادکاری) شروع شده؛ بخصوص این روز‌ها که شیوع ویروس کرونا (COVID-19) بیشتر شهروندان را خانه‌نشین، دورکار یا دست‌کم محتاط کرده است.

دسترسی به سامانه

سامانه کارچی‌داری، شامل وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن است. اَپ KarChiDari را می‌توانید از بازارهای مختلف برای انواع گوشی‌های هوشمند دریافت کنید. نشانی سایت www.karchidari.com است و اپلیکیشن وب در www.karchidari.app قابل دسترسی است.

در کار‌چی‌داری، علاوه بر شاخه‌ها و موضوعات پیش‌فرض برای انجام کار، شما می‌توانید در زمینه‌ها و موضوعات جدید مورد نظر خود نیز اعلام نیاز به خدمات تخصصی را ثبت کنید و منتظر دریافت پیشنهادها بمانید. مطمئن باشید تجربه موفق و خوشایندی خواهید داشت.

در کار‌چی‌داری، با چند کلیک استخدام کنید یا استخدام شوید... به همین راحتی!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کار چی داری

کارچی‌داری یک سامانه هوشمند سفارش خدمات و انجام کار است. تنها با ثبت یک سفارش در سامانه کارچی‌داری، می‌توان متخصصان زیادی را در شاخه‌های مختلف پیدا کرد که به تمامی نیازهای روزمره‌ پاسخ دهند. مدارک شخصی و حرفه‌ای این «کارچی»ها پیش از واگذاری سفارش به آن‌ها، دریافت و صحت‌سنجی شده است. در کارچی‌داری هزینه انجام کار را هم خود کارفرما تعیین می‌کند. همچنین تمامی سفارش‌ها و فرآیند انجام آن به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین قابل پیگیری است. هر فرد با هر شغل یا تخصصی که دارد نیز می‌تواند با ثبت‌نام در سامانه کارچی‌داری در جایگاه فریلنسر، به‌سادگی خود و توان‌مندی‌هایش را به تعداد زیادی از مردم معرفی و به‌عنوان کارچی پیشنهاد کار دریافت کند. سامانه کارچی‌داری، شامل وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن است. اَپ KarChiDari از بازارهای مختلف برای انواع گوشی‌های هوشمند قابل دریافت است. نشانی سایت www.karchidari.com است و اپلیکیشن وب در www.karchidari.app قابل دسترسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]