اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905144475214644

از تخصصت هم درآمد بساز!

کار چی داری؟ نظافت منزل؟ بسپارش به کارچی

کد: 139905144475214644

https://bit.ly/3a9uJEn

، تهران , (اخبار رسمی): پیدا کردن یک نظافتچی کاربلد، توان‌مند و قابل اعتماد، این روزها خیلی سخت است! همه‌گیری ویروس کرونا هم مزید بر علت شده. اما ما راه‌حلی پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید با هزینه مناسب، یک نظافتچی خانم یا آقا در اختیار بگیرید که در عین برخورداری از مهارت کافی، از نظر رفتاری و شخصیتی نیز دارای صلاحیت باشد.

کار چی داری؟ نظافت منزل؟ بسپارش به کارچی
کارچی‌داری: سامانه هوشمند سفارش خذمات و انجام کار

پیدا کردن یک نظافتچی کاربلد، توان‌مند و قابل اعتماد، این روزها دشوار است؛ اما در سامانه هوشمند سفارش خدمات، می‌توانید ماهرترین و نزدیک‌ترین «کارچی» به خود را میان تعداد زیادی مختصص خانم یا آقا بیابید

اگر به چند سال قبل برگردیم، صحبت در مورد استفاده از خدمات آنلاین برای نظافت، تا حدی عجیب و دور از ذهن بود. البته بدون شک، آن زمان افراد وقت و حوصله بیشتری برای تمیزکاری منزل خود داشتند. تمام اعضای خانواده در این کار به یکدیگر کمک می‌کردند؛ یا یک کارگر نظافتچی مورد اعتماد، سال‌ها نه تنها نظافت خانه یک شخص، بلکه تمام اقوام و همسایگان او را هم عهده‌دار بود و با گذشت زمان، انگار به عضوی از آن خانواده‌ها تبدیل می‌شد!
ولی در دنیای شلوغ امروزی که انواع مشغله‌ها و گرفتاری‌های روزمره، به‌شدت مردم را درگیر کرده، نوع روابط خویشاوندی و همسایگی نیز دستخوش تغییر شده است. بزرگ شدن شهرها و افزایش ترافیک باعث شده تا امکان این‌که یک نفر بتواند روزانه به نقاط مختلف و دور از هم مراجعه کند، دیگر وجود نداشته باشد. اعتماد به افراد ناشناس هم دشوار است و خانواده‌ها مایل نیستند هر کسی را به حریم خصوصی خانه خود راه دهند. از طرفی، عده کمی از مردم، هنوز فرصت یا توان آن را دارند که خودشان کار تمیز کردن خانه را انجام دهند.
در چند ماه اخیر، همه‌گیری ویروس COVID-19 (کرونا) هم مزید بر علت شده، تا شهروندان در پذیرفتن آدم‌های غریبه برای ورود به خانه‌شان وسواس خیلی بیشتری به خرج دهند.
خلاصه... پیدا کردن یک نظافتچی کاربلد، توان‌مند و قابل اعتماد، این روزها بسیار سخت است!

اما اینترنت اینجا هم به کمک آمده و حالا استفاده از خدمات آنلاین نظافت خانه، بیشتر از همیشه طرفدار پیدا کرده است. روزبه‌روز بر تعداد استفاده‌کنندگان این خدمات برای تمیزی داخل و بیرون منازل بیشتر اضافه می‌شود و کاربران سامانه هوشمند سفارش خدمات، می‌توانند ماهرترین و نزدیک‌ترین «کارچی» را از بین تعداد زیادی مختصص خانم یا آقا انتخاب کنند.

 نظافت خانه شامل کدام خدمات است؟

وقتی از نظافت منزل حرف می‌زنیم، معمولاً منظورمان این دسته از خدمات است:

- گردگیری و جاروکشی

- نظافت محیط خانه و اتاق‌ها

- تمیز کردن لوسترها، هواکش‌ها و ...

- کف‌شویی و دیوارشویی

- نظافت کابینت و لوازم آشپزخانه

- تمیزکاری حمام و سرویس‌های بهداشتی

- پاک‌کردن شیشه و پنجره‌های داخلی

- شست‌و‌شوی ظروف و لباس‌ها

- باز کردن، شست‌وشو و نصب پرده‌ها

- رفت‌وروب و تمیز کردن فضای بیرونی خانه (حیاط، راه‌پله‌ها و مشاعات ساختمان)

هر چند ممکن است کارفرما بسته به مورد، نیازهای دیگری هم مرتبط با خدمات پاکیزگی و نظافت منزل هم داشته باشد.

مزیت‌های خدمات نظافتی کارچی‌داری

- پیدا کردن افراد مطمئن و قابل اعتماد بسیار مهم است. مدارک شخصی و حرفه‌ای کارچی‌ها پیش از واگذاری سفارش به آن‌ها در سامانه دریافت و صحت‌سنجی می‌شود.

- سامانه کارچی‌داری، محدودیت زمانی و مکانی ندارد. کافی است هر جا هستید و هر ساعت از شبانه‌روز، سریع و به‌سادگی یک درخواست در آن ثبت کنید؛ تا متخصصان زیادی را پیدا کنید که به تمامی نیازهای روزمره‌تان پاسخ دهند. زمان ورود و خروج کارچی را هم خودتان تعیین ‌می‌کنید.

- مجموعه‌های سنتی گاهی محدودیت تعداد نیروی انسانی دارند؛ که سبب کندی در پاسخ‌گویی به درخواست‌ها می‌شود. ولی با استفاده از خدمات آنلاین کار‌چی‌داری، اطمینان دارید که در سریع‌ترین زمان، افراد ماهر به محل شما فرستاده خواهند شد.

- دغدغه خانواده‌ها برای استفاده از نظافتچی براساس جنسیت، قابل درک است. در کارچی‌داری کارفرما می‌تواند در مورد جنسیت کارگر تصمیم بگیرد.

- در کارچی‌داری، هزینه هر سفارش را خود کارفرما تعیین می‌کند و قبل از شروع، با کارچی درباره آن به توافق می‌رسد.

- تمامی سفارش‌ها و فرآیند انجام آن به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین در سامانه کار‌چی‌داری قابل پیگیری است.

- نظریات کارفرمایان قبلی درباره عملکرد هر کارچی و سفارش‌های انجام‌شده در سامانه قابل مشاهده است.

اگر می‌خواهید با هزینه مناسب، یک نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا در اختیار بگیرید که در عین برخورداری از مهارت کافی، از نظر رفتاری و شخصیتی نیز دارای صلاحیت باشد، همین حالا سفارش‌تان را ثبت کنید!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کار چی داری

کارچی‌داری یک سامانه هوشمند سفارش خدمات و انجام کار است. تنها با ثبت یک سفارش در سامانه کارچی‌داری، می‌توان متخصصان زیادی را در شاخه‌های مختلف پیدا کرد که به تمامی نیازهای روزمره‌ پاسخ دهند. مدارک شخصی و حرفه‌ای این «کارچی»ها پیش از واگذاری سفارش به آن‌ها، دریافت و صحت‌سنجی شده است. در کارچی‌داری هزینه انجام کار را هم خود کارفرما تعیین می‌کند. همچنین تمامی سفارش‌ها و فرآیند انجام آن به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین قابل پیگیری است. هر فرد با هر شغل یا تخصصی که دارد نیز می‌تواند با ثبت‌نام در سامانه کارچی‌داری در جایگاه فریلنسر، به‌سادگی خود و توان‌مندی‌هایش را به تعداد زیادی از مردم معرفی و به‌عنوان کارچی پیشنهاد کار دریافت کند. سامانه کارچی‌داری، شامل وب‌سایت، اپلیکیشن موبایل و وب‌اپلیکیشن است. اَپ KarChiDari از بازارهای مختلف برای انواع گوشی‌های هوشمند قابل دریافت است. نشانی سایت www.karchidari.com است و اپلیکیشن وب در www.karchidari.app قابل دسترسی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه